מי יכול להיות עוסק פטור 2023

תקרת עוסק פטור 2023

מי יכול להיות עוסק פטור בשנת 2023?

אם אתם שואלים את עצמכם מי יכול להיות עוסק פטור 2023, התשובה הנכונה נכון לשנת 2023, כל מי שמרוויח פחות מ ₪100,187 לשנה. חוץ מזה יש בעלי מקצוע שאינם עונים על מי יכול להיות עוסק פטור ואינם יכולים בעצם להיות תחת הגדרת עוסק פטור. למשל בעלי מקצועות חפשי כמו רואה חשבון או שמאי, עורך דין,  הנדסאי,  טכנאי, יועץ לארגון, יועץ מס, כלכלן, מהנדס, מודד, מנהל חשבונות, יועץ מדעי, מתורגמן, סוכן ביטוח, חוקר פרטי, טכנאי שיניים, אגרונום, אדריכל, טוען רבני, יועץ לניהול וכו..

אולי אתה מחפש רואה חשבון מומלץ?

האם אתה בטוח אם אתה מאוזן או לא מאוזן? אתה לא מאלה מלחיצים את הרואה חשבון שלהם? לרואה חשבון יש זמן בשבילך? אתה לא הכי מסודר ואתה רוצה לקדם את הסיטואציה? מי יכול להיות עוסק פטור 2021רוצה סיוע לסדר את חשבון העסק? הרואה חשבון שלך ממלא את המלאכה שלו בנאמנות? הינך מקבל הספק מלא בתמורה לטובת מה שאתה נותן? אתה רוצה ליטול הלוואה לשידרוג העסק או למען כל דבר אחר ולא מצוי מי שילווה אותך בהשתלשלות? ידוע לך אם אתה בנתיב הכי מדויק לעומת הרשויות? ביחס להוצאות העסק כדאי להיות עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ? יתכן שאתה מבזבז שקלים סתם? יכול להיות שהעסק שלך גדל והרואה חשבון לא עומד בקצב ? אולי הפוך, הורדתה בהוצאות של העסק שלך ואתה עוד במסלול הישן. יתכן שאתה יכול לא לבזבז בעמלות והוצאות שאינם נחוצות? עמלה לא פרופורציונאלית עבור רואה חשבון? אולי קרא לך ששלמת על ריבית של מסמכים אשר לא הוגשו בזמן ולא באשמתכם? אתה רוצה שלרואה חשבון שלך יהיה כמה דקות בשבילך. הרי מה הכי חשוב בביזנס אם לא החלק הכלכלי? מאד משמעותי בעסק שלך זה רואה חשבון תקין עם שקיפות מלאה. רואה חשבון מצליח צריך להיות זמין לך . החברה שלך תלויה בזה!

צריך לדעת עם הביזנס ברווחים או בהפסדים. הרבה מאד פעמים שינוים קטנים מגבירים בצורה משמעותית את רווחי העסק. לצערנו הרבה רואי חשבון, עם הזמן, נכנסים למעין שגרתיות ושאננות. ועוסקים אך ורק עם קליינטים שמטרטרים ועסקים גדולים מקבלים את המענה המבוקש. ואלה שעמלים כל כך קשה ואין להם רגע להתקשר עם רואה חשבון, ישר מגלים שלא זכרו אותם . הרואה חשבון חייב להיות בקשר אתך. אתה לא אמור למצוא אותו. הוא חייב למצוא אותך. לכן הינך נותן לו תשלום. רואה חשבון מוצלח ואכפתי חייב לבצע תקשורת תמידית עם הלקוח. יש מצבים שלא הוגשו החשבוניות המעידים על הוצאות הביזנס. וכחלק מהשאננות, רואה חשבון בכלל לא בודק תאום עם הוצאות של הביזנס למסמכי זיכוי מהרשויות אשר לא הוגשו על מנת לקבל החזר. וכך במהלך הימים הולך לאיבוד הרבה דולרים. גם מי שמסודר, חייב רואה חשבון מקצועי ומומלץ. כמוכן אנשים עסקים אשר מדי פעם לא בריכוז מלא, בלגניסתים והבלגן אצלהם חוגג! אומנם זה יותר עבודה לרואה חשבון אך רואה חשבון מומלץ מוכרח לעקוב אחרי כל תזוזה של החברה כדי להפיק את מיטב אפשרוית לרווחיות החברה. בככה רואה חשבון טוב נמדד לעומת חברו. קשרים טובים ו"פרוטקציה" ברשויות מול עובדים ופקידים לא מזיק.. לא מעט זמנים זה יכול לקדם דברים ולפתוח ענינים שלא זזים. העסק צריך רואה חשבון טוב, אמין, ישר ומתקדם להצלחה קידום ורווחיות החברה. אז עם חיפשת את התשובה לשאלה מי יכול להיות עוסק פטור 2019 והמשכת לקרוא עד כאן, ואתה מעוניין ביעוץ ללא התחייבות ומתן פרטים, צלצלו למשרד רואה חשבון מומלץ בחדרה של אברהם מיכאל ושות'..

מי יכול להיות עוסק פטור 2023
5
Sending
User Review
4.5 (8 votes)