כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה

כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה?
התשובה לשאלה לא צריכה להטריד. אצלנו:
פתיחת עוסק מורשה – ללא עלות.
עלות חודשית שוטפת לעוסק מורשה 300 ₪ תלוי במחזור הכנסות, מספר עובדים.
דוח שנתי – 0 ₪ כלול בשכר טרחה.
הצהרת הון – 500 – 1500 ₪ תלוי במורכבות הדוח.

איזה תיק לפתוח – שותפות, עוסק מורשה, עוסק פטור, חברה בע"מ?

כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשהמי שמתכנן לפתוח עסק חדש, בשבילו זה יכול להתגלות כמרתיע. לפני שמתחילים כדאי לדבר על העניין עם איש מקצוע בעל נסיון: מהו התיק הכי נכון לתחילת  העסק שלו. יש בעלי מקצוע מסוימים שמחויבים לפתוח תיק כעוסק מורשה ואין באפשרותם להירשם כעוסק פטור כגון: מתווכים, רופאים, רואי חשבון, עורכי דין וכו'. טעות נפוצה בין הפרילאנסרים המתחילים היא שעוסק פטור לא חייב בתשלום למס הכנסה ומע"מ. אך לאמיתו של דבר דין שווה הוא בין עוסקים פטורים לעוסקים מורשים מבחינת מס הכנסה וביטוח לאומי. ההבדל העיקרי הוא שעוסק פטור אינו צריך לשלם מס ערך מוסף על העסקאות שלו.

פתיחת תיק במע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי-  כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה

אחרי בחירת התיק הכי מתאים לעסק, להבדיל משכיר, בעל עסק חדש (גם עוסק פטור) נדרש לעמוד מול  3 רשויות המס- מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. כדאי מאוד להתייעץ עם  רואה חשבון שמכירים משעת התיק וגם כמובן  בעת הרצת העסק . כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה? קודם כל רואה חשבון ברמה יכול לקצר את הזמן לפתיחת תיק מע"מ ובתקופה של יום או יומיים ניתן להשיג  תעודת עוסק. (המשרד שלנו מציע שירותי הקמת תיקי עוסק פטור או מורשה חינם) יסוד עמותה או חברה הינה יותר מורכבת. המשרד שלנו נותן שירות זה באופן יעיל, זריז ומקצועי בעלות מאוד סבירה.

ניהול ספרי חשבון

בתום פתיחת התיקים במוסדות, השלב הבא הוא ניהול ספרי חשבון על פי דין. הבסיס לניהול תקין של עסק מול רשויות המס  הינו ניהול נכון של ספרי חשבונות בצורה מסודרת וחוקית. יש בחוק  הוראות ניהול ספרים. רואה חשבון בקיא בחוקים אלו מוסמך ללוות את העסק החדש בעניינים אלו. ניהול ספרים שגוי  עלול לגרום לפסילת ספרים. מכיוון שכך, נחוץ ביותר להעזר בהדרכה רציפה של רואה חשבון לגבי בכל מה שקשור לניהול רישומי החשבונות הנ"ל.

הפעלת העסק

הצעד הבא הננו הפעלה של העסק. עובד עצמאי באופן שוטף ומתמשך חייב לדווח למוסדות השונים. אם זה עוסק מורשה, באופן כללי כל חודשיים נדרש לדווח ולשלם מע"מ. פרילנסר צריך לשלם מקדמות למוסדות הביטוח הלאומי ומס ההכנסה. בנוסף,  מעביד שמעסיק עובדים חייב להגיש דוחות ולהעביר כספים לביטוח לאומי ורשות המיסים. חשוב ביותר שרואה חשבון ילווה באופן נכון את בעלי העסק ויוודא מתי צריך לשלם יותר מקדמות מס או ביטוח לאומי וכדומה.

אז שאלתם כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה

משרד של רואה חשבון גבאי ושות'. המשרד שלנו בוסס על ידי מר גבאי מיכאל, רואה חשבון שמאחוריו ניסיון עשיר מעל 15 שנים בכלל תחומי החשבונאות: ניהול חשבון חד צידי וכפולה, חשבות שכר שכוללת בתוכם ביקורת שכר וחישובי גמר חשבון ,הצהרת הון, דוחות מס לעצמאיים ולחברות, מאזנים של חברות ועמותות וגם בקשות לאישור ניהול תקין לעמותה. בנוסף אנחנו זמינים ל ליווי ויעוץ בקבלת משכנתא בתנאים מעולים. המשרד שלנו התווה לו דרך להעניק ללקוחותינו את השירות המקצועי, האמין, המתחשב והיעיל ביותר.

 

5 1 vote
Article Rating
כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה
5
Sending
User Review
4.69 (13 votes)
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
trackback

[…] כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה | מה עדיף להיות שכיר או עצמאי | מדרגות מס הכנסה […]