שירות הנהלת חשבונותמחירון
פתיחת תיק עוסק פטורללא תשלום
פתיחת תיק עוסק מורשהללא תשלום
החזר מס לשכירים10% מגובה ההחזר
הנהלת חשבונות+ דו"ח שנתי עוסק פטור1,200 ₪ לא כולל מע"מ לשנה
הנהלת חשבונות עוסק מורשה300 ₪ לחודש . לא כולל מע"מ
הנהלת חשבונות חברה בע"מ700 - 1,500 ₪ לחודש לא כולל מע"מ תלוי במחזור ההכנסות, מספר העובדים ובהיקף העבודה
הקמת חברה או עמותה1,000 ₪ לא כולל מע"מ
חשבות שכר חיצונית30 ₪ לתלוש
שירות תיאום מס לשכירים95 ₪ לא כולל מע"מ
הצהרת הון ראשונה500 ₪ לא כולל מע"מ
בדיקת גמר חשבון לשכירים1,000 - 2,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במספר השנים
דו"ח שנתי + מאזן חברה2,500 - 5,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי בהיקף העבודה
דו"ח שנתי עוסק מורשהכלול בשכר טרחה
הנהלת חשבונות+ מאזן+ דוחות לרשם העמותות כולל בקשה לאישור ניהול תקין2,500 - 5,000 ₪ לשנה לא כולל מע"מ. תלוי במחזור ההכנסות והיקף העבודה
הצהרת הון שניה1,500 - 2,500 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במורכבות הדו"ח.

משרד רואה חשבון גבאי

המשרד נוסד על ידי מיכאל גבאי, רואה חשבון בעל ניסיון של למעלה מ15 שנים בתחומי החשבונאות הכוללים: הנהלת חשבונות חד צידית וכפולה, חשבות שכר שכוללת בתוכהם חישובים של גמר חשבון וביקורת של שכר ,הצהרות הון, דו"ח מס לעצמאיים ולחברות, מאזנים של עמותות וחברות כולל בקשות לאישור ניהול תקין לעמותה. בנוסף לכל הנאמר רואי החשבון שלנו זמינים ל ייעוץ ולווי בהשגת משכנתאות בתנאים נהדרים. משרדי גבאי ושות' התווה לו דרך להעניק ללקוחות את השירות המומחה, האמין, האדיב והאפקטיבי ביותר.

איזה תיק נכון לכם – עוסק מורשה, חברה בע"מ, שותפות, עוסק פטור?

אדם שמתכנן להכנס לעסק חדש, בשבילו זה עשוי להתגלות כמאיים. לפני שמתחילים מומלץ לשוחח עם רו"ח מנוסה: איזה תיק הכי נכון לתחילת העסק שלו. ישנם בעלי מקצוע מסוימים שמוכרחים להירשם כעוסק מורשה ואין באפשרותם להירשם כעוסק פטור כמו :רואה חשבון, עורך דין, רופא, מתווך ועוד. שגיאה נפוצה בין הפרילאנסרים הלא מנוסים היא שעוסק פטור הוא לא מחוייב בתשלום למס הכנסה ומע"מ. אך לאמיתו של דבר אין הבדלים בין עוסק מורשה לעוסק פטור מצד ביטוח לאומי ומס הכנסה. ההבדל העיקרי הינו שעוסק פטור אינו צריך לשלם מס ערך מוסף על העסקאות שלו.

פותחים תיקים במס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ

לאחר שנבחר התיק הכי מתאים לעסק, שלא כמו שכיר, בעל עסק טרי (גם עוסק פטור) חייב להתייצב מול 3 רשויות המס- מס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ. כדאי ביותר לשוחח עם רואה חשבון בעל חוות דעת טובה מזמן התיק וגם כמובן בעת הפעלת העסק . רואה חשבון טוב יקצר את הזמן לפתיחת תיק מע"מ ובתקופה של יומיים או פחות ניתן לקבל תעודת עוסק. (משרדנו נותן שירות תיק עוסק פטור או מורשה בחינם) הקמת חברה או עמותה הינה מורכבת יותר. משרדנו נותן שירות זה בצורה אפקטיבית ,מהירה ומקצועית בעלות מאוד סבירה .

ניהול חשבון

לאחר רישום התיק רלוונטי במשרדי הממשלה, הצעד הבא הינו ניהול ספרי חשבון בהתאם ל דין. הבסיס לניהול תקין של עסק מול רשויות המס הוא ניהול נכון של החשבון בצורה מסודרת וחוקית. יש בחוק הוראות ניהול חשבונות. אך ורק רואה חשבון שבקיא בדרישות אלו יכול להדריך את העסק החדש בעניינים אלו. ניהול ספרי חשבונות בניגוד לחוק עלול לגרום לספרי חשבונות פסולים. לכן חשוב ביותר להזמין יעוץ רצוף של רואה חשבון בעניין ניהול רישומי החשבונות הנ"ל.

הרצת העסק

המהלך הבא הינו ההפעלה של העסק. פרילאנסר באופן רציף ומתמשך צריך לדווח למוסדות השונים. אם העצמאי הוא עוסק מורשה, באופן כללי כל חודשיים מוכרח לדווח ולשלם מס ערך מוסף. פרילנסר נדרש לשלם תשלומי מקדמות לביטוח לאומי ולמס הכנסה. בנוסף, אדם שמעסיק עובדים צריך לדווח ולשלם למס הכנסה וביטוח לאומי. חשוב מאד שרואה חשבון ילווה נכונה את בעל העסק ויוודא מתי צריך להעלות מקדמת מס וביטוח לאומי וכדומה.