כמה עולה פתיחת עסק לעצמאי

כמה עולה פתיחת עסק לעצמאי? עצמאי צריך לפתוח תיק ב 3 מוסדות: מס ערך מוסף , מס הכנסה וביטוח לאומי. משרדנו עושה זאת ללא עלות כלל ובצורה המהירה ביותר.

כמה עולה פתיחת עסק לעצמאי ?פתיחת תיק במס הכנסה, ביטוח לאומי ומע"מ.

כמה עולה פתיחת עסק לעצמאיבשונה משכיר, בעל עסק טרי (גם עוסק פטור) נדרש להתייצב מול שלוש רשויות המס- מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי. כמה עולה פתיחת עסק לעצמאי? משרדנו נותן שירות זה ללא כל עלות בצורה המהירה והיעילה ביותר. רצוי מאד להתייעץ עם רואה חשבון בעל נסיון רב מזמן פתיחת התיק וכן כמובן בזמן ההפעלה של העסק . רואה חשבון יעיל יקצר את הזמן שלוקח לפתוח תיק במע"מ ובתום יום או יומיים עשוי הלקוח לקבל תעודת עוסק. (משרדנו נותן שירות יעוץ לפני פתיחת העסק לגבי כדאיות ולגבי אופן פתיחת תיקי מורשה או עוסק פטור ללא תשלום.) רישום עמותה או חברה היא מורכבת יותר. משרדנו מעניק שירות זה באופן יעיל, מהיר ומקצועי במחיר הוגן.

מהי הבחירה הנכונה – עוסק מורשה, חברה בע"מ, שותפות, עוסק פטור?

מי שמקווה להתחיל עסק חדש, בשבילו העניין יכול להתגלות כתוהו ובוהו. הלקוחות החדשים פותחים בדרך כלל בשאלה "כמה עולה פתיחת עסק עצמאי?". לפני שמתחילים כדאי להתייעץ עם רואה חשבון עם ניסיון: איזה תיק הכי נכון לפתיחת העסק שלו. ישנם בעלי עיסוק שמחויבים לפתוח תיק כעוסק מורשה ואינם יכולים לפתוח תיק כעוסק פטור כגון: עורכי דין, רופאים, מתווכים, רואי חשבון ועוד. שגיאה נפוצה בקרב הפרילנסרים המתחילים שעוסק פטור פטור מתשלום לרשות המיסים. אבל העובדה היא שדין שווה הוא בין עוסק פטור לעוסק מורשה מבחינת מס הכנסה וביטוח לאומי. ההבדל המהותי הוא שעוסק פטור לא חייב לשלם מע"מ על העסקאות שלו.

הפעלת העסק

הצעד הבא הינו הפעלת העסק. עצמאי באופן מתמשך ושוטף מוכרח לדווח למוסדות השונים. אם זה עוסק מורשה, בעקרון כל חודשיים נדרש לדווח ולשלם מע"מ. עצמאי חייב בתשלומי מקדמות לביטוח לאומי ולמס הכנסה. כמו כן כל מי שמעסיק עובדים חייב לדווח ולשלם למס הכנסה וביטוח לאומי. חשוב מאד שרואה חשבון ילווה בצורה נכונה את העסק ויוודא מתי צריך להעלות מקדמת מס וביטוח לאומי וכדומה.

ניהול רישום חשבונות

אחרי פתיחת התיק במשרדים, המהלך הבא הוא ניהול חשבונות בהתאם ל דין. הבסיס לניהול תקין של עסק מול רשויות המס הינו ניהול נכון של ספרי החשבונות בצורה ברורה וחוקית. ישנן בחוק הוראות ניהול חשבונות. רואה חשבון בקיא בפסיקות אלו יכול ללוות את העסק החדש בעניין הנ"ל. ניהול ספרים שגוי עלול להביא לספרי חשבונות פסולים. מסיבה זו חשוב ביותר להיעזר ביעוץ שוטף של רואה חשבון לגבי בכל מה שקשור ל ניהול ספרי החשבונות הנ"ל.

משרד רואה חשבון גבאי ושות'.

משרדנו יוסד על ידי מיכאל גבאי, רואה חשבון עם ניסיון של מעל 15 שנה בכל תחומי החשבונאות: הנהלת חשבונות כפולה וחד צידית, חשבות שכר הכוללת ביקורת של שכר וחישובים של גמר חשבון ,הצהרת הון, דוחות מס לחברות ולעצמאיים, מאזנים של עמותות וחברות כולל הגשת בקשה לאישור ניהול תקין לעמותות. כמו כן המשרד שלנו נותן יעוץ בנושא קבלת ומחזור משכנתאות בתנאים מאוד טובים. משרדי גבאי ושות' התווה לו דרך להציע ללקוחות שלנו את השירות המיומן, המהימן, האדיב והאפקטיבי ביותר.

נושאים מעניינים ממשרד רואה חשבון גבאי

כמה עולה רואה חשבון לעוסק מורשה | מה עדיף להיות שכיר או עצמאי | מדרגות מס הכנסה

0 0 votes
Article Rating
כמה עולה פתיחת עסק לעצמאי
5
Sending
User Review
5 (7 votes)
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments