הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר

הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר או הגשת דוח שנתי לעוסק פטור

מהו הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר?

ההגדרה של הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר היא פיקוח על כל הדו"חות הכספיים של הלקוחות. משום כך העוסקים בתחום זה צריכים להצטייד בצורת חשיבה אנליטית הכוללת בתוכה יכולת תחקור משפטי, וידע והשכלה רחבים בכל הנושאים הקשורים לתחום. ולכן גם לימודי המקצוע הם תהליך יחסית ארוך ומתמשך, כדי להכין באופן מושלם את הלומדים למקצוע זה. התפקידים הבולטים של רואה חשבון המספק שרותי חשבונאות הינם: הגשת דוחות שנתיים, הצהרת הון, ייעוץ מס והנה"ח. בנוסף יש עוד סוגים שונים של דינים וחוקים שבהם הרו"ח צריך להיות בקיא ביותר.אזרח רגיל מן השורה שלא התמקצע בתחום הזה, ברור שהוא לא מתמצא בכל העניינים הנוגעים למקצוע ובשביל זה יש לפנות לרואה חשבון שיעשה בשבילך את העבודה. אולם נחוץ ביותר לקחת רואה חשבון מומחה ומקצועי שיעשה לכם עבודה מקצועית ומושלמת לכן מומלץ מאוד לשמוע מלקוחות אחרים האם הם מרוצים מהשרות ומהמקצועיות, כי אנחנו מדברים כאן על הכסף שלכם וחשוב לנו שלא תינזקו או תפסידו לעולם.

הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר

עוסק פטור הגשת דוחות

לקצור הצלחה זה אנחנו!

אנחנו כמשרד של הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר מתנהלים עם קהל רחב של לקוחות העוסקים בתחומים שונים ומגוונים ומעניקים לכולם מענה איכותי ומקצועי ללא יוצא מן הכלל ויצביעו על כך שורות לקוחותינו הרבים שאנחנו המובילים והמנוסים ביותר בשוק העבודה. כמו כן אנחנו עובדים עם התוכנות אינטרנטיות העדכניות ביותר, על מנת שללקוחותינו יהיה קל ופשוט יותר. כדוגמת היישומון לניהול חשבוניות מבלי להזדקק לנייר וכולי. וכל זה לטובת נוחותכם. מתן השרות שלנו הוא מעל הממוצע בשוק העבודה, הנותן דגש על זמינות ללקוחות בכל מצב, על כל בעיה או התייעצות שהינכם צריכים, ואפילו הקטנים ביותר, תמיד אפשר לגשת אלינו ולקבל מענה מדויק ומקצועי העונה למבוקשכם.

עשרים שנה נמצאים בתחום הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר

-לא כל משרד יכול להכריז על עצמו שהוא נמצא בתחום כבר במשך 20 שנה: הניסיון שנרכש במשך כל העשרים השנים הללו שפשף אותנו רבות, והפך אותנו למשרד פופולארי ומבוקש שלקוחות רבים נוהרים לפתחו.הניסיון שלנו במקצוע מוכיח את עצמו בכל הזדמנות מחדש עם סוגי התיקים השונים, והוא בהחלט גורם ההצלחה שלנו: אנו יכולים ומסוגלים להכיר מקרים חדשים ואתגרים מאתגרים כי רק מי שממוסד על הרבה שנים טובות בתחום זה יצלח את אתגרי העבודה. ותק לא נהיה בבת אחת פתאום, אנחנו בתחילה עבדנו כעובדים שכירים אצל רו"ח גדולים ומפורסמים ומשם התפתחנו והקמנו משרד מתקדם ומצליח שבידו עשרות לקוחות מרוצים.

הגשת דוח מקוון

אחראיות ואמינות הן הבסיס להגיע לפסגה!

-אצלנו יש פתגם ידוע: "הספרה אפס היא גם מספר", ז"א, בתחום כשלנו, תחום הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר ההקפדה בדיוק והזהירות מאוד נחוצים כיון שטעות קטנה ואפילו בספרה אחת עלולה לגרום להפסד גדול ללקוח. ולכן אנחנו לוקחים רק עובדים מקצועיים ומוסריים שמבינים את נחיצות העניין ונותנים עבודה מקצועית ומדויקת ללקוח. ולכן לא לחינם הלקוחות שלנו מאמינים בנו וסמוכים ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מניחים את כספם במקום לא אחראי ומהימן אלא מניחים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שמכירות לחלוטין את מלאכתן ומבצעות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. ואם אנחנו רוצים לתמצת את כל האמור למעלה במשפט אחד ברור לנו שהוא יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויצביעו על כך הלקוחות הרבים והמרוצים!!

הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר- מדוע כיצד ובאיזה אופן?

לכל בנק יש עניין בהענקת משכנתא לאנשיו – הוא מקבל מכך אחוזים לא קטנים בכלל… ועל כן תפקידנו בשרותי הגשת דוח שנתי למס הכנסה לשכיר הוא לחפש את נקודת האיזון בין רשות הבנק ללקוח על ידי החישוב האמיתי של עלות המשכנתא. לכל המהססים למיניהם החושבים ומסתפקים אם זה כדאי ללכת על ייעוץ או לא, אנחנו כאן להצהיר להם בערבות מלאה שלא רק שזה כדאי ורצוי אלא זה גם חובה של ממש, לפני בקשת משכנתא, ורק אחד שנמצא בתחום הזה, יכול להבין את משמעות הנחיצות של הדבר. אם זה בייעוץ משכנתאות ואם זה בשרותי חשבונאות, אנחנו ניתן בכל עת ובכל זמן את השרות המקצועי והמושלם ביותר שאפשר כי לקוח שלנו לעולם אבל לעולם לא יוצא מאוכזב!
רואה חשבון בחדרה / צרו קשר בדף פייסבוק