תיק עוסק פטור מס הכנסה

תיק עוסק פטור מס הכנסה או חידוש סעיף 46

תיק עוסק פטור מס הכנסה – משמעות העניין

תיק עוסק פטור מס הכנסה- הוא מי שהורשה על פי החוק לעסוק במקצוע ראיית חשבון ותפקידו הוא לבדוק את תקינותם של הדו"חות הכספיים השונים ונתינת חו"ד עליהם. לרו"ח קיימת התמצאות רחבה בתחומים רבים כדוגמאת: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת וכיוצא בזה, הנדרשים למילוי תפקידו. כמו שהזכרנו, התפקידים של כל רו"ח הם פיקוח על דוחות כספיים, הערכת רווחים והפסדים של כל לקוח, סיכום וחישוב הוצאות והכנסות של העסק וחשבון תקבולים ותשלומים.אדם מן השורה שלא רכש השכלה בתחום זה, ברור שהוא אינו שולט בכל העניינים הנוגעים למקצוע ומקרה הצורך יש לפנות לרואה חשבון שיעשה לך את שירות העבודה. אך חשוב ביותר לקחת רואה חשבון מומחה ומקצועי שייתן לכם עבודה מושלמת לכן גם כדאי ביותר לשמוע מלקוחות אחרים האם הם מסופקים מהעבודה והמקצועיות, כי אנחנו מדברים כאן על הכסף שלכם ואנו רוצים בטובתכם שלא תפסידו אף פעם.

תיק עוסק פטור מס הכנסה

כיצד לפתוח עוסק פטור

מעל הממוצע מכול הבחינות!

אנחנו כמשרד של תיק עוסק פטור מס הכנסה מתעסקים עם ציבור גדול של לקוחות העובדים בתחומים שונים ומספקים לכל אחד ואחד שרות הולם ומקצועי באופן שלא מן המניין ויעידו על כך הלקוחות המרוצים שאנחנו המובילים והמנוסים ביותר בשוק. כמקצוע המסתמך בעיקר על תוכנות המחשב, חשוב לנו, שתמיד נשתמש בתוכנות הכי משודרגות ומעודכנות בשביל להקל ולהועיל גם על הלקוחות וגם מעלינו. משרד מצליח זה משרד שמבין ויודע כיצד לעבוד עם לקוחותיו בין אם זה מבחינת הפניות שלו ואם זה מבחינת האופן של מתן השרות : ייעילות, אדיבות, ליווי אישי לכל לקוח וכיוצא בזה, והצלחה היא השם השני שלנו – במיוחד מהבחינות הנ"ל.

משופשפים ומנוסים ביותר בכל הקשור תיק עוסק פטור מס הכנסה

ותק הוא דבר חשוב ביותר בפרט במקצוע כמו שלנו, מקצוע תיק עוסק פטור מס הכנסה, בו חייב להשתפשף כמה שיותר בהבנת מהלך העבודה, לפניכם ניצבות עשרים שנה המלאות בעשייה, שללא ספק הזניקו אותנו והובילו אותנו למקום של הצלחה מרשימה בו אנו נמצאים כיום בשאיפה ובתקווה להתקדם ולהצליח כמה שיותר.אנחנו אוהבים ונהנים ללמוד תיקים חדשים ולטפל בהם כי הותק והניסיון שלנו שפשפו אותנו מאוד. כל סוג של תיק, אף כאלה שהרבה כבר פרשו מהם, יתקבל כאן בברכה, אצלנו לא נסוגים משום דבר כבר טיפלנו במקרים רבים, שונים ומגוונים, ורוצים לעזור גם לכם מניסיוננו הרב ! ותק לא נהיה ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנו בתחילה עבדנו כעובדים שכירים במשרדים גדולים ומוכרים ומשם התקדמנו ופתחנו משרד משלנו מתקדם ומצליח שבידו עשרות לקוחות מרוצים.

פריסת פיצויים חייבים במס

הרווחים שלכם חשובים לנו ביותר!

תיק עוסק פטור מס הכנסה הוא מקצוע העוסק בכל מה ששייך לכספם וממונם של הלקוחות, ולכן אנו מקפידים מאוד על כך שהעבודה תיעשה בצורה מדוקדקת ומדויקת ביותר, כי משמעותי לנו מאוד שהלקוח לעולם לא לא יצא בהפסד ולא תמצא לו תקלה שנעשתה על ידינו. ולכן לא לחינם הלקוחות שלנו מאמינים בנו וסמוכים ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מניחים את הכסף שלהם במקום לא אחראי ומהימן אלא מפקידים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שמכירות לגמרי את מלאכתן ומבצעות אותה באופן המדויק והמקצועי ביותר. ואם אנחנו רוצים לתקצר את הנאמר לעיל במשפט אחד אין ספק שהוא יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויעידו ע"כ הלקוחות הרבים והמרוצים!!

לקיחת הלוואה בלי תיק עוסק פטור מס הכנסה זה פשוט להוציא ולשלם יותר!

אנו מעניקים בנוסף שרותי תיק עוסק פטור מס הכנסה האחראי לצמצום הריביות באחוזי המימון והעיקרון המרכזי של העבודה הוא לייצג אתכם מול גופי הבנק השונים כדי לסייע לכם לקחת משכנתא בהכי פחות כסף. בנוסף אנו דוגלים בשיטה של הגשת מועמדות לשני בנקים כך אנו מרוויחים יצירת מכרז בנקאי. זה נראה כהוצאה אך לאחר מכן היא תתברר כחיסכון עצום! אנו מתחייבים להעניק לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרט האחרון, ולעולם לא נשאיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד תום אלא נוודא ונדאג שהכול יטופל על הצד הטוב ביותר שניתן כדי שתצאו הכי הכי מרוצים!
רואה חשבון בחדרה מיכאל גבאי / בפייסבוק

0 0 votes
Article Rating
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אבינדב לוריא
אבינדב לוריא
22/07/2022 17:30

כמה עולה איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה