תהליך פירוק חברה מרצון

תהליך פירוק חברה מרצון או הגשת בקשה לפירוק חברה

מהו תהליך פירוק חברה מרצון?

תהליך פירוק חברה מרצון- הוא מי שהוסמך על פי החוק לעבוד במקצוע החשבונאות ותפקידו העיקרי הוא לבחון ולחקור את תקינותם של הדו"חות הכספיים ומתן חוות דעת עליהם. לרו"ח מצויה שליטה רחבה בתחומים רבים כגון: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת וכדומה, הנדרשים בהזדמנויות רבות לביצוע עבודתו. תפקידיו הבולטים של רואה חשבון המעניק שרותי ראיית חשבון הם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. כמו כן יש עוד סוגים שונים של דינים וחוקים שבהם הוא מוכרח להיות בקיא ביותר.אדם רגיל מן השורה שלא התמקצע בתחום זה, ברור שהוא אינו מתמצא בכל החוקים הנוגעים למקצוע ואחד שצריך מוכרח לגשת לרואה חשבון שיעשה בשבילך את העבודה. אולם נחוץ ביותר לגשת לרו"ח מומחה ומקצועי שייתן לכם עבודה מושלמת לכן גם מומלץ מאוד לברר אצל לקוחות נוספים שאכן הם שבעי רצון מהשרות ומהמקצועיות, כי מדובר כאן על כספכם ואנו רוצים בטובתכם שלא תינזקו או תפסידו לעולם.

תהליך פירוק חברה מרצון
פירוק חברה

מומחיות ומקצועיות – בהתחייבות!

שרותי תהליך פירוק חברה מרצון מספקים שרות לכל סוגי העסקים, בין שורות לקוחותינו תוכלו למצוא עמותות רבות, פירמות מפורסמות ונותני שירותים שונים, אך כמובן שבתחום זה לא מסתכלים על היקף הכמות אלא בודקים את האיכות, ואין ספק שאצלנו תוכלו למצוא גם כמות – לקוחות רבים ומרוצים והכי חשוב איכות מדהימה במקצועיות ובשרות. יתר על כן תחום זה דורש התעדכנות שוטפת בכל התוכנות, שהולכות ומשתדרגות עם השנים, וזה מלבד התוכנות הבסיסיות והמוכרות. וכל זה כדי לקדם ולייעל יותר את העבודה. ואנו תמיד מתעדכנים ומשתכללים כמה שאפשר. עסק מצליח זה עסק שמבין ויודע כיצד לעבוד עם הלקוחות שלו אם זה מבחינת הפניות שלו ואם זה מבחינת האופן של נתינת השרות : יעיל אדיב מקצועי ואישי לכל לקוח באשר הוא וכדומה, והצלחה היא הכותרת הראשית שלנו – בפרט מהבחינות שפרטנו לעיל.

משופשפים ומנוסים ביותר בכל הנוגע תהליך פירוק חברה מרצון

-לא כל אחד מסוגל להכריז על עצמו שהוא עוסק במקצוע כבר 20 שנה: הותק שנרכש במשך כל השנים הללו לימד ומקצע אותנו רבות, ונהיינו למשרד מבוקש שלקוחות רבים נוהרים לפתחו.- אנחנו טיפלנו ומטפלים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אבל כמובן שגם לוקחים את התיקים הקטנים יותר. ותשאלו את כל הלקוחות המרוצים שלנו על מענה השרות המומחה והמקצועי שהם מקבלים, וכל זה, הודות ל20 שנות עשייה רבה בתחום! אנו התחלנו את דרכנו כשכירים בתחום, ולאחר תקופה לא מידי ארוכה, שהרגשנו כבר מספיק מנוסים התפתחנו כעצמאים עם משרד חדש וגדול, ומאז נסללה דרכנו לקטיפת ההצלחה והשגת היעדים. והיום נמצאים ברשותינו מספר לא מבוטל של לקוחות רבים ומגוונים ששבעי רצון ביותר מהעבודה המקצועית הניתנת. ואנו קוראים גם לכם להצטרף להמון לקוחותינו המרוצים.

זהירות! כאן רואים חשבון!

-במשרדנו יש פתגם ידוע: "הספרה אפס היא גם מספר", ז"א, בתחום כשלנו, תחום תהליך פירוק חברה מרצון הדייקנות והזהירות מאוד נחוצים כיון ששגיאה קטנה ואפילו במספר אחד עלולה לגרום להפסד ללקוח. ולכן אנחנו מעסיקים רק אנשים מקצועיים עם מוסריות גבוהה שמבינים את נחיצות העניין ונותנים שרות מקצועי ומדויק ללקוח. ולכן לא לחינם הלקוחות שלנו מאמינים בנו ורגועים לגבנו כי הם יודעים שהם לא מניחים את כספם במקום לא אחראי ומהימן אלא מניחים אותו בידיים אמינות ואחראיות ביותר, שיודעות לגמרי את עבודתן ומבצעות אותה באופן המדויק והמקצועי ביותר. ואם נרצה לתקצר את כל האמור למעלה במשפט אחד אין ספק שהמשפט הנבחר יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויעידו ע"כ עשרות לקוחות מרוצים!!
רשם החברות פירוק מרצון

תהליך פירוק חברה מרצון- למה מתי ואיך?

לכל בנק יש אינטרסים בנתינת משכנתא ללקוחותיו – הוא קוצר מכך לא מעט אחוזים… ולכן תפקידנו בשרות של תהליך פירוק חברה מרצון הוא לחפש את נקודת האיזון בין רשות הבנק ללקוח על ידי החישוב האמיתי של עלות המשכנתא. לכל המסופקים למיניהם המתלבטים אם זה כדאי ללכת על ייעוץ או ניתן לחסוך זאת, אנו כאן להצהיר להם בפה מלא שזה לא רק שווה וכדאי כי אם גם חובה של ממש, לפני שניגשים לקבל משכנתא, ורק מי שעוסק במקצוע זה, יכול להבין את משמעות הנחיצות של הדבר. אין ספק שאנחנו מובילים מכל הבחינות וההיבטים: מקצועיות עם ניסיון, שרות ומענה אישי, והתחייבות על אמינות ויושר. יש להדגיש שאצלנו בנוסף לכול העלות, לא מוגזמת ולא גבוהה כלל. מה שנשאר לכם זה פשוט לבוא ולגלות הכול בעצמכם.

צרו קשר בדף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אושרית גוברין
אושרית גוברין
04/05/2022 07:09

פרטים בענייני פירוק חברות מרצון