שירותי הנהלת חשבונות

שירותי הנהלת חשבונות או שירות הנהלת חשבונות

למה צריך שירותי הנהלת חשבונות?

הלימודים של שירותי הנהלת חשבונות הם לימודים הדורשים הרבה גם מהממד של ההתאמצות וההשקעה הפיזית בלימודים ובהתמחות וגם מבחינת טווח הזמן הנדרש בשבילם, וזה לא לחינם, מקצוע זה דורש מבעליו בקיאות וידע רחבים בכל הנוגע לחוקי המס השונים, ולמזג יחדיו את השכל הישר עם החשיבה היצירתית, בכל מיני סיטואציות שקורות שעל ידי זה יהיה אפשר לעזור ולסייע ללקוחות מול צירי המס. התפקידים העיקריים של רו"ח המעניק שרותים של ראיית חשבון הם: הגשת דוחות שנתיים, הצהרת הון, ייעוץ מס והנה"ח. בנוסף ישנם עוד סוגים רבים של דינים וחוקים שבהם הוא מוכרח להיות בקיא ביותר.ובשביל זה גם צריך לדעת למי לפנות, יש לשכור רואה חשבון בקיא ומקצועי ביותר, שעסק במקצוע הזה הרבה שנים ומתמצא בו כמו שצריך – ומשרדנו ללא ספק עונה על ההגדרות הללו.

שירותי הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות וחשבי שכר

לקטוף הצלחה זה השם שלנו!

אנו כמשרד של שירותי הנהלת חשבונות מתעסקים עם קהל גדול של לקוחות העוסקים בתחומים שונים ומגוונים ומספקים לכולם שרות הולם ומקצועי ללא יוצא מן הכלל ויעידו על כך הלקוחות המרוצים שאנו המומחים והמקצועיים ביותר בשוק העבודה. בנוסף אנחנו מצוידים בתוכנות אינטרנטיות העדכניות ביותר, ע"מ שללקוחותינו יהיה קל ונוח יותר. כמו למשל האפליקציה לניהול חשבוניות מבלי להזדקק לנייר וכדומה. ואנו עושים את כל זה כדי להקל מעליכם כמה שאפשר. לנו יש יסוד ברור ומפורש לכולם: "שהלקוח רוצה אותנו", ישר נפנים לטפל במבוקשו! אנחנו יודעים כמה זה נחוץ ללקוח שיהיה לו רו"ח זמין אליו מתי שירצה ואנחנו ללא כל ספק לא מאכזבים מהבחינה הזו.

משופשפים ומנוסים ביותר בכל הנוגע שירותי הנהלת חשבונות

אנחנו בתחום שירותי הנהלת חשבונות כבר עומדים קרוב לעשרים שנה, שבהן התעסקנו ועבדנו רבות בתחום, וסיפקנו מענה מקצועי לאתגרים רבים.- אנחנו טיפלנו ומטפלים בתיקים הכבדים והגדולים ביותר, אבל כמובן שגם מקבלים לידינו את הלקוחות עם התיקים הקטנים יותר. ותבררו אצל כל לקוחותינו המרוצים על השרות המקצועי שהם מקבלים, והכל נזקף לזכותן של 20 שנות עבודה מבורכת במקצוע זה! תחילת דרכנו בתחום החלה כמו כולם, כמועסקים שכירים במשרדי רו"ח גדולים ומשם, לאחר שכבר הבנו ולמדנו את מהלך העבודה במעשיות שלה היטב ואת אופן הניהול של עסק עצמאי, פתחנו משרד גדול ומכובד שמצליח ומשגשג קרוב ממש לעשר שנים וב"ה אנו רואים סיעתא דשמיא של הצלחה גדולה במעשה ידינו ולכם נותר רק לזכות בה גם.

אחראיות היא הבסיס להגיע לפסגה!

שירותי הנהלת חשבונות הוא תחום המתעסק בכל הקשור לכספם של אנשים, ועל כן אנחנו דואגים מאוד על כך שעבודתנו תיעשה באופן מדויק וזהיר ביותר, כי משמעותי לנו ביותר שלקוח שהוא אצלנו אף פעם לא יפסיד ולא תמצא לו תקלה שנעשתה ואפילו בטעות, בגללנו. ומשום כך שורות לקוחותינו הן ארוכות כי לכל אחד חשוב לדעת שהוא מגיש את נתוניו הפרטיים לרו"ח אמין הגון ומקצועי שייעשה לו שרות מושלם מכול הבחינות הנ"ל. אז אם חשוב לכם שיעניקו לכם עבודה מקצועית עם הבטחה על אחראיות מלאה על תיקיכם, במשרד שאכפת לו וחשוב לו שהלקוח שלו ירוויח ואף פעם לא ההיפך, אז אנחנו ללא ספק המענה המתאים!

הנהלת חשבונות כפולה

שירותי הנהלת חשבונות – חיסכון ענק בשבילכם!

לכל בנק יש עניין בהענקת הלוואה ללקוחותיו – הוא קוצר מכך אחוזים לא קטנים בכלל… ועל כן תפקידנו כשרות של שירותי הנהלת חשבונות הוא לחפש את נקודת האיזון בין הבנק ללקוח ע"י הערכה האמיתית של עלות המשכנתא. אם אתם מסתפקים אם עדיף אולי לחסוך את ההוצאה של השרות, אנחנו מציעים לכם לא לבחור באפשרות הזו כי אולי חסכתם הוצאה קטנה של שרות הייעוץ, אולם בהמשך תגלו שתחת זה קבלתם הוצאה גדולה מאוד שיכלתם למנוע מעצמכם בהרבה. אנחנו מבטיחים להעניק לכם עבודה מושלמת ואיכותית עד הפרטים הקטנים והשוליים, ואף פעם לא נשאיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד תום כי אם נדאג שהכול אבל הכול יסודר על הצד הטוב ביותר שאפשר כדי שאתם תצאו הכי הכי מרוצים!
מיכאל גבאי רואה חשבון בחדרה / מיכאל גבאי בפייסבוק

0 0 votes
Article Rating
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלדר אמינוף
אלדר אמינוף
03/08/2022 12:31

אפשר לקבל המלצה על הנהלת חשבונות מיקור חוץ

אמנון אבן שם טוב
אמנון אבן שם טוב
26/04/2022 06:37

לגבי הנהלת חשבונות עוסק פטור

אלון איכילוב
אלון איכילוב
19/09/2022 00:19

אפשר לקבל המלצה על שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

אביעם רגב
אביעם רגב
03/04/2022 10:10

שלום לגבי מחיר הנהלת חשבונות חיצונית

אליקים גרציאני
אליקים גרציאני
28/11/2022 09:17

הי אנחנו צריכים שירות הנהלת חשבונות

מיטב אברמוב
מיטב אברמוב
18/12/2022 09:08

כמה עולה שירותי הנהלת חשבונות