רשות המיסים החזר מס

רשות המיסים החזר מס / החזר מס הכנסה רטרואקטיבי

רשות המיסים החזר מס – כל מה שזה אומר

רשות המיסים החזר מס- הוא מי שהורשה על פי החוק לעסוק בתחום ראיית חשבון ותפקידו העיקרי הוא לבדוק ולאשר את תקינותם של הדו"חות הכספיים ונתינת חו"ד עליהם. לרו"ח נדרשת התמצאות מלאה בעניינים רבים כגון: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר וכיוצא בזה, הנדרשים לביצוע עבודתו. תפקידיו העיקריים של רו"ח המעניק שרותים של חשבונאות הם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. בנוסף יש עוד סוגים שונים של דיני עבודה שבהם הוא מוכרח להיות בקיא ביותר.ובשביל זה צריך גם לדעת למי לפנות, יש לשכור רואה חשבון בקיא ומשופשף מאוד, שעבד בתחום לא מעט שנים ומנוסה בו היטב – ואנחנו בהחלט עונה על הקריטריונים האלה.

רשות המיסים החזר מס

לקצור הצלחה זה אנחנו!

השרותים של רשות המיסים החזר מס מספקים מענה לכל סוגי העסקים, בין שורות לקוחותינו ניתן למצוא סוגים שונים של עמותות, פירמות ידועות ומגוון רחב של שרותים, אך אין ספק שבמקצוע זה לא בודקים את היקף הכמות אלא בודקים את האיכות את המקצועיות, וברור ביותר שבמשרד שלנו תמצאו גם כמות – לקוחות רבים ומרוצים וכמובן כמובן עבודה מקצועית ואיכותית ללקוח. כמו כן אנחנו עובדים עם התוכנות אינטרנטיות המעודכנות ביותר, ע"מ שללקוחות יהיה קל ונוח יותר. כדוגמת היישומון לחשבוניות וקבלות מבלי להזדקק לנייר וכולי. וכל זה כדי להקל מעליכם כמה שאפשר. השרות אצלנו הוא מעל הממוצע בשוק העבודה, השם דגש על זמינות ונגישות ללקוחות בכל מצב, על כל בעיה או התייעצות שאתם צריכים, ואפילו הקטנים ביותר, תמיד אפשר לפנות אלינו ולקבל מענה ופתרון מדויק ומקצועי העונה למבוקשכם.

טופס החזר מס 2022 מקוון

עשרים שנה בתחום רשות המיסים החזר מס

אנו במקצוע של רשות המיסים החזר מס כבר עומדים קרוב לעשרים שנה, שבהן עסקנו המון בתחום, וסיפקנו שרות ומענה מקצועיים לעניינים מאתגרים שונים.הותק שלנו בתחום מוכיח את עצמו לכולם כל פעם שוב ושוב מחדש עם סוגי התיקים השונים, והוא ללא כל ספק מרכיב ההצלחה שלנו: כל פעם לומדים להכיר מקרים מעניינים ואתגרים מאתגרים כי רק מי שממוסד על הרבה שנים טובות בתחום זה יעבור ויצלח את האתגרים הנ"ל. מצבור של ניסיון לא נהיה בבת אחת פתאום, אנחנו התחלנו כשכירים אצל רו"ח ותיקים ומוכרים ומשם התקדמנו והקמנו משרד משלנו מתקדם ומצליח שמגיעים אליו לקוחות רבים ומרוצים.

בקשה להחזר מס 2022

הרווחים שלכם חשובים לנו ביותר!

רשות המיסים החזר מס הינו מקצוע המתעסק בכל מה ששייך לכספם וממונם של הלקוחות, ומשום כך אנחנו מקפידים מאוד על כך שעבודתנו תבוצע באופן מדויק וזהיר ביותר, כי חשוב לנו ביותר שהלקוח לעולם לא יפסיד ולא תיגרם לו שגיאה שקרתה על ידינו. ולכן לא לחינם לקוחותינו בטוחים בנו ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מפקירים את כספם בידיים לא אחראיות ומהימנות אלא מניחים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שמכירות לחלוטין את מלאכתן ומבצעות אותה באופן המדויק והמקצועי ביותר. ואם אנחנו רוצים לתמצת את כל האמור לעיל במשפט אחד ברור לנו שהמשפט הנבחר יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויצביעו ע"כ הלקוחות הרבים והמרוצים!!

לקיחת משכנתא בלי רשות המיסים החזר מס זה פשוט לשלם יותר!

רשות המיסים החזר מס הוא מהלך מאוד הכרחי ונחוץ לפני קבלת משכנתא מהבנק כי בלי זה עלולים לטפס במהירות לסכומים גבוהים שהיה אפשר לחסוך אותם ע"י הייעוץ. אז אם הינכם צריכים בנוסף לשרות זה משרדנו מספק זאת במקצועיות ובהצלחה. בטח זה מרגיש כהוצאה אך לאחר מכן היא תתברר כחיסכון גדול! אנו מבטיחים לתת לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרטים הקטנים והשוליים, ולעולם לא נותיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד תום כי אם נדאג שהכול אבל הכול יסודר בצורה המושלמת ביותר שאפשר כדי שתצאו הכי הכי מרוצים!
רואה חשבון בחדרה מיכאל גבאי / צרו קשר בדף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלול גיבלי
אלול גיבלי
24/08/2022 14:30

כמה עולה רואה חשבון החזר מס

אלישבע אמסלם
אלישבע אמסלם
17/04/2022 14:12

שלום אפשר לקבל המלצה על דוח החזר מס לשכירים

אבנר אלפי
אבנר אלפי
14/12/2022 09:02

אפשר לקבל המלצה על החזר מס לשכירים

שי גיטלין
שי גיטלין
16/05/2022 01:59

שלום כמה עולה החזרי מס לשכירים

אביאל לנדס
אביאל לנדס
20/12/2022 22:05

כמה עולה החזר פנסיה

אליקים אקוניס
אליקים אקוניס
14/07/2022 22:48

הי אנחנו צריכים החזרי מס לשכירים מס הכנסה