רישום עוסק מורשה

רישום עוסק מורשה או חשבות שכר

רישום עוסק מורשה – כל מה שזה אומר

ההסבר המילולי של רישום עוסק מורשה היא פיקוח על דו"חות כספיים שונים של הלקוח. משום כך העובדים במקצוע זה מוכרחיים להיות בעלי חשיבה אנליטית הכוללת בתוכה יכולת ניתוח משפטי, וידע והשכלה רחבים בכל הסוגיות הקשורות לתחום. ולכן גם רכישת המקצוע היא תהליך יחסית ארוך ומתמשך, כדי להכשיר בצורה מושלמת את הלומדים למקצוע זה. תפקידיו המרכזיים של רואה חשבון המעניק שרותי חשבונאות הינם: הגשת דוחות שנתיים, הצהרת הון, ייעוץ מס והנה"ח. כמו כן ישנם עוד סוגים רבים של דינים וחוקים שבהם הרו"ח צריך להיות בקיא ביותר.כשאומרים את המשמעות של תפקידו של רו"ח: נתינת חו"ד על דו"חות שונים, זה יכול להיתפס כעניין פעוט ולא מורכב כלל אך מי שעוסק במקצוע הזה יודע בהחלט שזה לא פשוט כ"כ כמו שזה נשמע וזה תמיד יכול להקיף בתוכו סעיפים שונים ורבים שבהם הוא מוכרח להיות שולט ובקיא ללא פשרות וטעויות!.

רישום עוסק מורשה

כיצד לפתוח עוסק פטור

לקטוף הצלחה זה אנחנו!

אצלנו מספקים שירותים של רישום עוסק מורשה ושירותים נוספים למגוון רחב של חברות או עסקים בין פטורים בין מורשים. וכל הלקוחות ,ללא יוצא מן הכלל, שבעי רצון מהשירות המקצועי והמיוחד בהתקשרותו עם הלקוח בין אם מדובר בנגישות וזמינות שאין בכל מקום ואם זה בליווי מקצועי שנעשה בגובה עיניים ובהתאמה אישית, ובין אם זה מדובר בהכוונת הלקוח להשגת יעדים והעלאת הרווחים של העסק והחברה. כמקצוע המסתמך בעיקר על תוכנות המחשב, חשוב לנו, שתמיד נקח את התוכנות הכי מעודכנות כדי להקל ולהועיל גם מעל הלקוחות וגם מעלינו. במשרדנו יש יסוד ברור שהוא חד משמעי לכולם: "אם הלקוח צריך אותנו", ישר מתפנים לטפל במבוקשו! אנחנו יודעים כמה זה נחוץ ללקוח שיהיה לו רואה חשבון זמין ופנוי כשיצטרך וירצה ואנחנו ללא כל ספק לא מאכזבים מהבחינה הזו.

20 שנה נמצאים בתחום רישום עוסק מורשה

אנו בתחום רישום עוסק מורשה כבר קרוב לעשרים שנה, בהן התעסקנו ועבדנו המון בתחום, וסיפקנו מענה מקצועי לאתגרים שונים ומגוונים.אנו אוהבים ללמוד מקרים של תיקים מעניינים ולדאוג להם כי הניסיון והידע רב שלנו למדו אותנו המון. כל סוג של תיק, אף כאלה שהרבה כבר פרשו מהם, יתקבל כאן בברכה, אנחנו לא מוותרים על שום תיק כבר טיפלנו בתיקים גדולים, שונים ומאתגרים, ורוצים לעזור גם לכם מניסיוננו הרב ! תחילת דרכנו בתחום התחילה כמו כל המשרדים המוכרים, כמועסקים שכירים במשרדים ידועים ומשם, אחרי שכבר למדנו את מהלך העבודה במעשיות שלה כמו שצריך ואת צורת הארגון והניהול של עסק עצמאי, הקמנו משרד גדול המשגשג קרוב לעשר שנים וברוך השם אנחנו רואים הצלחה ענקית בכל עמלנו ולכם נותר רק לזכות בה גם.

תיק עוסק מורשה

אחראיות ואמינות הן הבסיס להצלחה!

תחום רישום עוסק מורשה הוא תחום מאוד רגיש ומאוד דורש זהירות ודיסקרטיות, משום שהוא תמיד אבל תמיד יהיה עוסק סביב הכסף ולכן אנו בוחרים בקפידה את העובדים שלנו ומצרפים אלינו רק את המקצועיים והאמינים ביותר, כי ללא היושר והאמינות אין הצלחה ואין שום דבר! ולכן כל לקוח שבא לקבל שרות אצלנו מודע לגמרי בוודאות מוחלטת שהוא מוסר ומפקיד את כל פרטיו האיניטימים במשרד הכי הכי טוב, הערב ללקוח לאמינות ויושר מוחלט! ואם תשאלו את לקוחותינו במה משרדנו הכי מצטיין ומתבלט, חוץ מהפן המקצועי, אין ספק שהם יאמרו לכם שאנחנו מובילים בכל הקשור ליושר ולאמינות!

רישום עוסק מורשה- למה מתי ואיך?

לכל בנק יש עניין בנתינת משכנתא ללקוחותיו – הוא קוצר מכך אחוזים לא קטנים בכלל… ומשום כך תפקידנו בשרות של רישום עוסק מורשה הוא למצוא את נקודת האיזון בין הבנק ללקוח על ידי הערכה האמיתית של עלות המשכנתא. יש השואלים האם לגשת לייעוץ זה אכן חוסך בכסף, ואנו עונים להם ואף מספרים לכם שברור שיש הבדל ענק בין העלות ללא הייעוץ לבין העלות עם קבלת הייעוץ. וע"כ לא מומלץ לוותר על כך בכלל,כי זה נועד עבורכם לחסוך לכם כמה שיותר. אם זה בייעוץ משכנתאות ובין אם זה בשרותי חשבונאות, אנחנו ניתן תמיד אבל תמיד את השרות המקצועי והאיכותי ביותר שאפשר כי לקוח אצלנו לעולם אבל לעולם לא יוצא מאוכזב!
רו"ח בחדרה / מיכאל גבאי בפייסבוק