פריסת פיצויים קדימה

פריסת פיצויים קדימה / איך לפתוח עוסק פטור ממס

למה צריך פריסת פיצויים קדימה?

פריסת פיצויים קדימה- הינו מי שהורשה לפי החוק לעסוק בתחום החשבונאות ותפקידו הוא לבחון ולחקור את תקינותם של הדו"חות הכספיים השונים ומתן חוות דעת עליהם. לרו"ח קיימת בקיאות מלאה בנושאים שונים כדוגמאת: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת ותחומים נוספים, הדרושים בהזדמנויות רבות לביצוע עבודתו. התפקידים העיקריים של רו"ח המעניק שרותי ראיית חשבון הינם: הגשת דוחות שנתיים, הצהרת הון, ייעוץ מס והנה"ח. כמו כן ישנם עוד סוגים רבים של דיני עבודה שבהם הרו"ח צריך להיות בקיא ביותר.כשאומרים את ההגדרה של תפקידו של רו"ח: נתינת חו"ד על דו"חות שונים, זה יכול להתקבל כדבר פעוט ולא מסובך אך מי שנמצא בתוך המקצוע יודע בהחלט שזה לא פשוט כ"כ כמו שזה נשמע וזה תמיד יכול להקיף בתוכו סעיפים שונים ורבים שבהם הוא חייב להיות שולט ובקיא ללא פשרות וטעויות!.

פריסת פיצויים קדימה

פריסת מס שבח

לקצור הצלחה זה השם שלנו!

משרדינו מספק שירותים של פריסת פיצויים קדימה ושירותים נלווים לסוגים רבים של חברות או עסקים בין פטורים בין מורשים. וכל הלקוחות ,אחד לאחד, שבעי רצון מהשירות האיכותי והייחודי ביחסו ללקוח בין אם מדובר בנגישות וזמינות שלא מוצאים בכל מקום ואם זה בליווי הלקוח צעד אחר צעד ובהתאמה מלאה, ובין אם זה בהכוונת הלקוח להשגת יעדים והעלאת רווחי העסק. כמקצוע המסתמך בעיקר על המחשב ותוכנותיו, משמעותי לנו מאוד, שתמיד יהיה אצלנו את התוכנות הכי מעודכנות כדי להקל ולהועיל גם על הלקוחות וגם עלינו. לנו יש עיקרון ברור שהוא חד משמעי לכולם: "אם הלקוח רוצה משהו", ישר ניגשים אליו! אנחנו מבינים את הנחיצות של הלקוח שיהיה לו רואה חשבון זמין ופנוי מתי שירצה ואנחנו בהחלט עונים על דרישה זו.

פריסת פיצויים קדימה ניסיון חובה!

-לא כל משרד מסוגל להכריז על עצמו שהוא נמצא בתחום כבר עשרים שנה: הניסיון שנרכש במשך כל העשרים השנים הללו שפשף אותנו המון, והפך אותנו למשרד מבוקש שרבים נוהרים לפתחו.- אנחנו טיפלנו ומטפלים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אך כמובן שגם מקבלים את הלקוחות עם התיקים הקטנים יותר. ותבררו אצל כל לקוחותינו המרוצים על השרות המקצועי שהם מקבלים, והכל נזקף לזכותן של 20 שנות עבודה מבורכת במקצוע זה! מצבור של ניסיון לא נהיה ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנו בתחילה עבדנו כעובדים שכירים במשרדים ותיקים ומוכרים ומשם התפתחנו ופתחנו משרד משגשג ומצליח שבידו לקוחות רבים ומרוצים.

רשם העמותות דוח מילולי

הרווחים שלכם חשובים לנו מאוד!

-במשרד שלנו יש פתגם קבוע: "אפס זה גם מספר", כלומר, בתחום כמו שלנו, תחום פריסת פיצויים קדימה ההקפדה בדיוק והזהירות מאוד אבל מאוד נדרשים מכיון שטעות קטנה ואפילו בספרה אחת יכולה לגרום להפסד ללקוח. ומשום כך אנו מעסיקים רק עובדים מקצועיים עם מוסריות גבוהה שקולטים את חשיבות העניין ועושים עבודה מקצועית ומדויקת ללקוח. ומשום כך כל אחד שבא לקבל שרות אצלנו יודע בוודאות שהוא מוסר ומפקיד את כל ענייניו ופרטיו האיניטימים במשרד הכי הכי טוב, הערב ללקוח לאמינות ויושר מוחלט! ואם אנחנו רוצים לסכם את הנאמר לעיל במשפט אחד ברור לנו שהמשפט הנבחר יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויעידו על כך עשרות לקוחות מרוצים!!

קבלת הלוואה ללא פריסת פיצויים קדימה זה פשוט להוציא ולשלם יותר!

פריסת פיצויים קדימה הינו דבר מאוד חיוני וחשוב בטרם קבלת הלוואה מהבנק כי ללא זה עלולים לטפס בקלות לריביות גבוהות שהיה ניתן לצמצם בהרבה ע"י הייעוץ. אז אם אתם צריכים בנוסף לשרות זה משרדנו מספק זאת במקצועיות רבה. לכל המהססים למיניהם המתלבטים האם זה שווה זאת או ניתן לחסוך זאת, אנו כאן להודיע להם בפה מלא שזה לא רק כדאי ורצוי אלא זה גם ממש חובה, לפני בקשת הלוואה, ורק אחד שנמצא בתחום זה, מבין את חשיבות העניין. בין אם מדובר בשרות לייעוץ משכנתאות ובין אם זה בחשבונאות, אנו נספק בכל עת ובכל זמן את השרות המקצועי והאיכותי ביותר שאפשר כי לקוח אצלנו לעולם לא מרגיש מאוכזב!
רו"ח בחדרה / דף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אופירה כהן
אופירה כהן
03/09/2022 22:56

הי כמה עולה איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה

אבינדב בהרב
אבינדב בהרב
19/07/2022 17:11

הי מיכאל לגבי מחיר איך להקים חברה

איתי גרציאני
איתי גרציאני
23/05/2022 01:35

שלום אפשר לקבל המלצה על איך לפתוח עוסק מורשה

איל לומברוזו
איל לומברוזו
23/06/2022 06:41

הי אנחנו צריכים איך לפתוח עוסק פטור ממס