פירוק חברות מרצון

פירוק חברות מרצון או פירוק חברה מרצון

פירוק חברות מרצון – כל מה שזה אומר

פירוק חברות מרצון- הינו מי שהורשה לפי החוק לעבוד בתחום ראיית חשבון והתפקיד שלו הוא לבחון ולחקור את תקינותם של הדו"חות הכספיים השונים ומתן חו"ד עליהם. לרו"ח נדרשת בקיאות מקיפה בתחומים רבים כדוגמאת: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת ותחומים נוספים, הנדרשים לביצוע עבודתו. תפקידיו המרכזיים של רואה חשבון המעניק שרותי ראיית חשבון הם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. כמו כן ישנם עוד סוגים שונים של דיני עבודה שבהם הרו"ח חייב לגלות בקיאות מירבית.כשמסבירים את ההגדרה של תפקיד רו"ח: העברת ביקורת על דו"חות שונים, זה עלול להתקבל כעניין פעוט ולא מורכב כלל אבל מי שעוסק במקצוע הזה יודע שזה דורש הרבה וזה יכול להקיף בתוכו סעיפים שונים ורבים שבהם הוא חייב להיות שולט ובקיא באופן מוחלט ביותר!.

פירוק חברות מרצון
פירוק חברה

מומחיות ומקצועיות – בהתחייבות!

שרותי פירוק חברות מרצון מספקים שרות לכל סוגי העסקים, בין שורות לקוחותינו תוכלו למצוא סוגים שונים של עמותות, חברות מפורסמות ונותני שירותים שונים, אבל כמובן שבתחום זה לא בודקים את היקף הכמות אלא מסתכלים על האיכות את המקצועיות, וברור ביותר שבמשרד שלנו תוכלו למצוא גם כמות – לקוחות רבים שמתווספים מיום ליום והכי חשוב איכות מדהימה במקצועיות ובשרות. יתר על כן תחום זה מחייב התעדכנות שוטפת בכל התוכנות הקשורות לראיית חשבון, שמתפתחות עם הזמן, וזה מלבד התוכנות הידועות והבסיסיות. וכל זה בשביל לקדם ולייעל כמה שיותר את העבודה. ואנחנו תמיד בכל מצב מתעדכנים ומשתדרגים ככל האפשר. עסק מצליח זה עסק שמבין ויודע איך לעבוד עם לקוחותיו אם זה מבחינת הזמינות שלו ואם זה מבחינת האופן של נתינת השרות : יעיל אדיב מקצועי ואישי לכל לקוח וכיוצא בזה, והצלחה היא השם השני שלנו – בייחוד מהבחינות שפרטנו לעיל.

פירוק חברות מרצון ניסיון חובה!

-לא כל אחד מסוגל להכריז על עצמו שהוא נמצא בתחום כבר עשרים שנה: הותק שנרכש במשך כל השנים הללו לימד ומקצע אותנו רבות, ונהיינו למשרד פופולארי ומבוקש שרבים מגיעים לפתחו.אנחנו אוהבים ונהנים ללמוד תיקים חדשים ולדאוג להם כי הניסיון והידע רב שלנו שפשפו אותנו המון. כל תיק באשר הוא, אף כאלה שהרבה כבר פרשו מהם, יכול להתקבל בשמחה, אנחנו לא מוותרים על שום תיק כבר טיפלנו במקרים רבים, שונים ומגוונים, ומעוניינים להעניק גם לכם מהניסיון הרחב שצברנו ! מצבור של ניסיון לא נהיה ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנו התחלנו כעובדים שכירים אצל רואי חשבון ותיקים ומפורסמים ומשם התפתחנו ופתחנו משרד מתקדם ומצליח שבידו עשרות לקוחות מרוצים.

הרווחים שלכם משמעותיים לנו מאוד!

פירוק חברות מרצון הוא תחום העוסק בכל הקשור לכספם של אנשים, ועל כן אנחנו מקפידים מאוד על כך שעבודתנו תיעשה בצורה מדוקדקת ומדויקת ביותר, כי משמעותי לנו מאוד שהלקוח אף פעם לא יפסיד ולא תמצא לו תקלה שנעשתה ואפילו בטעות, בגללנו. ולכן לא לחינם לקוחותינו מאמינים בנו וסמוכים ורגועים לגבנו כי הם יודעים שהם לא מניחים את כספם במקום לא אחראי ומהימן אלא מניחים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שיודעות לחלוטין את עבודתן ומבצעות אותה באופן המדויק והמקצועי ביותר. ואם נרצה לתקצר את כל האמור לעיל במשפט אחד ברור לנו שהוא יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויצביעו ע"כ הלקוחות הרבים והמרוצים!!
פירוק מרצון חברת יחיד במסלול מקוצר

קבלת הלוואה בלי פירוק חברות מרצון זה פשוט לשלם יותר!

לכל בנק יש אינטרסים בהענקת הלוואה ללקוחותיו – הוא מקבל מכך אחוזים לא קטנים בכלל… ועל כן תפקידנו בשרותי פירוק חברות מרצון הוא לחפש את האיזון בין רשות הבנק ללקוח על ידי החישוב האמיתי של עלות המשכנתא. לכל המסופקים למיניהם החושבים ומסתפקים האם זה שווה זאת או ניתן לחסוך זאת, אנו כאן להודיע להם בערבות מלאה שלא רק שזה כדאי ורצוי כי אם זה גם חובה של ממש, לפני בקשת הלוואה, ורק אחד שמתעסק בתחום הזה, יכול להבין את משמעות הנחיצות של הדבר. אין ספק שאנחנו מובילים מכל הבחינות וההיבטים: עבודה מקצועית, שרות עם יחס אישי, והתחייבות על אמינות ויושר. יש להדגיש שאצלנו עלות השרות, לא מוגזמת ולא מופרזת כלל. מה שנשאר לכם זה פשוט לבוא ולגלות הכול בעצמכם.

גבאי רואה חשבון בגוגל עסקים

0 0 votes
Article Rating
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אביחן גיבלי
אביחן גיבלי
26/10/2022 20:02

הי אנחנו צריכים פירוק חברות מרצון

אליאור בכר
אליאור בכר
23/05/2022 04:29

הי לגבי מחיר פירוק חברה בע"מ

לירי אמינוף
לירי אמינוף
10/09/2022 06:30

היי לגבי פירוק חברה

אופירה גרטי
אופירה גרטי
28/06/2022 17:39

הי כמה עולה הליך פירוק חברה מרצון