פירוק חברה מרצון

פירוק חברה מרצון או הליך פירוק חברה מרצון

מהו פירוק חברה מרצון?

פירוק חברה מרצון- הינו מי שהוסמך לפי החוק לעסוק בתחום החשבונאות והתפקיד שלו הוא לבדוק ולאשר את תקינותם של הדו"חות הכספיים ומתן חוות דעת עליהם. לרואה חשבון מצויה שליטה מקיפה בעניינים שונים כדוגמאת: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר ותחומים נוספים, הנדרשים למילוי תפקידו. התפקידים העיקריים של רואה חשבון המעניק שרותים של חשבונאות הם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. בנוסף ישנם עוד סוגים רבים של דינים וחוקים שבהם הוא חייב להיות בקיא ביותר.אזרח רגיל מן השורה שלא רכש השכלה בתחום זה, ברור שהוא אינו מתמצא בכל העניינים הקשורים לתחום ומקרה הצורך יש לגשת לרו"ח שיעשה לך את שירות העבודה. אולם חשוב מאוד לגשת לרו"ח מקצועי שייתן לכם עבודה מקצועית ומושלמת לכן גם רצוי מאוד לשמוע מלקוחות נוספים האם הם מסופקים מהשרות ומהמקצועיות, כי מדובר כאן על הכסף שלכם וחשוב לנו שלא תפסידו לעולם.

פירוק חברה מרצון
פירוק חברה מרצון בהליך מזורז

מקצועיות ואיכות – זו הבטחה!

שרותי פירוק חברה מרצון נותנים מענה לכל סוגי העסקים, בין שורות לקוחותינו תוכלו למצוא עמותות רבות, חברות ידועות ומגוון רחב של שרותים, אבל כמובן שבמקצוע זה לא בודקים את היקף הכמות אלא מסתכלים על האיכות, וברור ביותר שאצלנו תוכלו למצוא גם כמות – לקוחות רבים שמתווספים מיום ליום והכי חשוב עבודה מקצועית ואיכותית ללקוח. כמו כן אנו מצוידים בתוכנות אינטרנטיות המעודכנות ביותר, כדי שללקוחותינו יהיה קל ונוח יותר. כמו למשל האפליקציה לניהול חשבוניות מבלי להזדקק לנייר וכדומה. ואנו עושים את כל זה כדי להקל מעליכם כמה שאפשר. עסק מצליח זה עסק שמבין ויודע כיצד להתנהל מול לקוחותיו אם זה מבחינת הפניות שלו ובין אם זה באופן מתן השרות : ייעילות, אדיבות, ליווי אישי לכל לקוח באשר הוא וכיוצא בזה, והצלחה היא הכותרת הראשית שלנו – בייחוד מהבחינות האלה.

פירוק חברה מרצון ניסיון וותק חובה!

ניסיון הינו מצרך נחוץ מאוד במיוחד בתחום כמו שלנו, תחום פירוק חברה מרצון, בו צריך להתנסות ולהשתפשף כמה שיותר בהבנת אופן התנהלות העבודה, מאחורינו עומדות עשרים שנה הגדושות בעשייה, שללא ספק קידמו אותנו והובילו אותנו למקום של הצלחה מרשימה בו אנחנו עומדים היום בשאיפה ובתקווה להמשיך ולהתקדם כמה שיותר.הניסיון שלנו במקצוע מוכיח את עצמו כל פעם מחדש עם סוגי התיקים השונים, והוא בהחלט גורם ההצלחה שלנו: כל פעם לומדים לטפל במקרים מעניינים ותיקים אתגריים כי רק מי שממוסד על הרבה שנים מוצלחות בתחום יעבור ויצלח את האתגרים הנ"ל. תחילת דרכנו בתחום התחילה כמו העצמאיים למינהם, כמועסקים שכירים במשרדי רו"ח גדולים ומשם, אחרי שכבר השגנו את מהלך העבודה במעשיות שלה היטב ואת אופן הארגון והניהול של משרד עצמאי, פתחנו משרד גדול ומכובד שמצליח ומשגשג קרוב לעשר שנים וברוך השם אנחנו רואים סיעתא דשמיא של הצלחה רבה בכל עמלנו ולכם נשאר רק לזכות בה גם.

זהירות! כאן עושים חשבון!

-במשרד שלנו יש סיסמא קבועה: "אפס זה גם מספר", הכוונה, בתחום כמו שלנו, תחום פירוק חברה מרצון ההקפדה בדיוק ואחראיות מאוד אבל מאוד נחוצים מכיון ששגיאה אחת קטנה ואפילו במספר אחד עלולה לגרום להפסד ללקוח. ולכן אנחנו מעסיקים רק עובדים בעלי ניסיון עם מוסריות גבוהה שקולטים את נחיצות הדבר ועושים עבודה מקצועית ומדויקת ללקוח. ומשום כך שורות לקוחותינו הן ארוכות כי לכל אחד חשוב להיות רגוע על כך שהוא מגיש את תיקו האישי עם פרטיו האישיים לאדם אמין הגון ומקצועי שייעשה לו עבודה מושלמת מבחינת כל הקריטריונים הנ"ל. ואם נרצה לתקצר את כל האמור לעיל במשפט אחד ברור לנו שהמשפט הנבחר יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויעידו על כך הלקוחות הרבים והמרוצים!!
פירוק חברה מרצון מסלול מקוצר

פירוק חברה מרצון- למה מתי ואיך?

משרדינו מעניק שרותי פירוק חברה מרצון האחראי להורדת הריביות באחוזי המימון והעיקרון המרכזי של העבודה הוא לייצג אתכם מול רשויות הבנק השונות ע"מ לעזור לכם לקחת משכנתא בהכי פחות כסף. בנוסף אנחנו נוקטים בשיטה של הגשת מועמדות לשני בנקים כך אנחנו יוצרים מכרז בנקאי. אם אתם מסתפקים אם יש אפשרות אולי לחסוך את ההוצאה של השרות, אנו ממליצים לכם לא לבחור באופציה הזו כי אולי מנעתם וחסתכם הוצאה קטנה של שרות, אבל בהמשך אתם עלולים לגלות שתחת זה הוצאתם הוצאה גדולה מאוד שהייתם יכולים לחסוך מעצמכם בהרבה. בין אם מדובר בשרות לייעוץ משכנתאות ואם זה בשרותי חשבונאות, אנו נספק תמיד אבל תמיד את השרות המקצועי והאיכותי ביותר שאפשר כי לקוח שלנו לעולם אבל לעולם לא יוצא מאוכזב!

בפייסבוק

0 0 votes
Article Rating
5 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלון בייגל
אלון בייגל
08/03/2022 10:32

אפשר לקבל המלצה על פירוק חברות מרצון

אשרת אקוניס
אשרת אקוניס
05/04/2022 15:47

שלום אפשר לקבל המלצה על פירוק חברה בע"מ

מיכאל ארקין
מיכאל ארקין
20/12/2022 10:51

הי לגבי פירוק חברה

אראל אלגזי
אראל אלגזי
04/08/2022 05:45

פרטים בענייני הליך פירוק חברה מרצון

גיא בייגל
גיא בייגל
22/07/2022 22:14

הי אנחנו צריכים פירוק חברה ברשם החברות