עורך דין משפחה

עורך דין משפחה

עורך דין דיני משפחה בשבילך ורק בשבילך!

עורך דין ירושה בפתח תקווה – עורך דין או כפי שרגילים לכנות אותו בקיצור, עו"ד, הינו בעל תואר ראשון בלימודי משפטים, ורשאי לעסוק במקצוע של עורך דין לענייני משפחה, מקצוע זה, תפקידו המרכזי הוא לדעת את נוהל החוק לבוריו כדי לאתר על ידו מענה לבעיות השונות. יש עו"ד שתפקידם לתת ייעוץ משפטי, ישנם עורכי דין שהכשרתם היא לספק ייצוג משפטי ויש גם כאלה עורכי דין המשלבים את שניהם ביחד. תפקידו המרכזי של עו"ד הוא לספק סיוע ועזרה ללקוחות. ביכולתו של העורך דין, מתוקף מעמדו, להעניק לך כלקוח סיוע פרטי משפטי ולהלביש את החוק על הסיטואציה הסבוכה, וכן ביכולתו גם לייצג את לקוחותיו ביהמ"ש, במקרה הצורך, או לייצג אותם מול הרשויות השונות.
פתיחת תיק ירושה בהסכמה
baby 2616673 960 720

שירות איכותי עם עבודה מקצועית – השילוב המוביל והמנצח שלנו!

התחומים של עורך דין דיני משפחה דורשים מהעובדים בהם לאחראיות מסוימת ומיוחדת מכיוונם להצלחתו של הלקוח ועל כן כשזקוקים לשירותי העו"ד יש לבחון ולבדוק את מי בדיוק לוקחים, ולא שהמדד היחיד שיכריע יהיה רק עלות המחיר כי על ידו ניתן לשנות דברים מהקצה לקצה לטוב ולמוטב, בגלל זה הכרחי לקחת רק אחד ששירותו ידוע כמושלם מכל הבחינות. בנוסף חשוב מאוד לעדכן בעדכונים מלאים ושוטפים את הלקוחות במשך כל התקופה, בכל שלב ושלב מתהליך העבודה, ולעולם לא להשאיר את הלקוח מבעד לדברים המתרחשים, רצוי לציין שהצלחת המשרד מותנית בעיקר בצורת מתן השירות והמענה שלו ללקוחותיו.

עו"ד משפחה בראש ובראשונה אמינות!

פן נוסף המשמעותי בתחום הזה, הינו הצורך ואולי אפילו החובה בהגינות ובשמירת צנעת פרטיות הלקוח, כי זה למעשה כל היסוד והאלמנט של עבודה העוסקת עורכי דין דיני משפחה. האתיקה המקצועית בעניין חיסיון עו"ד לקוח, מאפשר ללקוח להפקיד את פרטיו וענייניו המוצנעים אצל עורכי דינו בלי כל חשש, שזה יוכל לחזור אליו, כעין בומרנג ולהזיק לו, אולם הלקוח יכול גם להחליט שאין זה חשוב לו ההקפדה על החיסיון, אבל ברור שזה תלוי ברצונו האישי. חשוב לזכור שהיושר והאמינות מתבטאים בעוד מגוון נושאים, לא רק מהפן המוסרי של שמירת הסודיות. וכשניגשים לשכור עו"ד, בהחלט צריך גם לבדוק את הפן הזה.

חמש עצות שיעזרו לכם לשכור את העו"ד שלכם!

המקצוע של משפטים ועריכת דין הוא ענף מאוד נחשב מבחינת העובדים בו, כי הוא מבטיח שכר הולם עם עתיד מזהיר, אולם דווקא בגלל הנתון הזה, יש להיות עם יד על הדופק ולבדוק מי הוא עורך דין מומחה ומתאים ומי נוגד את קרטריון זה…

כלל ראשון, חשוב ביותר לקחת עורך דין ירושה מומלץ בתחום שהינכם צריכים, כפי שתיארנו לעיל, לכול עו"ד יש את ההתמחות שלו, בה השתלם והתמקצע, ולכן, צריך לקשר ולהתאים בין האפיזודה שלכם לבין העו"ד העוסק במקרים מסוג זה. כי לא שייך שאחד הנמצא בפני פרוצדורת גירושים, יפנה לעורך דין לענייני נזיקין, כי אם, הוא אמור לפנות לעו"ד המתמחה בדיני משפחה. אחרי כן, מגיעים לשלב של שעורי הבית על העו"ד עצמו, חובה מוחלטת, קודם שמסכמים עם עורך דין על העבודה, לשמוע על היכולות המקצועיות שלו בנושא ובשטח ועדיף שהן תהיינה מזהירות… לצערנו היום מצויים לא אחד ולא שתיים נוכלים, שאין בידם שום דיפלומה ורישיון לעבוד בתחום, ולכן יש לברר היטב, שחלילה לא תתקלו ותפלו בידיים של נוכלים או סתם לא מוצלחים וכספכם ילך לריק!

כלל משמעותי נוסף הינו לבדוק את אופן הענקת השירות. יש כאלה משרדי עורכי דין ששירותם כלפי הלקוחות הוא ממש מזלזל, מתנשא ולא מכבד. דבר זה פוגע בהשגת ההצלחה, גם מצד הקליינט והן מבחינת העו"ד עצמו. בגלל זה יש לקחת רק עורכי דין שיודעים בוודאות על אדיבותם ומסירותם עבור הלקוח.
אל תתפשרו על משרד עם ניסיון! כיוון שהניסיון מקנה המון שפשוף, ידע, והבנה מחודדת יותר בתחום, מה שמצעיד אתכם ישירות לכיוון הצלחתכם. מניסיון, ניסיון זה המון ומשתלם לשני הצדדים יחדיו

אבל החשוב מכול זה לקבל המלצות מלקוחות שונים ומגוונים שקיבלו שירות מהעורך דין המבוקש, ולברר לפרטי פרטים האם הם היו מרוצים מאופי ואופן השירות, או שמא אירעו דברים שלא מצאו חן בעיניהם.
פרסום לעורכי דין
girl 1641215 960 720

עו"ד לענייני משפחה השלמות בהתגלמותה, מא' עד ת', וזו עובדה!

אם נרצה לתמצת את המאמר כולו בכמה משפטים קצרים אין ספק שנאמר: בשבילנו זה ברור שאנו המשרד שעונה ללא יוצא מן הכלל על כל המדדים שביארנו למעלה, כי אם אנחנו החלטנו ללכת על הכיוון של תחומי עורך דין משפחה אז אנחנו נעשה אותו עד הסוף, באופן מושלם, בלי להשאיר כלל פינות עגולות!

0 0 votes
Article Rating

תוכן עניינים

Ⓒ כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
מחירון רואה חשבון
close slider
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528
שירות הנהלת חשבונותמחירון
פתיחת תיק עוסק פטורללא תשלום
פתיחת תיק עוסק מורשהללא תשלום
החזר מס לשכירים10% מגובה ההחזר
הנהלת חשבונות+ דו"ח שנתי עוסק פטור1,200 ₪ לא כולל מע"מ לשנה
הנהלת חשבונות עוסק מורשה300 ₪ לחודש . לא כולל מע"מ
הנהלת חשבונות חברה בע"מ700 - 1,500 ₪ לחודש לא כולל מע"מ תלוי במחזור ההכנסות, מספר העובדים ובהיקף העבודה
הקמת חברה או עמותה1,000 ₪ לא כולל מע"מ
חשבות שכר חיצונית30 ₪ לתלוש
שירות תיאום מס לשכירים95 ₪ לא כולל מע"מ
הצהרת הון ראשונה500 ₪ לא כולל מע"מ
בדיקת גמר חשבון לשכירים1,000 - 2,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במספר השנים
דו"ח שנתי + מאזן חברה2,500 - 5,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי בהיקף העבודה
דו"ח שנתי עוסק מורשהכלול בשכר טרחה
הנהלת חשבונות+ מאזן+ דוחות לרשם העמותות כולל בקשה לאישור ניהול תקין2,500 - 5,000 ₪ לשנה לא כולל מע"מ. תלוי במחזור ההכנסות והיקף העבודה
הצהרת הון שניה1,500 - 2,500 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במורכבות הדו"ח.
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528

    שם

    אימייל

    טלפון

    הודעות

    בס"ד

    מענה מקצועי ומקיף לכל הלקוחות

    רואה חשבון מיכאל גבאי

    דייקנות ויחס אישי
    מקצועיות ללא תחרות ובמחיר שפוי.

    Open chat
    1
    שלום וברכה,
    אני מיכאל גבאי.
    אפשר לעזור?
    Call Now Button