עורך דין להסדרי חובות

עורך דין להסדרי חובות

עורך דין פשיטות רגל בראשון לציון רמה גבוהה של מקצועיות!

המשרד שלנו, המעניק שירות של עורך דין לענייני כספים מתאפיין בכל מה שנדרש כדי לגעת בהצלחה באופן ממשי: מצבורי ניסיון וותק, איכות ייחודית בשירות, עבודה מקצועית ברמה גבוהה וצוות שלא מוצאים כ"כ מהר. ואם תרצו משרד כזה, אין זו אגדה, כי זו פשוט האמת האמיתית, והמציאות כולה! עורך דין שנחשב מקצועי זה אחד עם רזומה מכובד של תיקי לקוחות רבים ושונים בהם טיפל בהצלחה של ממש. בנוסף, הוא גם מחזיק בידו הרבה המלצות טובות מלקוחותיו המרוצים. רק מעו"ד כזה רצוי ואולי אפילו חובה לקבל את השירות ממנו. ולנו אין ספק שהרזומה שלנו אכן עומד בקריטריונים האלה: בין בהצלחותיו הרבות ובין בהמלצות חמות עליו שהוא תמיד מקבל. אז אם אתם מחפשים עו"ד שיספק בשבילכם את הצלחה מסחררת בכפית של זהב, אז ללא ספק אנו בטוחים שאנחנו המענה המושלם בשבילכם!
עו"ד הוצאה לפועל אפרים קוליו

עורך דין הוצאה לפועל מגשימים חלום של מקצועיות.|עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין חדלות פירעון מומלץ מקצועיים, מומחים ומצליחם בהכול!

המשרד שלנו נמצא בתחום של עורך דין המתמחה בהוצאה לפועל לא מעט שנים, בידינו ניסיון רב במקצוע זה, ואתנו נמצאים צוות מקצועי ומנוסה שיודע את עבודתו, ובהחלט נקרא כמבוקש ביותר בתחום. הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו מבחר גדול של שירותים משפטיים המוכתרים תמיד בהצלחה. קיים הבדל מאוד גדול ובולט בין עו"ד העוסק בשטח התחום הרבה שנים טובות וטיפל בתיקים רבים לבין משרד שרק מתחיל את דרכו בשוק והוא עדיין לא נחשף מספיק לסוגי התיקים השונים. השתפשפות המתבקשת באה אחרי שנים יפות ורבות של עבודה, כי ברור לגמרי שזה מה שמשפשף ביותר את המשרד ועורכי דינו. אז אם אתם רוצים לקבל משרד עם ותק רב, שטיפל בתיקים רבים בתחום, אין ספק שמשרדנו הוא הכתובת המתאימה.

שירות אמין והנייד תמיד זמיןזמינות שאין כדוגמתה!!

כמשרד העוסק בתחום של עורך דין מומלץ לפשיטת רגל אנו יודעים שהשירות צריך להיות אפילו יותר ממצוין, יחסי הגומלין בין הלקוחות למשרד מוכרחים להיות הדדיים ואדיבים כי כל העבודה מתנהלת על פי זה. ועל כן חשוב לנו מאוד להעניק ללקוחות שירות עם יחס מיוחד, המתבלט באדיבותו הרבה, ולהתנהל כך בכל מצב לכל לקוח באשר הוא. כשבאים בגישה כזו רואים את ההצלחה מכול הכיוונים האפשריים! אחראיות זה הסמל שלנו, והיא כבסיס לשירות מצוין ואיכותי, אחנו משקיעים משאבים גדולים בשביל להעניק לכם שירות אמין ואיכותי ביותר, אם בבחירת הצוות שאצלנו לא מקבלים כל אחד ולו רק בגלל הסיבה הזו, ואם מבחינתנו עצמנו, שאצלנו עובדים עם אחראיות מלאה ויד על הדופק, ושום דבר לא נעשה ללא בקרה והשגחה מצידנו בכול דבר ודבר. כחלק מהשירות האיכותי שלנו, אנו גם מקפידים מאוד אבל מאוד על זמינות ומענה מידי ללא צורך בהמתנה ארוכה מצידו של הלקוח, שלעיתים זה עלול להיות מאוד מרגיז ומעיק, אם לא יודעים להתנהל כך. הלקוחות שלנו יודעים להעריך את המאמצים וההשקעה שלנו על כול הזמינות והמענה המיוחדים שאנחנו מספקים להם ומוקירים לנו על כך מאוד. חשוב לציין שאנו בוחרים בקפידות מירבית את אנשי הצוות שלנו, לא כולם מתקבלים כאן, ולא רק בגלל הבחינה המקצועית, אלא גם בגללמהבחינה של הפן האישי. אנו מעסיקים רק כאלה ששמענו עליהם הרבה שהם יודעים להתנהל נכון וראוי עם סביבתם באופן כללי ועם לקוחות באופן פרטי, ולכן הגיוני ביותר שהשירות שלנו נחשב לבין הטובים ביותר!

משקיעים את כול כולנו כדי שהלקוחות ירוויחו ויהיו תמיד מרוצים!

כל אחד שצריך מענה בתחומי עורך דין הוצאה לפועל מומלץ אנחנו מקבלים בשמחה, כי זה לא משנה לנו מהם בדיוק קורות חייו של הלקוח. כמשרד של עורכי דין חשוב לנו ביותר שהלקוח יהיה לא רק מסופק ומרוצה מהשירות אלא שאכן גם התוצאה המוגמרת תהיה לפי שביעות רצונו. לשם כך אנו מתאמצים לתת את כולנו לכל לקוח ולקוח, ועד שלא משיגים את התוצאה הרצויה לא מרימים ידיים ולא מתייאשים ותופתעו לשמוע בסוף גם מצליחים… כל אנשי העסקים והמשרדים למינהם יודעים שהדבר שבעיקר מביא לקוחות ופציינטים לעסק זה השם הטוב שלו, הידוע כמצליח וכנחשב מכל הבחינות, ואצלנו במשרד, אנו רואים זאת באופן ממשי לחלוטין, כי מה שזרעת בעמל תקצור אח"כ בקלות – ההשקעה שלנו המיוחדת שמתבטאת מא' ועד ת', ניכרת אחרי הכול, לפי כמות לקוחותינו הרבים…
עורך דין הוצאה לפועל

עבודתנו היא שליחות – להביא לכם את ההצלחה!

הצלחה וכל מה שקשור לה זה השם השני של עורך דין הוצאה לפועל, התחום שלנו, וכמו שאמרנו אנחנו נפעל ונעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי שתראו את ההצלחה שלכם בעיניכם ממש, כי הצלחתכם חשובה ומשמעותית לנו יותר מכול דבר אחר. לנו אין ספק שההצלחה שלנו שולטת בכל התחומים: מקצועיות, שירות, איכות, שיתוף פעולה ותוצאה משביעת רצון. זה מה שעושה כל משרד באשר הוא, למשרד משגשג ומוביל: ההצלחה שלו בכל התחומים. הביטוי להצליח הוא עניין אינדיבידואלי, מבחינתנו הצלחה, זה להתבונן בלקוח ולראות שהוא אכן מרוצה ביותר מהשירות ולהבין שביצענו את שליחותנו על הצד הטוב ביותר!

0 0 votes
Article Rating

תוכן עניינים

Ⓒ כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
מחירון רואה חשבון
close slider
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528
שירות הנהלת חשבונותמחירון
פתיחת תיק עוסק פטורללא תשלום
פתיחת תיק עוסק מורשהללא תשלום
החזר מס לשכירים10% מגובה ההחזר
הנהלת חשבונות+ דו"ח שנתי עוסק פטור1,200 ₪ לא כולל מע"מ לשנה
הנהלת חשבונות עוסק מורשה300 ₪ לחודש . לא כולל מע"מ
הנהלת חשבונות חברה בע"מ700 - 1,500 ₪ לחודש לא כולל מע"מ תלוי במחזור ההכנסות, מספר העובדים ובהיקף העבודה
הקמת חברה או עמותה1,000 ₪ לא כולל מע"מ
חשבות שכר חיצונית30 ₪ לתלוש
שירות תיאום מס לשכירים95 ₪ לא כולל מע"מ
הצהרת הון ראשונה500 ₪ לא כולל מע"מ
בדיקת גמר חשבון לשכירים1,000 - 2,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במספר השנים
דו"ח שנתי + מאזן חברה2,500 - 5,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי בהיקף העבודה
דו"ח שנתי עוסק מורשהכלול בשכר טרחה
הנהלת חשבונות+ מאזן+ דוחות לרשם העמותות כולל בקשה לאישור ניהול תקין2,500 - 5,000 ₪ לשנה לא כולל מע"מ. תלוי במחזור ההכנסות והיקף העבודה
הצהרת הון שניה1,500 - 2,500 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במורכבות הדו"ח.
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528

    שם

    אימייל

    טלפון

    הודעות

    בס"ד

    מענה מקצועי ומקיף לכל הלקוחות

    רואה חשבון מיכאל גבאי

    דייקנות ויחס אישי
    מקצועיות ללא תחרות ובמחיר שפוי.

    Open chat
    1
    שלום וברכה,
    אני מיכאל גבאי.
    אפשר לעזור?
    Call Now Button