עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין פשיטת רגל מגשימים חלום של מקצועיות.

אם אתם רוצים למצוא עורך דין חדלות פירעון על ידי אחד שבאמת ייתן לכם עבודה טובה ורצינית, אין ספק שאתם צריכים לפנות למשרד עם ניסיון רב בתחום, המצטיין ברמה אישית ומקצועית כאחד, והמקום הזה, הוא ללא כל ספק כאן אצלנו. אנחנו, כמשרד של עורכי דין, מתחייבים לתת לכם את כל כולנו פשוטו כמשמעו. המקצועיות שלנו הוכיחה את עצמה לכל אורך הדרך, נדגיש שההצלחה הגדולה שלנו בתחום, מגיעה דווקא מהמקום המקצועי שלנו, שהוא בהחלט מקום מרשים וגבוה, והתיקים הרבים שבהם טיפלנו, תרמו גם הם להשתפשפות ולהתמקצעות הרבה במקצוע. לא כל אחד יכול לטפל במקרים מסובכים ואולי אפילו בעייתים ולעבור אותם בהצלחה, רק משרד המכיל בתוכו צוות מקצועי אמיתי יוכל להצליח באמת.
עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל

עורך דין הוצאה לפועל ברחובות – מנוסים בהצלחה!

משרדנו עוסק בתחומי עורך דין הוצאה לפועל יעוץ חינם לא מעט שנים, צברנו ותק רב בתחום, ואתנו נמצאים צוות מקצועי ומנוסה שיודע את מלאכתו, ובהחלט נחשב למבוקש ביותר בשוק. הניסיון הרב שלנו מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים משפטיים המוכתרים תמיד בהצלחה. ואולי זה באמת סוד ההצלחה של מקצוע זה, ככל שהמשרד יהיה ותיק יותר בתחום ומוכר כמטפל בהרבה תיקים ולקוחות, כך הוא יהיה יותר משופשף ומומחה, מה שבהחלט מגדיל את סיכויי הצלחתו. הלקוחות שלנו הרבים והמגוונים, הן מהעבר והן מהווה, מעידים יותר מכול על הותק הרב שלנו בתחום – וממילא גם על ההצלחה! אז אם חשוב לכם לקבל משרד עם ניסיון רב, שטיפל בתיקים מגוניים במקצוע, אין ספק שאנחנו הכתובת המתאימה.

אמינות – חובה שהיא זכותנו!

כעורכי דין העוסקים בתחומי עורך דין הוצאה לפועל, זה ללא ספק מחייב אותנו לשלב בין הפן המקצועי לבין הפן האישי. המשרד שלנו מתחייב לתת תמיד ללקוחותיו את המאה האחוז גם מההיבט המקצועי וגם מההיבט האישי. המקצועיות ללא ספק נמצאת אצלנו, ואפילו יותר ממאה אחוז, אך לא פחות מכך אנו שמים דגש חזק מאוד גם על הפן האישי ממש כמו הפן המקצועי. אצלנו מתחייבים על אמינות יושר ויחס אישי ומכבד לכל לקוח. ותמיד תמיד טובת הלקוח נמצאת בראש מעיינינו. בנוסף, לנו חשוב ביותר להיות זמינים תמיד ללקוח ולבקשותיו. כמעט ולא קורים מקרים בהם הלקוח צריך את עזרתנו ואנו לא עונים, אנחנו מבינים היטב את נחיצות העניין בהיענות מידית, במיוחד במקצוע כמו שלנו, ולכן אנו עושים את כל המאמצים הנדרשים כדי שאתם תקבלו את השירות הכי אבל הכי זמין שיש! כמו כן, הצוות שלנו ידוע כצוות שנותן שירות מיוחד שלא בכול מקום תוכלו למצוא שירות שכזה, ולא בכדי זה כך, אנחנו מקבלים לשורותינו רק כאלה שמוכנים ורוצים להתמסר ללקוח ולהצלחתו. הצוות שלנו יודע שזה המוטו של משרדנו, מה שללא ספק מעלה את המוניטין שלנו, כמשרד המצטיין והמתבלט ביותר בשירות האיכותי שלו.

עסק טוב זה עסק עם שם!

הלקוחות הזקוקים לעורך דין של עורך דין הוצאה לפועל ראשון לציון הינם מגוונים ומרובים החל מלקוחות פרטיים וכלה באנשי עסקים למיניהם. לנו חשוב ביותר ללוות כל לקוח ולקוח עד סיום התהליך ממש, ואף פעם להשאיר את הלקוח עם דברים לא פתורים או שאינם מסודרים, אנו אוהבים לתת עבודה פרפקציוניסטית מההתחלה ממש ועד הסוף! ולכן, לא לחינם קהל לקוחותינו רחב וגדול, כי כולם ללא יוצא מן הכלל מרוצים מאוד מהעבודה המקצועית שאנו נותנים ומהזמינות הלוא רגילה שלנו, ובזכות זה שמנו הולך לפנינו, ועל ידו מגיעים אלינו הרבה מאוד לקוחות, שכולם בפה אחד יאמרו שלא מוצאים שירות כזה בכל מקום!
עורך דין פשיטות רגל

ההצלחה היא חלק מאתנו.

ההצלחה שלנו בכל הקשור עורך דין פושט רגל מפורסמת ומוכרת לכולם, כל מי שצריך שירות בתחומים אלו יודע שאנחנו הכתובת המתאימה ביותר, כי הישגי ההצלחה הרבים שלנו נושאים כנפיים רחבים. סוד ההצלחה שלנו הוא בכך שאנחנו דוגלים בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח, ועדכון שוטף משני הצדדים, כדי שהלקוח ייקח חלק מלא בכל התהליך והעניין, ואכן אנו רואים כמה שזה תורם ונותן להצלחה שלנו ושל הלקוח. ההצלחה היא מושג נתון, רק אם היא קיימת, ואצלנו, ללא כל ספק, היא הרבה יותר מקיימת, היא לגמרי חלק מתוכנו, ואם תרצו תוכלו להיווכח בכך בעצמכם…

0 0 votes
Article Rating

תוכן עניינים

Ⓒ כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
מחירון רואה חשבון
close slider
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528
שירות הנהלת חשבונותמחירון
פתיחת תיק עוסק פטורללא תשלום
פתיחת תיק עוסק מורשהללא תשלום
החזר מס לשכירים10% מגובה ההחזר
הנהלת חשבונות+ דו"ח שנתי עוסק פטור1,200 ₪ לא כולל מע"מ לשנה
הנהלת חשבונות עוסק מורשה300 ₪ לחודש . לא כולל מע"מ
הנהלת חשבונות חברה בע"מ700 - 1,500 ₪ לחודש לא כולל מע"מ תלוי במחזור ההכנסות, מספר העובדים ובהיקף העבודה
הקמת חברה או עמותה1,000 ₪ לא כולל מע"מ
חשבות שכר חיצונית30 ₪ לתלוש
שירות תיאום מס לשכירים95 ₪ לא כולל מע"מ
הצהרת הון ראשונה500 ₪ לא כולל מע"מ
בדיקת גמר חשבון לשכירים1,000 - 2,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במספר השנים
דו"ח שנתי + מאזן חברה2,500 - 5,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי בהיקף העבודה
דו"ח שנתי עוסק מורשהכלול בשכר טרחה
הנהלת חשבונות+ מאזן+ דוחות לרשם העמותות כולל בקשה לאישור ניהול תקין2,500 - 5,000 ₪ לשנה לא כולל מע"מ. תלוי במחזור ההכנסות והיקף העבודה
הצהרת הון שניה1,500 - 2,500 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במורכבות הדו"ח.
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528

    שם

    אימייל

    טלפון

    הודעות

    בס"ד

    מענה מקצועי ומקיף לכל הלקוחות

    רואה חשבון מיכאל גבאי

    דייקנות ויחס אישי
    מקצועיות ללא תחרות ובמחיר שפוי.

    Open chat
    1
    שלום וברכה,
    אני מיכאל גבאי.
    אפשר לעזור?
    Call Now Button דילוג לתוכן