עוסק פטור הגשת דוח שנתי

עוסק פטור הגשת דוח שנתי או הגשת דוח שנתי 2022

עוסק פטור הגשת דוח שנתי – כל מה שזה אומר

עוסק פטור הגשת דוח שנתי- הוא מי שהורשה על פי החוק לעסוק בתחום החשבונאות ותפקידו הוא לבדוק ולאשר את התקינות של הדו"חות הכספיים ומתן חו"ד עליהם. לרואה חשבון קיימת בקיאות מקיפה בתחומים שונים כגון: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר ותחומים נוספים, הנצרכים לביצוע עבודתו. כמו שציינו, התפקידים של כל רו"ח הם נתינת ביקורת על דוחות כספיים, חישובים של רווח מול הפסד של הלקוח, סיכום וחישוב הוצאותיו או הכנסותיו של העסק או החברה וחישובי שכר למיניהם.ובשביל זה חשוב גם לשים לב אל מי פונים, יש לקחת רואה חשבון בקיא ומקצועי מאוד, שעסק במקצוע הזה לא מעט שנים ומתמצא בו כמו שצריך – ואנחנו ללא ספק עונה על ההגדרות הללו.

עוסק פטור הגשת דוח שנתי

הגשת דוח 1301 לשנת 2020

גבוה הממוצע בהכול!

השרותים של עוסק פטור הגשת דוח שנתי נותנים שרות גם לפטורים וגם למורשים, בין קהל לקוחותינו ניתן למצוא עמותות רבות, פירמות ידועות ונותני שירותים שונים, אך אין ספק שבתחום זה לא מסתכלים על היקף הכמות אלא בודקים את האיכות את המקצועיות, ואין ספק שבמשרד שלנו תמצאו גם כמות – לקוחות רבים שמתווספים מיום ליום וכמובן כמובן עבודה מקצועית ואיכותית ללקוח. בנוסף אנו עובדים עם התוכנות אינטרנטיות העדכניות ביותר, ע"מ שללקוחותינו יהיה קל ופשוט יותר. כדוגמת היישומון לחשבוניות וקבלות מבלי להזדקק לנייר וכדומה. וכל זה לטובת נוחותכם. מתן השרות אצלנו הוא מעל הממוצע בשוק העבודה, השם דגש על זמינות ונגישות ללקוחות בכל עת ובכל מצב, על כל בעיה או התייעצות שאתם צריכים, ואפילו השוליים ביותר, תמיד אבל תמיד ניתן לגשת אלינו ולקבל בשמחה מענה ישיר ומקצועי.

20 שנה בתחום עוסק פטור הגשת דוח שנתי

-לא כל משרד מסוגל להעיד על עצמו שהוא עוסק במקצוע כבר 20 שנה: הותק שנרכש במשך כל העשרים השנים האלו שפשף אותנו רבות, והפך אותנו למשרד מבוקש שרבים נוהרים לפתחו.- אנו עסקנו ועוסקים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אבל כמובן שאנחנו גם לוקחים את התיקים הקטנים יותר. ותבררו אצל כל הלקוחות המרוצים שלנו על השרות המקצועי שהם מקבלים, וכל זה, הודות ל20 שנות עשייה רבה בתחום! מצבור של ניסיון לא נהיה ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנחנו בתחילה עבדנו כעובדים שכירים אצל רו"ח גדולים ומפורסמים ומשם התקדמנו והקמנו משרד משלנו מתקדם ומצליח שמגיעים אליו עשרות לקוחות מרוצים.

הגשת דוח מקוון למס הכנסה

זהירות! כאן רואים חשבון!

עוסק פטור הגשת דוח שנתי הוא מקצוע המתעסק בכל הנוגע לכספם של אנשים, ולכן אנחנו דואגים מאוד על כך שהעבודה תבוצע בצורה מדוקדקת ומדויקת ביותר, כי לנו חשוב מאוד שלקוח שהוא אצלנו אף פעם לא לא יצא בהפסד ולא תיגרם לו שגיאה שנעשתה על ידינו. ומשום כך כל לקוח שמגיע אלינו יודע בוודאות שהוא מוסר ומפקיד את כל ענייניו ופרטיו האיניטימים בידיים הכי טובות שיש והכי אמינות שאפשר! ואם נרצה לתמצת את הנאמר למעלה במשפט קצר ברור לנו שהמשפט הנבחר יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויעידו ע"כ הלקוחות הרבים והמרוצים!!

קבלת משכנתא ללא עוסק פטור הגשת דוח שנתי זה פשוט להוציא ולשלם יותר!

לכל בנק יש אינטרסים בנתינת הלוואה לאנשיו – הוא קוצר מכך אחוזים לא קטנים בכלל… ולכן תפקידנו בשרות של עוסק פטור הגשת דוח שנתי הוא למצוא את נקודת האיזון בין רשות הבנק ללקוח על ידי החישוב האמיתי של עלות הלוואה. אם הינכם מתלבטים אם עדיף אולי לחסוך ולמנוע את ההוצאה של השרות, אנחנו מציעים לכם לא לבחור באפשרות זו כי אולי עכשיו מנעתם וחסתכם עלות שולית של שרות הייעוץ, אבל בסוף אתם עלולים לגלות שתחת זה הוצאתם הוצאה ענקית מאוד שיכלתם לחסוך מעצמכם בהרבה. אין ספק שמשרדנו מוביל מכל הבחינות וההיבטים: עבודה מקצועית, שרות עם יחס אישי, והבטחה על אמינות ויושר. חשוב להדגיש שגם עלות השרות, לא מוגזמת ולא גבוהה כלל. מה שנותר לכם זה רק לבוא ולגלות הכול בעצמכם.
מיכאל גבאי רואה חשבון בחדרה / רו"ח מיכאל גבאי בגוגל עסקים

0 0 votes
Article Rating
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
לאל כהן
לאל כהן
05/11/2022 03:00

היי שאלה אנחנו צריכים הגשת דוח שנתי עוסק פטור

איל לוריא
איל לוריא
24/05/2022 00:48

היי לגבי הגשת דוח שנתי לעצמאי