סגירת עוסק מורשה

סגירת עוסק מורשה / סגירת חברה רשם החברות

למה צריך סגירת עוסק מורשה?

לימודי סגירת עוסק מורשה הם לימודים התובעים מהמתחים בהם המון גם מהמובן של ההתאמצות וההשקעה המעשית בלמידה ובסטאז' והן מבחינת משך הזמן הנצרך בשבילם, וזה לא סתם, מקצוע זה מחייב את העוסקים בו בקיאות וידע רחבים בכל הקשור לחוקי המס, ולמזג יחדיו את ההיגיון הברור והשכל הישר עם החשיבה היצירתית, בכל מיני מצבים שונים שהודות לכך יהיה אפשר לסייע ללקוח מול רשויות המס. תפקידיו המרכזיים של רואה חשבון הנותן שרותי חשבונאות הינם: הגשת דוחות שנתיים, הצהרת הון, ייעוץ מס והנה"ח. כמו כן יש עוד סוגים רבים של דינים וחוקים שבהם הרו"ח מוכרח לגלות בקיאות מירבית.כשמסבירים את המשמעות של תפקיד רו"ח: נתינת חו"ד על דו"חות כספיים, זה עלול להתקבל כעניין פעוט ולא מסובך אך מי שעוסק במקצוע הזה יודע בהחלט שזה לא פשוט כ"כ כמו שזה נשמע וזה תמיד יכול להקיף בתוכו סעיפים רבים שבהם הוא מוכרח להיות שולט ובקיא ללא פשרות וטעויות!.

סגירת עוסק מורשה
סגירת תיק במס הכנסה עוסק פטור

גבוה הממוצע מכול הבחינות!

משרדינו מספק שרותי סגירת עוסק מורשה ושירותים נוספים לסוגים רבים של חברות או עסקים בין פטורים בין מורשים. וכולם ,אחד לאחד, מרוצים מהשירות האיכותי והמיוחד ביחסו ללקוח אם זה בזמינות מדהימה שלא מוצאים בכל משרד ואם זה בליווי מקצועי צעד אחר צעד ובהתאמה אישית, ובין אם זה בייעוץ פרטי לכל הלקוח להשגת יעדים והגדלת הרווחים של העסק. כתחום המתבסס הרבה על המחשב ותוכנותיו, חשוב לנו, שתמיד נקח את התוכנות הכי משודרגות ומעודכנות כדי להקל ולהועיל גם מעל הלקוחות וגם מעלינו. משרד מצליח זה משרד שמבין ויודע כיצד להתנהל מול לקוחותיו אם זה מאופן הזמינות שלו ואם זה מבחינת האופן של מתן השרות : יעיל אדיב מקצועי ואישי לכל לקוח ולקוח וכיוצא בזה, וקצירת הצלחה היא ללא ספק הכותרת הראשית שלנו – במיוחד מהבחינות הנ"ל.

עשרים שנה בתחום סגירת עוסק מורשה

ותק הינו דבר הכרחי ביותר בפרט במקצוע כשלנו, תחום סגירת עוסק מורשה, בו צריך להתנסות ולהשתפשף הרבה בהבנת אופן התנהלות העבודה, לפניכם ניצבות עשרים שנה המלאות בעשייה של עבודה, שללא ספק הזניקו אותנו והובילו אותנו למקום של הצלחה מרשימה בו אנחנו עומדים היום ברצון להמשיך ולהתקדם כמה שיותר.הותק והניסיון שלנו בתחום מוכיח את עצמו בכל הזדמנות שוב ושוב מחדש עם סוגי התיקים השונים, והוא ללא כל ספק גורם הצלחתנו: כל פעם לומדים לטפל במקרים חדשים ותיקים אתגריים כי רק משרד שממוסד על הרבה שנים טובות בתחום יצלח את האתגרים הנ"ל. העשייה שלנו בתחום התחילה כמו כולם, כמועסקים שכירים במשרדי רו"ח ידועים ומשם, לאחר שכבר למדנו את רזי המקצוע היטב ואת צורת הארגון והניהול של משרד עצמאי, הקמנו משרד גדול ומכובד שמצליח ומשגשג קרוב ל10 שנים וב"ה אנחנו רואים סיעתא דשמיא של הצלחה רבה בכל עמלנו ולכם נשאר רק לזכות בה גם.

אחראיות ואמינות הן הבסיס להצלחה!

-אצלנו יש סיסמא קבועה: "אפס זה גם מספר", הכוונה, בתחום כמו שלנו, תחום סגירת עוסק מורשה ההקפדה בדיוק והזהירות מאוד אבל מאוד הכרחיים כיון שטעות אחת קטנה ואפילו במספר אחד עלולה להוביל להפסד גדול ללקוח. ובגלל זה אנו מעסיקים רק עובדים בעלי ניסיון ומוסריים שמבינים את נחיצות הדבר ונותנים עבודה מקצועית ומדויקת ללקוח. ולכן לא לחינם הלקוחות שלנו מאמינים בנו וסמוכים ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מפקירים את כספם במקום לא אחראי ומהימן אלא מפקידים אותו במקום עם ידיים אמינות ומוסמכות ביותר, שיודעות לחלוטין את עבודתן ועושות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. ואם אנחנו רוצים לתמצת את הנאמר למעלה במשפט קצר ברור לנו שהמשפט הנבחר יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויעידו ע"כ הלקוחות הרבים והמרוצים!!
סגירת עוסק פטור מס הכנסה

סגירת עוסק מורשה – חיסכון ענק למענכם!

משרדינו מעניק שרותי סגירת עוסק מורשה הדואג לצמצום העלות של הריביות באחוזי המימון ותפקידנו הוא להתנהל במקומכם באופן הנכון מול גופי הבנק השונים ע"מ לעזור לכם לקחת משכנתא בכמה שפחות עלויות. בנוסף אנחנו דוגלים בטכניקה של הגשת מועמדות לכמה בנקים כך אנחנו מרוויחים יצירת מכרז בנקאי. לכל המסופקים למיניהם המתלבטים האם זה כדאי ללכת על ייעוץ או לא, אנחנו כאן להודיע להם בערבות מלאה שלא רק שזה שווה וכדאי כי אם זה גם ממש חובה, לפני שניגשים לקבל הלוואה, ורק אחד שנמצא במקצוע זה, מבין היטב את משמעות הנחיצות של הדבר. אם זה בייעוץ משכנתאות ואם זה בחשבונאות, אנחנו נספק בכל עת ובכל זמן את השרות המקצועי והמושלם ביותר כי לקוח שלנו לעולם לא יוצא מאוכזב!
רו"ח מיכאל גבאי בחדרה / רו"ח מיכאל גבאי במפות

0 0 votes
Article Rating
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אילת כהן
אילת כהן
01/08/2022 06:56

היי אפשר לקבל המלצה על סגירת חברה ברשם החברות

אלונה אמסלם
אלונה אמסלם
07/07/2022 14:10

כמה עולה סגירת חברה מרצון

אליאסף בדר
אליאסף בדר
16/07/2022 05:36

הי לגבי מחיר רשם החברות סגירת חברה

לבָנָה אבלס
לבָנָה אבלס
16/06/2022 11:44

שלום פרטים בענייני סגירת חברה רשם החברות

אביאל אליאך
אביאל אליאך
15/11/2022 12:44

שלום לגבי סגירת עמותה

גביש בונים
גביש בונים
05/10/2022 13:28

הי לגבי מחיר סגירת עמותה לא פעילה

אוריאל גרבוז
אוריאל גרבוז
10/10/2022 11:12

הי לגבי סגירת עוסק פטור באינטרנט