סגירת חברה רשם החברות

סגירת חברה רשם החברות / סגירת עמותה

סגירת חברה רשם החברות – כל מה שזה אומר

הלימודים של סגירת חברה רשם החברות הם לימודים הדורשים הרבה גם מהמובן של ההתאמצות וההשקעה המעשית בלמידה ובהתמחות וגם מבחינת טווח הזמן הדרוש בשבילם, וזה לא סתם, מקצוע זה מחייב את העוסקים בו בקיאות וידע רחבים בכל חוקי המס השונים, ולמזג יחדיו את ההיגיון הברור והשכל הישר יחד עם החשיבה היצירתית, בכל מיני מצבים שונים שעל ידי זה יהיה אפשר לסייע ללקוח מול נציגי המס. כמו שציינו, פעילותיו המרכזיים של רואה חשבון הם העברת ביקורת על דוחות כספיים, הערכת רווח מול הפסד של כל לקוח, סיכום וחישוב הוצאות והכנסות של העסק וחשבון תקבולים ותשלומים.ולכן חשוב גם לדעת למי לפנות, יש לשכור רואה חשבון בקיא ומקצועי ביותר, שעסק בתחום לא מעט שנים ומנוסה בו היטב – ומשרדנו ללא ספק עונה על הקריטריונים הללו.

סגירת חברה רשם החברות
סגירת תיק עוסק פטור

מקצועיות ואיכות – זו הבטחה!

משרדינו מספק שירותים של סגירת חברה רשם החברות ושירותים נוספים לסוגים רבים של עסקים כגון: סיטונאים, קמעונאים, יצרנים, יצואנים, קבלנים ובעלי מקצועות חופשיים. וכל הלקוחות ,אחד לאחד, שבעי רצון מהשירות האיכותי והמיוחד בהתקשרותו עם הלקוח בין אם מדובר בנגישות וזמינות שלא מוצאים בכל מקום ובין אם זה מדובר בליווי מקצועי צעד אחר צעד ובהתאמה אישית, ובין אם זה מדובר בייעוץ פרטי לכל הלקוח להשגת יעדים והגדלת רווחי העסק והחברה. כמו כן תחום זה צורך התעדכנות שוטפת בכל התוכנות, שהולכות ומשתדרגות עם השנים, וזה חוץ מהתוכנות הבסיסיות והמוכרות. וכל זה כדי לייעל ולשפר כמה שיותר את השרות ואת העבודה. ואנו תמיד משדרגים ומשתכללים כמה שאפשר. עסק מצליח זה עסק שיודע איך לעבוד עם הלקוחות שלו אם זה מאופן הזמינות שלו ובין אם זה באופן נתינת השרות : ייעילות, אדיבות, ליווי אישי לכל לקוח ולקוח וכיוצא בזה, והצלחה היא השם השני שלנו – בפרט מהבחינות הנ"ל.

20 שנה בתחום סגירת חברה רשם החברות

-לא כל משרד מסוגל להכריז על עצמו שהוא נמצא בתחום כבר במשך עשרים שנה: הניסיון שנצבר במהלך כל העשרים השנים הללו שפשף אותנו רבות, ונהיינו למשרד פופולארי ומבוקש שרבים מגיעים לפתחו.- אנו טיפלנו ומטפלים בתיקים הכבדים והגדולים ביותר, אבל כמובן שגם מקבלים את הלקוחות עם התיקים הקטנים יותר. ותשאלו את כל לקוחותינו המרוצים על מענה השרות המקצועי שהם נהנים ממנו, וכל זה, הודות ל20 שנות עבודה רבה במקצוע זה! העשייה שלנו בתחום זה התחילה כמו העצמאיים למינהם, כשכירים במשרדים גדולים ומשם, אחרי שכבר הבנו ולמדנו את רזי המקצוע היטב ואת צורת הארגון והניהול של משרד עצמאי, הקמנו משרד גדול ומכובד המשגשג קרוב ממש לעשר שנים וברוך השם אנחנו רואים הצלחה ענקית בכל עמלנו ולכם נשאר רק ליהנות ממנה גם.

הרווחים שלכם משמעותיים לנו מאוד!

-אצלנו יש פתגם קבוע: "אפס זה גם מספר", כלומר, בתחום כמו שלנו, תחום סגירת חברה רשם החברות הדייקנות ואחראיות מאוד הכרחיים כיון שטעות אחת קטנה ואפילו בספרה אחת יכולה לגרום להפסד ללקוח. ולכן אנו לוקחים רק עובדים בעלי ניסיון ומוסריים שמבינים את חשיבות העניין ועושים שרות מקצועי ומדויק ללקוח. ולכן לא לחינם הלקוחות שלנו מאמינים בנו ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מפקירים את הכסף שלהם במקום לא אחראי ומהימן אלא מפקידים אותו בידיים אמינות ואחראיות ביותר, שיודעות לגמרי את עבודתן ועושות אותה באופן המדויק והמקצועי ביותר. ואם נרצה לסכם את כל האמור למעלה במשפט אחד אין ספק שהמשפט הנבחר יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויצביעו ע"כ עשרות לקוחות מרוצים!!
סגירת תיק עוסק מורשה במס הכנסה

קבלת הלוואה בלי סגירת חברה רשם החברות זה פשוט לשלם יותר!

סגירת חברה רשם החברות הוא דבר מאוד חיוני וחשוב בטרם בקשת משכנתא מהבנק כי ללא זה ניתן להעפיל במהירות לריביות גבוהות שהיה אפשר לחסוך אותם בעזרת הייעוץ. אז אם הינכם צריכים בנוסף לשרות זה אנחנו הכתובת המתאימה כדי לספק זאת במקצועיות רבה. יש השואלים האם לגשת ליועץ משכנתא זה באמת מצמצם באופן משמעותי את העלות, ואנו עונים להם וגם מספרים לכם שברור שיש הבדל ענק בין העלות ללא הייעוץ לבין הסכום עם הייעוץ. ולכן אל תתלבטו,כי זה נועד בשבילכם לחסוך לכם כמה שיותר. אנחנו מתחייבים לתת לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרט האחרון, ולעולם לא נותיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד תום אלא נדאג שהכול אבל הכול יסודר על הצד הטוב ביותר שאפשר כדי שתצאו הכי אבל הכי מרוצים!
רואה חשבון בחדרה מיכאל גבאי / עקבו אחרינו

0 0 votes
Article Rating
9 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איתמר בן הרוש
איתמר בן הרוש
29/07/2022 23:15

הי פרטים בענייני סגירת חברה ברשם החברות

אייל אבלס
אייל אבלס
17/04/2022 18:17

שלום לגבי סגירת חברה מרצון

אלישבע איציק
אלישבע איציק
01/02/2022 10:26

שלום לגבי מחיר רשם החברות סגירת חברה

אליעד לויטן
אליעד לויטן
03/02/2022 13:45

שלום לגבי סגירת חברה רשם החברות

אליהוא לוק
אליהוא לוק
12/04/2022 12:29

היי אנחנו צריכים סגירת עמותה

ליהי אפרון
ליהי אפרון
12/12/2022 09:19

שלום אנחנו צריכים סגירת עמותה לא פעילה

גד לובוצקי
גד לובוצקי
05/05/2022 11:53

שלום לגבי מחיר סגירת עוסק פטור באינטרנט

אביאל גיטלין
אביאל גיטלין
18/05/2022 19:52

הי אפשר לקבל המלצה על סגירת עוסק מורשה

אריאל אשמן
אריאל אשמן
26/12/2022 05:30

שלום לגבי מחיר סגירת תיק עוסק פטור