ניהול חשבונות עצמאי

ניהול חשבונות עצמאי / איך לפתוח עמותה

ניהול חשבונות עצמאי – פעולותיו והסבר הגדרתו.

לימודי ניהול חשבונות עצמאי הם לימודים התובעים מהמתחים בהם הרבה הן מהמובן של ההשקעה המעשית בלימודים ובהתמחות והן מבחינת משך הזמן הנצרך בשבילם, וזה לא לחינם, תחום זה מחייב את העוסקים בו בקיאות וידע רחבים בכל הנוגע לחוקי המס השונים, ולמזג יחדיו את השכל הישר עם היצירתיות והחשיבה של מחוץ לקופסא, בכל מיני מצבים שונים שהודות לכך יהיה ניתן לעזור ולסייע ללקוח מול צירי המס. כמו שציינו, פעילותיו המרכזיים של רואה חשבון הם נתינת ביקורת על דוחותיו של הלקוח, הערכת רווחים והפסדים של כל לקוח, חישוב הוצאות והכנסות של העסק וחישובי שכר למיניהם.אזרח מן השורה שלא התמקצע בתחום הזה, וודאי שהוא לא מתמצא בכל העניינים הקשורים לתחום ומקרה הצורך יש לפנות לרו"ח שיעשה בשבילך את העבודה. אולם חשוב ביותר לקחת רואה חשבון מומחה ומקצועי שייתן לכם עבודה מקצועית ומושלמת לכן מומלץ מאוד לברר אצל לקוחות אחרים האם הם מסופקים מהעבודה והמקצועיות, כי אנחנו מדברים כאן על כספכם וחשוב לנו שלא תינזקו או תפסידו לעולם.

ניהול חשבונות עצמאי

מחיקת חברה מרשם החברות

מעל הממוצע מכול הבחינות!

אנחנו בשרותי ניהול חשבונות עצמאי מתנהלים עם ציבור רחב של לקוחות העובדים בענפי מקצוע שונים ומגוונים ומספקים לכולם מענה הולם ומקצועי באופן שלא מן המניין ויצביעו על כך הלקוחות הרבים שאנו המובילים והמקצועיים ביותר בשוק. כמקצוע המסתמך בעיקר על תוכנות המחשב, משמעותי לנו מאוד, שתמיד יהיה אצלנו את התוכנות הכי מעודכנות כדי להקל גם על הלקוחות וגם מעלינו. מתן השרות שלנו הוא מעל הממוצע בשוק העבודה, הנותן דגש על זמינות ללקוח בכל מצב, על כל שאלה או צורך בהכוונה שאתם מעוניינים, ואפילו הקטנים ביותר, תמיד אפשר לפנות אלינו ולקבל מענה מדויק ומקצועי העונה למבוקשכם.

מנוסים ביותר בכל הקשור ניהול חשבונות עצמאי

-לא כל משרד מסוגל להכריז על עצמו שהוא בתחום כבר במשך עשרים שנה: הניסיון שנצבר במהלך כל העשרים השנים האלו שפשף אותנו המון, והפך אותנו למשרד פופולארי ומבוקש שלקוחות רבים נוהרים לפתחו.אצלנו אוהבים ללמוד מקרים של תיקים חדשים ולדאוג להם כי הניסיון והידע רב שלנו למדו אותנו המון. כל סוג של תיק, אף כאלה שהרבה כבר הרימו ידיים מהם, יתקבל כאן בברכה, אנחנו לא נרתעים משום דבר כבר טיפלנו במקרים רבים, שונים ומאתגרים, ומעוניינים לעזור גם לכם מהניסיון הרחב שצברנו ! אנו התחלנו כשכירים בתחום, ולאחר תקופה לא מידי ארוכה, שהרגשנו כבר מספיק מנוסים נעשינו לעצמאיים עם משרד חדשני ופורץ דרך, ומאותו זמן נפרצה דרכנו לקטיפת ההצלחה והשגת היעדים. וכיום נמצאים ברשותינו מספר גדול מאוד של לקוחות שונים ומגוונים ששבעי רצון ביותר מהעבודה המקצועית הניתנת. ואנו קוראים גם לכם להצטרף להמון הלקוחות שלנו.

פריסת פיצויי פרישה

אחראיות היא הבסיס להצלחה!

-במשרד שלנו יש פתגם קבוע: "הספרה אפס היא גם מספר", הכוונה, בתחום כשלנו, תחום ניהול חשבונות עצמאי הדייקנות והזהירות מאוד אבל מאוד נדרשים כיון שטעות קטנה ואפילו במספר אחד יכולה להוביל להפסד גדול ללקוח. ובגלל זה אנחנו מעסיקים רק עובדים מקצועיים עם מוסריות גבוהה שקולטים את נחיצות הדבר ונותנים עבודה מקצועית ומדויקת ללקוח. ולכן כל לקוח שמגיע אלינו מודע לגמרי בוודאות מוחלטת שהוא מפקיד את כל פרטיו האישיים בידיים הכי טובות שיש והכי אמינות שאפשר! ואם תלכו לברר אצל הלקוחות שלנו במה משרדנו הכי מתאפיין, חוץ מהפן המקצועי, ברור לנו כשמש שהם יאמרו לכם שאנו עומדים בראש בכל הנוגע והקשור לנקיות כפיים הוגנות ואמינות!

ניהול חשבונות עצמאי- למה מתי ואיך?

ניהול חשבונות עצמאי הינו מהלך מאוד חיוני וחשוב לפני קבלת הלוואה מהבנק כי בלי זה עלולים להגיע במהירות לסכומים גבוהים שהיה ניתן לצמצם בהרבה ע"י הייעוץ. אז אם הינכם צריכים בנוסף לייעוץ על ההלוואות שלכם משרדנו מספק זאת במקצועיות רבה. יש השואלים האם לגשת לייעוץ זה אכן חוסך בכסף, ואנו משיבים להם ואף מספרים לכם שברור שיש הבדל משמעותי בין הסכום ללא הייעוץ לבין הסכום עם הייעוץ. ולכן אל תתלבטו,כי זה נועד בשבילכם לחסוך לכם כמה שיותר. אין ספק שאנחנו מובילים מכל הבחינות וההיבטים: עבודה מקצועית, שרות ומענה אישי, והבטחה על אמינות ויושר. יש לציין שאצלנו בנוסף לכול עלות השרות, לא מוגזמת ולא גבוהה בכלל. מה שנותר לכם זה פשוט לבוא וליהנות מהכול.
רואה חשבון בחדרה מיכאל גבאי / מיכאל גבאי בפייסבוק

0 0 votes
Article Rating
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אודליה ישראלי
אודליה ישראלי
22/12/2022 23:57

הי אפשר לקבל המלצה על איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה

אחיאל אסייג
אחיאל אסייג
26/12/2022 18:00

שאלה כמה עולה איך להקים חברה

מִלכה אפרון
מִלכה אפרון
30/06/2022 13:18

הי כמה עולה איך לפתוח עוסק מורשה