מחיקת חברה רשם החברות

מחיקת חברה רשם החברות או דוח שנתי לרשם העמותות

מחיקת חברה רשם החברות – משמעות העניין

מחיקת חברה רשם החברות- הינו מי שהוסמך לפי החוק לעבוד בתחום החשבונאות ותפקידו הוא לבחון ולחקור את תקינותם של הדו"חות הכספיים ונתינת חוות דעת עליהם. לרואה חשבון קיימת בקיאות רחבה בתחומים רבים כדוגמאת: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר ותחומים נוספים, הנצרכים בהזדמנויות רבות לביצוע עבודתו. כפי שציינו, התפקידים של רואה חשבון הם העברת ביקורת על דוחות כספיים, חשבון רווח מול הפסד של הלקוח, חישוב הוצאותיו או הכנסותיו של העסק או החברה וחישובי שכר למיניהם.ובשביל זה חשוב גם לדעת למי לפנות, חובה לשכור רואה חשבון בקיא ומקצועי מאוד, שעבד במקצוע הזה הרבה שנים ומתמצא בו כמו שצריך – ואנחנו בהחלט עונה על הקריטריונים האלה.

מחיקת חברה רשם החברות

ניהול חשבונות עצמאי

מומחיות ומקצועיות – זו הבטחה!

שרותי מחיקת חברה רשם החברות נותנים שרות גם לפטורים וגם למורשים, בין קהל לקוחותינו ניתן למצוא עמותות רבות, חברות מפורסמות ומגוון רחב של שרותים, אבל כמובן שבתחום זה לא מסתכלים על היקף הכמות אלא בודקים את האיכות, וברור ביותר שבמשרד שלנו תוכלו למצוא גם כמות – קליינטים רבים ומרוצים והכי חשוב איכות מדהימה במקצועיות ובשרות. כתחום המתבסס בעיקר על תוכנות המחשב, חשוב לנו, שכל הזמן נלך על התוכנות הכי מעודכנות כדי להקל גם מעל הלקוחות וגם עלינו. לנו יש כלל ברור ומפורש לכולם: "שהלקוח רוצה אותנו", מיד ניגשים אליו! אנחנו יודעים את הנחיצות של הלקוח שיהיה לו רואה חשבון זמין ופנוי כשיצטרך וירצה ואנו בהחלט עונים על דרישה זו.

עשרים שנה נמצאים בתחום מחיקת חברה רשם החברות

-לא כל משרד מסוגל להעיד על עצמו שהוא בתחום כבר במשך 20 שנה: הניסיון שנצבר במשך כל השנים האלו שפשף אותנו רבות, ונהיינו למשרד מבוקש שלקוחות רבים נוהרים לפתחו.- אנו טיפלנו ומטפלים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אך כמובן שגם מקבלים לידינו את הלקוחות עם התיקים הקטנים יותר. ותבררו אצל כל לקוחותינו המרוצים על מענה השרות המקצועי שהם מקבלים, והכל נזקף לזכותן של 20 שנות עבודה רבה במקצוע זה! אנו התחלנו כשכירים בתחום, ובהמשך עם הזמן נעשינו לעצמאיים עם משרד חדש וגדול, ומאז נסללה הדרך לקצירת ההצלחה והשגת המטרות. והיום נמצאים ברשותינו מספר לא מבוטל של לקוחות רבים ומגוונים המרוצים ביותר מהשרות המקצועי הניתן להם. ואנו קוראים גם לכם להיות חלק מקהל הלקוחות שלנו.

תיק עוסק פטור מס הכנסה

זהירות! כאן צריך דיוק!

המקצוע של מחיקת חברה רשם החברות הוא תחום מאוד רגיש ומאוד דורש הקפדה על זהירות ושיקול דעת נכון, מכיון שהוא תמיד יהיה עומד סביב הכסף של האנשים ולכן אנו מבררים היטב לפני שמקבלים את העובדים שלנו ומצרפים אלינו רק את המקצועיים וההגונים ביותר, כי אם אין אמינות אז גם אין הצלחה! ומשום כך כל אחד שמגיע אלינו מודע לגמרי בוודאות מוחלטת שהוא מוסר ומפקיד את כל ענייניו ופרטיו האישיים בידיים הכי טובות שיש והכי אמינות שאפשר! ואם נרצה לתקצר את כל האמור לעיל במשפט אחד אין ספק שהמשפט הנבחר יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויצביעו על כך הלקוחות הרבים והמרוצים!!

מחיקת חברה רשם החברות – לחסוך המון בשבילכם!

מחיקת חברה רשם החברות הוא מהלך מאוד חיוני ונחוץ בטרם הגשת בקשת משכנתא מהבנק כי בלי זה ניתן להעפיל בקלות לסכומים גבוהים שהיה ניתן לחסוך אותם בעזרת הייעוץ. אז אם הינכם זקוקים בנוסף לשרות זה אנחנו הכתובת המתאימה כדי לספק זאת במקצועיות ובהצלחה. ישנם כאלה השואלים האם לפנות ליועץ משכנתא זה אכן מצמצם באופן משמעותי את העלות, ואנו משיבים להם וגם מספרים לכם שברור שיש הבדל עצום בין הסכום ללא לקיחת ייעוץ בעניין לבין העלות עם הייעוץ. ולכן לא מומלץ לוותר על כך בכלל,כי זה נועד בשבילכם לחסוך לכם כמה שיותר. אנחנו מתחייבים לתת לכם עבודה מושלמת ואיכותית עד הפרט האחרון, ואף פעם לא נשאיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד תום כי אם נדאג שהכול יסודר על הצד הטוב ביותר שאפשר כדי שאתם תצאו הכי אבל הכי מרוצים!
רואה חשבון בחדרה / בפייסבוק