להקים חברה – איך לפתוח עוסק פטור ממס
להקים חברה – תפקידיו והגדרתו.
הלימודים של להקים חברה הם מהסוג לימודים שמחייבים את המתמחה בהם המון גם מבחינת ההשקעה הפיזית בלימודים ובהתמחות והן מבחינת משך הזמן הנדרש בשבילם, וזה לא לחינם, תחום זה דורש מבעליו בקיאות וידע רחבים בכל הנוגע לחוקי המס, ולשלב יחדיו את ההיגיון הברור והשכל הישר עם החשיבה היצירתית, בכל מיני מצבים שונים שעל ידי זה יהיה ניתן לסייע ללקוחות מול נציגי המס. תפקידיו המרכזיים של רו"ח הנותן שרותי חשבונאות הם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. בנוסף יש עוד סוגים רבים של דינים וחוקים שבהם הוא מוכרח להיות בקיא ביותר.ולכן חשוב גם לשים לב אל מי פונים, יש לשכור רו"ח בקיא ומשופשף מאוד, שעסק במקצוע הזה לא מעט שנים ומתמצא בו היטב – ואנחנו בהחלט עונה על הקריטריונים הללו.
מקצועיות ואיכות – בהתחייבות!
השרותים של להקים חברה נותנים שרות גם לפטורים וגם למורשים, בין שורות לקוחותינו ניתן למצוא עמותות רבות, פירמות ידועות ומגוון רחב של שרותים, אבל כמובן שבמקצוע זה לא בודקים את היקף הכמות אלא בודקים את האיכות את המקצועיות, וברור ביותר שבמשרד שלנו תמצאו גם כמות – לקוחות רבים שמתווספים מיום ליום והכי חשוב עבודה מקצועית ואיכותית ללקוח. כתחום המסתמך הרבה על תוכנות המחשב, משמעותי לנו מאוד, שתמיד נלך על התוכנות הכי מעודכנות כדי להקל ולהועיל גם על הלקוחות וגם מעלינו. במשרדנו יש עיקרון ברור שהוא חד משמעי לכולם: "שהלקוח צריך משהו", מיד ניגשים לטפל במבוקשו! אנו מבינים כמה זה נחוץ ללקוח שיהיה לו רואה חשבון זמין ופנוי כשיצטרך וירצה ואנו בהחלט עונים על דרישה זו.
עשרים שנה נמצאים בתחום להקים חברה
ניסיון הוא מצרך חשוב ביותר בפרט בתחום כשלנו, מקצוע להקים חברה, בו צריך להתנסות ולהשתפשף הרבה בתפיסת אופן התנהלות העבודה, מאחורינו עומדות 20 שנה הגדושות בעשייה של עבודה, שללא ספק קידמו אותנו והובילו אותנו למקום של הצלחה מרשימה בו אנו עומדים כיום בשאיפה להמשיך ולהתקדם עוד ועוד.אנחנו אוהבים ונהנים ללמוד תיקים חדשים ולטפל בהם כי הותק והניסיון שלנו למדו אותנו המון. כל תיק באשר הוא, אפילו כאלה שכבר פרשו מהם, יתקבל כאן בשמחה, אצלנו לא נרתעים משום דבר כבר טיפלנו בתיקים גדולים, שונים ומגוונים, ומעוניינים להעניק גם לכם מהניסיון הרחב שצברנו ! מצבור של ניסיון לא נוצר בבת אחת פתאום, אנחנו בתחילה עבדנו כשכירים במשרדים ותיקים ומוכרים ומשם התפתחנו ופתחנו משרד מתקדם ומצליח שבאים אליו עשרות לקוחות מרוצים.
הרווח וההצלחה שלכם משמעותיים לנו מאוד!
תחום להקים חברה הינו תחום המצריך מאוד רגישות יתירה ומאוד מחייב הקפדה על זהירות ושיקול דעת נכון, משום שהוא תמיד אבל תמיד יהיה עומד סביב הכסף של האנשים ולכן אנו בוחרים בקפידה את עובדי הצוות ומצרפים אלינו רק את המקצועיים וההגונים ביותר, כי ללא היושר והאמינות אין הצלחה ואין שום דבר! ולכן לא לחינם הלקוחות שלנו בטוחים בנו ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מניחים את הכסף שלהם במקום לא אחראי ומהימן אלא מניחים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שיודעות לגמרי את מלאכתן ועושות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. ואם תשאלו את הלקוחות שלנו במה משרדנו במיוחד מתאפיין, חוץ מההיבט המקצועי, ברור לנו כשמש שהם יאמרו לכם שאנו מובילים בכל הנוגע והקשור לנקיות כפיים הוגנות ואמינות!
להקים חברה- למה מתי ואיך?
להקים חברה הוא מהלך מאוד הכרחי וחשוב בטרם קבלת הלוואה מהבנק כי ללא זה עלולים לטפס במהירות לריביות גבוהות שהיה ניתן לחסוך אותם בעזרת הייעוץ. אז אם הינכם זקוקים בנוסף לשרות זה אנחנו הכתובת המתאימה כדי לספק זאת במקצועיות ובהצלחה. לכל המהססים למיניהם המתלבטים אם זה כדאי ללכת על ייעוץ או לא, אנחנו כאן להודיע להם בערבות מלאה שלא רק שזה כדאי ורצוי אלא זה גם חובה של ממש, לפני שניגשים לקבל משכנתא, ורק מי שמתעסק במקצוע זה, מבין היטב את משמעות הנחיצות של הדבר. בין אם מדובר בשרות לייעוץ משכנתאות ואם זה בשרותי חשבונאות, אנו ניתן בכל עת ובכל זמן את השרות המקצועי והאיכותי ביותר כי לקוח אצלנו לעולם אבל לעולם לא מרגיש מאוכזב!
מיכאל גבאי רואה חשבון בחדרה / מיכאל גבאי בפייסבוק
אפשר לקבל המלצה על איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה
הי לגבי איך להקים חברה
היי שאלה פרטים בענייני איך לפתוח עוסק מורשה
היי מיכאל פרטים בענייני איך לפתוח עוסק פטור ממס