יישור שיניים שקוף מחיר משתלם ותוצאות

הפעם אנחנו רוצים לדבר על יישור שיניים שקוף מחיר, הסוגיה שמטרידה רבים.

אך לפני הכל נסביר למה אנו מתכוונים ביישור שיניים שקוף. ישנן שיטות שונות ליישור שיניים, כאשר שתיים מהן נחשבות לשיטות שקופות. האחת היא שימוש בשיטת אינויזליין, בה עושים שימוש בקשתיות שקופות. ואילו השינה השנייה היא גשר שקוף. זוהי לא ממש שיטה שקופה, אך היא פחות נראית. מדובר בגשר שבו סמכי המתכת הוחלפו בסמכים מחרסינה בצבע השן, ואת הברזלים מצפים בחומר המטשטש את המראה המתכתי.

מה המחיר של יישור שיניים שקוף

שיטה זו מכונה יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות. היא מחליפה את השיטות המוכרות של גשר בשיניים, בפתרון שהוא יותר נוח, אך משמר את יעילות הטיפול. כלומר באמצעות שיטה זו ניתן להשיג את אותן התוצאות, ולחסוך את אי הנוחות והמבוכה של ברזלים בשיניים. זהו יתרון מרכזי של השיטה, אך לא היחידי. במהלך חודשי הטיפול, ניתן להסיר את הקשתיות בקלות (יש לעשות זאת לפרקי זמן קצרים), לצורך צחצוח השיניים. זה באמת מקל על המטופלים.
גם אם יישור שיניים שקוף מחיר הוא מעט גבוה יותר משיטות אחרות, וגם זה לא באופן משמעותי, עדיין נראה כי לאור היתרונות ויעילות הטיפול המחיר מוצדק.

יישור שיניים שקוף מחיר

כמה עולה גשר בשיניים

יישור שיניים שקוף מחיר משתנה בהתאם לנסיבות, ולכן לא ניתן להגיד מחיר אחיד. הפגמים בשיניים שאותם יש לתקן משתנים ממטופל למטופל – בסופו של דבר מדובר בטיפול בהתאמה אישית.
למשל אצל אחד הבעיות עשויות להיות בעיות בלסת העליונה, אצל אחר הבעיות יהיו בלסת התחתונה או בשתי הלסתות יחדיו. השאלה היא לא רק באיזה לסת נמצאת הבעיה, אלא מה חומרת הבעיה. יתכן כי יש צורך בתזוזה קטנה של השיניים, וניתן לעשות זאת תוך מספר חודשים. ויתכן כי נדרשת תקופת טיפול ארוכה יותר. כל הסוגיות הללו משפיעות על השאלה כמה עולה גשר בשיניים או כמה עולה יישור שיניים באמצעות שיטות אחרות.
העלויות בטיפולים אלו הן לא רק העלויות של רופא השיניים. ישנן גם מעבדות שיניים המעורבות בתהליך. אם אנו מדברים על יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות, מעבדות מייצרות אותן לאחר שרופא השיניים לקח את המידות. מעבדה מוסמכת ומקצועית היא דבר הכרחי, וזהו חלק מהעלות.

כמה עולה גשר בשיניים

טיפול יישור שיניים שקוף

האם יישור שיניים הוא טיפול אסתטי? התשובה היא כן, אך ממש לא נכון לטעון כי מדובר אך ורק בטיפול אסתטי. אותן הבעיות האסתטיות הן גם קודם כל בעיות הפוגעות בתפקוד הפה. הן יכולות ליצור קשיים בלעיסה ובדיבור. והן מובילות לבעיות בלסת ובשיניים. זוהי גם הסיבה מדוע קופות החולים מסייעות במימון טיפולי יישור שיניים, וכדאי לבדוק זאת.
יישור שיניים שקוף מחיר זו רק אחת השאלות שיש לבדוק, אך חשוב לזכור כי כאשר מחפשים מרפאת שיניים, המחיר הוא אינו השיקול היחידי. אינכם יכולים לחפש את הזול ולהתפשר על האיכות. יש לחפש מרפאה אמינה ובעלת ניסיון, גם אם זה יעלה מעט יותר. כולנו מכירים את הדברים הזולים שבסוף עולים ביוקר, וכאשר מדובר בבריאות זהו ממש לא סיכון שתרצו לקחת.
ההמלצה שלנו היא לעשות סקר מחירים. אתם יכולים לפנות למרפאת אמריקן סמייל ברחובות, שם לעבור אבחון ולקבל הצעת מחיר עבור טיפול יישור שיניים. היתרון של המרפאה הוא היכולת לתת מענה לכל בעיות השיניים. זכרו כי בטרם התחלת טיפול יישור שיניים יש לתת מענה לכל הבעיות האחרות בשיניים.

אין צורך בספקולציות לגבי יישור שיניים שקוף מחיר, ולא צריך להיות רואה חשבון –  פשוט פונים למרפאת השיניים ומקבלים תשובה מדויקת .

5 2 votes
Article Rating

תוכן עניינים

Ⓒ כל הזכויות שמורות לאבינו שבשמים
מחירון רואה חשבון
close slider
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528
שירות הנהלת חשבונותמחירון
פתיחת תיק עוסק פטורללא תשלום
פתיחת תיק עוסק מורשהללא תשלום
החזר מס לשכירים10% מגובה ההחזר
הנהלת חשבונות+ דו"ח שנתי עוסק פטור1,200 ₪ לא כולל מע"מ לשנה
הנהלת חשבונות עוסק מורשה300 ₪ לחודש . לא כולל מע"מ
הנהלת חשבונות חברה בע"מ700 - 1,500 ₪ לחודש לא כולל מע"מ תלוי במחזור ההכנסות, מספר העובדים ובהיקף העבודה
הקמת חברה או עמותה1,000 ₪ לא כולל מע"מ
חשבות שכר חיצונית30 ₪ לתלוש
שירות תיאום מס לשכירים95 ₪ לא כולל מע"מ
הצהרת הון ראשונה500 ₪ לא כולל מע"מ
בדיקת גמר חשבון לשכירים1,000 - 2,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במספר השנים
דו"ח שנתי + מאזן חברה2,500 - 5,000 ₪ לא כולל מע"מ תלוי בהיקף העבודה
דו"ח שנתי עוסק מורשהכלול בשכר טרחה
הנהלת חשבונות+ מאזן+ דוחות לרשם העמותות כולל בקשה לאישור ניהול תקין2,500 - 5,000 ₪ לשנה לא כולל מע"מ. תלוי במחזור ההכנסות והיקף העבודה
הצהרת הון שניה1,500 - 2,500 ₪ לא כולל מע"מ תלוי במורכבות הדו"ח.
רואה חשבון מיכאל גבאי 0507262528

    שם

    אימייל

    טלפון

    הודעות

    בס"ד

    מענה מקצועי ומקיף לכל הלקוחות

    רואה חשבון מיכאל גבאי

    דייקנות ויחס אישי
    מקצועיות ללא תחרות ובמחיר שפוי.

    Open chat
    1
    שלום וברכה,
    אני מיכאל גבאי.
    אפשר לעזור?
    Call Now Button דילוג לתוכן