חידוש סעיף 46

חידוש סעיף 46 / הקמת חברה

חידוש סעיף 46 – תפקידיו והסבר הגדרתו.

חידוש סעיף 46- הינו מי שהתמנה על פי החוק לעבוד במקצוע ראיית חשבון ותפקידו העיקרי הוא לבדוק את תקינותם של הדו"חות הכספיים ונתינת חוות דעת עליהם. לרואה חשבון קיימת התמצאות רחבה בעניינים שונים כגון: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת ותחומים נוספים, הנדרשים למילוי תפקידו. כפי שהזכרנו, פעולותיו הדומיננטיים של כל רו"ח הם פיקוח על דוחותיו של הלקוח, חישובים של רווחים והפסדים של הלקוח, חישוב הוצאותיו או הכנסותיו של העסק וחישובי שכר למיניהם.כשמסבירים את המשמעות של תפקידו של רו"ח: נתינת חו"ד על דו"חות כספיים, זה עלול להתקבל כעניין פעוט ולא מורכב כלל אבל מי שעוסק במקצוע הזה יודע בהחלט שזה לא פשוט כ"כ כמו שזה נשמע וזה יכול למנות בתוכו סעיפים רבים בהם הוא חייב להיות שולט ובקיא באופן מוחלט ביותר!.

חידוש סעיף 46

לפתוח חברה

מקצועיות ואיכות – זו הבטחה!

אנו בשרותי חידוש סעיף 46 מתנהלים עם ציבור רחב של לקוחות העובדים בענפי מקצוע שונים ומגוונים ומעניקים לכולם מענה איכותי ומנוסה באופן שלא מן המניין ויצביעו על שורות לקוחותינו הרבים שאנחנו המומחים והמנוסים ביותר בשוק העבודה. כתחום המסתמך בעיקר על המחשב ותוכנותיו, משמעותי לנו מאוד, שכל הזמן נלך על התוכנות הכי מעודכנות בשביל להקל ולהועיל גם על הלקוחות וגם עלינו. משרד מצליח זה משרד שמבין ויודע איך לעבוד עם לקוחותיו בין אם זה מבחינת הזמינות שלו ובין אם זה באופן מתן השרות : יעיל אדיב מקצועי ואישי לכל לקוח וכיוצא בזה, והצלחה היא הכותרת הראשית שלנו – בייחוד מהבחינות האלה.

עשרים שנה בתחום חידוש סעיף 46

-לא כל אחד מסוגל להעיד על עצמו שהוא בתחום כבר עשרים שנה: הותק שנרכש במהלך כל השנים האלו שפשף אותנו רבות, והפך אותנו למשרד פופולארי ומבוקש שלקוחות רבים מגיעים לפתחו.אצלנו אוהבים ונהנים לבדוק ולחקור מקרים של תיקים חדשים ולדאוג להם כי הותק והניסיון שלנו למדו אותנו מאוד. כל סוג של תיק, גם כאלה שכבר הרימו ידיים מהם, יתקבל כאן בשמחה, אצלנו לא נרתעים משום תיק כבר טיפלנו בתיקים גדולים, שונים ומאתגרים, ורוצים לתרום גם לכם מניסיוננו הרב ! מצבור של ניסיון לא נוצר ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנו בתחילה עבדנו כעובדים שכירים במשרדים גדולים ומוכרים ומשם התקדמנו והקמנו משרד משגשג ומצליח שבאים אליו לקוחות רבים ומרוצים.

פריסת פיצויים מס הכנסה

אחראיות ואמינות הן המפתח להצלחה!

תחום חידוש סעיף 46 הינו מקצוע מאוד רגיש ומאוד דורש זהירות ושיקול דעת נכון, כיון שהוא תמיד אבל תמיד יהיה עוסק סביב הכסף ולכן אנו בוחרים בקפידה את העובדים שלנו ולוקחים רק את המומחים והאמינים ביותר, כי ללא היושר והאמינות אין הצלחה ואין שום דבר! ולכן לא לחינם לקוחותינו בטוחים בנו ורגועים לגבנו כי הם יודעים שהם לא מפקירים את הכסף שלהם במקום לא אחראי ומהימן אלא מפקידים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שמכירות לגמרי את עבודתן ועושות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. אז אם חשוב לכם שיעניקו לכם עבודה מקצועית עם הבטחה על אחראיות מלאה על תיקיכם, במשרד שאכפת לו וחשוב לו שהלקוח שלו ירוויח ואף פעם לא ההיפך, אז אנו ללא ספק המקום המתאים והראוי!

קבלת משכנתא ללא חידוש סעיף 46 זה פשוט להוציא ולשלם יותר!

חידוש סעיף 46 הוא מהלך מאוד חיוני וחשוב בטרם קבלת הלוואה מהבנק כי ללא זה ניתן לטפס במהירות לריביות גבוהות שהיה ניתן לחסוך אותם בעזרת הייעוץ. אז אם הינכם זקוקים בנוסף לשרות זה משרדנו מספק זאת במקצועיות רבה. אם הינכם מסתפקים אם יש אפשרות אולי לחסוך ולמנוע את העלות של השרות, אנו ממליצים לכם לא לבחור באופציה הזו כי אולי עכשיו חסכתם עלות קטנה של שרות הייעוץ, אבל בסוף אתם עלולים לגלות שתחת זה הוצאתם הוצאה גדולה ביותר שהייתם יכולים למנוע מעצמכם בהרבה. אין ספק שאנחנו מובילים מכל הבחינות וההיבטים: מקצועיות עם ניסיון, שרות ומענה אישי, והתחייבות על אמינות ויושר. יש לציין שאצלנו בנוסף לכול עלות השרות, לא מוגזמת ולא גבוהה כלל. מה שנותר לכם זה פשוט לבוא ולגלות הכול בעצמכם.
רו"ח מיכאל גבאי בחדרה / דף פייסבוק