הקמת חברה פרטית

הקמת חברה פרטית / דוח שנתי לרשם העמותות

מהו הקמת חברה פרטית?

הקמת חברה פרטית- הינו מי שהורשה לפי החוק לעסוק במקצוע ראיית חשבון והתפקיד שלו הוא לבדוק את התקינות של הדו"חות הכספיים ונתינת חו"ד עליהם. לרו"ח קיימת התמצאות רחבה בעניינים שונים כדוגמאת: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר וכיוצא בזה, הנצרכים למילוי תפקידו. כפי שציינו, פעולותיו הדומיננטיים של כל רו"ח הם העברת ביקורת על דוחותיו של הלקוח, חישובים של רווח מול הפסד של הלקוח, סיכום וחישוב הוצאות והכנסות של העסק וחשבון תקבולים ותשלומים.אדם רגיל מן השורה שלא התמקצע בתחום הזה, וודאי שהוא לא מתמצא בכל העניינים הנוגעים למקצוע ומקרה הצורך יש לפנות לרואה חשבון שיעשה בשבילך את העבודה. אבל חשוב ביותר לגשת לרו"ח מומחה ומקצועי שיספק לכם עבודה מקצועית ומושלמת לכן גם רצוי ביותר לשמוע מלקוחות נוספים האם הם שבעי רצון מהעבודה והמקצועיות, כי מדובר כאן על כספכם וחשוב לנו שלא תפסידו לעולם.

הקמת חברה פרטית

פריסת מס שבח

גבוה הממוצע מכול הבחינות!

אנחנו מספקים שרותי הקמת חברה פרטית ושירותים נוספים למגוון רחב של חברות או עסקים בין פטורים בין מורשים. וכל הלקוחות ,אחד לאחד, מרוצים מהשירות האיכותי והייחודי בהתקשרותו עם הלקוח אם זה בזמינות מדהימה שאין בכל מקום ובין אם זה מדובר בליווי מקצועי שנעשה בגובה עיניים ובהתאמה אישית, ובין אם זה מדובר בייעוץ פרטי לכל הלקוח להשגת יעדים והעלאת רווחי העסק והחברה. יתר על כן המקצוע הנ"ל מחייב התעדכנות שוטפת בכל התוכנות, שהולכות ומתקדמות עם השנים, וזה חוץ מהתוכנות הידועות והבסיסיות. וכל זה בשביל לקדם ולייעל יותר את העבודה. ואצלנו תמיד משדרגים ומשתדרגים כמה שאפשר. מתן השרות אצלנו הוא ברמה גבוהה ביותר, הנותן דגש על זמינות ללקוחות בכל עת ובכל מצב, על כל בעיה או צורך בהכוונה שהינכם מעוניינים, ואפילו השוליים ביותר, תמיד אבל תמיד אפשר לגשת אלינו ולקבל מענה ישיר ומקצועי.

20 שנה בתחום הקמת חברה פרטית

ניסיון הינו דבר חשוב ביותר בפרט במקצוע כשלנו, תחום הקמת חברה פרטית, בו חייב להשתפשף הרבה בהבנת מהלך העבודה, לפניכם ניצבות עשרים שנה העמוסות בעשייה של עבודה, שבהחלט הזניקו אותנו והובילו אותנו למקום של הצלחה מרשימה בו אנחנו עומדים היום ברצון להתקדם ולהצליח כמה שיותר.הותק שלנו במקצוע מוכיח את עצמו לכולם כל פעם שוב ושוב מחדש בכל מיני סוגים של תיקים, והוא ללא כל ספק מרכיב הצלחתנו: אנו יכולים ומסוגלים להכיר מקרים חדשים ותיקים אתגריים כי רק משרד שמבוסס על שנים מוצלחות בתחום זה יעבור ויצלח את אתגרי העבודה. אנו התחלנו את דרכנו כשכירים בתחום, ולאחר תקופה לא מידי ארוכה, שהרגשנו כבר מספיק מנוסים נעשינו לעצמאיים עם משרד חדשני ופורץ דרך, ומאותו זמן נפרצה דרכנו לקטיפת ההצלחה והשגת היעדים. וכיום ברשותנו מספר גדול מאוד של לקוחות שונים ומגוונים המרוצים ביותר מהשרות המקצועי הניתן להם. ואנו מזמינים גם אתכם להצטרף להמון הלקוחות שלנו.

פריסת פיצויי פיטורין

אחראיות ואמינות הן המפתח להצלחה!

המקצוע של הקמת חברה פרטית הוא תחום מאוד רגיש ומאוד דורש זהירות ושיקול דעת נכון, כיון שהוא תמיד יהיה עוסק סביב הכסף של האנשים ולכן אנו מבררים היטב לפני שמקבלים את העובדים שלנו ולוקחים רק את המקצועיים וההגונים ביותר, כי אם אין אמינות אז גם אין הצלחה! ומשום כך שורות לקוחותינו הן ארוכות כי לכל אחד חשוב להיות רגוע על כך שהוא מגיש את תיקו האישי עם פרטיו האישיים לאדם אמין הגון ומקצועי ביותר שיבצע לו עבודה מושלמת מבחינת כל הקריטריונים הללו. ואם נרצה לתמצת את כל האמור לעיל במשפט אחד אין ספק שהוא יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויעידו על כך עשרות לקוחות מרוצים!!

לקיחת הלוואה בלי הקמת חברה פרטית זה פשוט לשלם יותר!

אנו מעניקים בנוסף שרותי הקמת חברה פרטית הדואג לצמצום העלות של הריביות באחוזי המימון ותפקידנו הוא להתנהל במקומכם באופן הנכון מול רשויות הבנק השונות כדי לעזור לכם לקחת משכנתא בכמה שפחות עלויות. כמו כן אנו נוקטים בשיטה של הגשת מועמדות לכמה בנקים בו זמנית כך אנחנו מרוויחים יצירת מכרז בנקאי. ברגע זה זה נראה כהוצאה אך לאחר מכן היא תתברר כחיסכון ענק! אנחנו מבטיחים לתת לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרטים הקטנים והשוליים, ולעולם לא נשאיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד תום אלא נדאג שהכול יטופל על הצד הטוב ביותר שניתן כדי שתצאו הכי הכי מרוצים!
רואה חשבון בחדרה מיכאל גבאי / צרו קשר בדף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אתי גולדן
אתי גולדן
21/11/2022 21:39

היי לגבי איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה

אביאל אבלס
אביאל אבלס
15/05/2022 22:25

אנחנו צריכים איך להקים חברה

אביב אבלס
אביב אבלס
26/05/2022 05:29

הי מיכאל אנחנו צריכים איך לפתוח עוסק מורשה

איילת-השחר אלגזי
איילת-השחר אלגזי
18/06/2022 07:15

שלום לגבי איך לפתוח עוסק פטור ממס

איה בייגל
איה בייגל
02/04/2022 12:59

שלום מיכאל פרטים בענייני איך לפתוח עמותה

מאיר בירב
מאיר בירב
01/04/2022 05:47

שלום מיכאל פרטים בענייני איך פותחים עוסק מורשה

אמנון אינגדשט
אמנון אינגדשט
27/03/2022 19:59

הי שאלה לגבי איך פותחים עוסק מורשה זעיר