הקמת חברה חדשה

הקמת חברה חדשה / אישור רואה חשבון בנק הפועלים

הקמת חברה חדשה – תפקידיו והסבר הגדרתו.

לימודי הקמת חברה חדשה הם לימודים שמחייבים את המתמחה בהם המון גם מבחינת ההתאמצות וההשקעה המעשית בלימודים ובסטאז' וגם מבחינת טווח הזמן הנדרש בשבילם, וזה לא סתם, מקצוע זה מחייב את העוסקים בו להיות בקיא בכל הקשור לחוקי המס, ולשלב יחד את השכל הישר יחד עם היצירתיות והחשיבה של מחוץ לקופסא, בכל מיני מצבים שונים שעל ידי זה יהיה אפשר לעזור ולסייע ללקוחות מול צירי המס. כפי שציינו, פעילותיו המרכזיים של רואה חשבון הם פיקוח על דוחותיו של הלקוח, חשבון רווחים והפסדים של כל לקוח, סיכום וחישוב הוצאותיו או הכנסותיו של העסק או החברה וחשבון תקבולים ותשלומים.אדם מן השורה שלא רכש השכלה בתחום זה, ברור שהוא אינו שולט בכל העניינים הנוגעים למקצוע ואחד שצריך מוכרח לגשת לרו"ח שיעשה בשבילך את העבודה. אולם נחוץ ביותר לגשת לרו"ח מומחה ומקצועי שייתן לכם עבודה מושלמת לכן גם כדאי ביותר לברר אצל לקוחות נוספים שאכן הם מרוצים מהשרות ומהמקצועיות, כי מדובר כאן על כספכם וחשוב לנו שלא תפסידו לעולם.

הקמת חברה חדשה

איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה

מומחיות ומקצועיות – זו הבטחה!

אנו כמשרד של הקמת חברה חדשה מתעסקים עם קהל רחב של לקוחות העוסקים בענפי מקצוע שונים ומגוונים ומעניקים לכל אחד ואחד שרות איכותי ומנוסה באופן שלא מן המניין ויצביעו על כך הלקוחות הרבים שאנו נחשבים המומחים והמנוסים ביותר בשוק. בנוסף אנחנו מצוידים בתוכנות אינטרנטיות המעודכנות ביותר, על מנת שללקוחותינו יהיה קל ונוח יותר. כדוגמת האפליקציה לניהול חשבוניות מבלי להזדקק לנייר וכדומה. ואנו עושים את כל זה כדי להקל מעליכם כמה שאפשר. אצלנו יש יסוד ברור שהוא חד משמעי לכולם: "שהלקוח צריך משהו", ישר ניגשים אליו! אנחנו מבינים את הנחיצות של הלקוח שיהיה לו רו"ח זמין אליו כשיצטרך וירצה ואנו בהחלט עונים על דרישה זו.

20 שנה בתחום הקמת חברה חדשה

אנחנו בתחום הקמת חברה חדשה כבר עומדים קרוב לעשרים שנה, שבהן התעסקנו ועבדנו המון בתחום, והענקנו מענה מקצועי לאתגרים שונים ומגוונים.אנו אוהבים ללמוד תיקים חדשים ולטפל בהם כי הותק והניסיון שלנו שפשפו אותנו מאוד. כל סוג של תיק, אף כאלה שהרבה כבר התייאשו מהם, יכול להתקבל בשמחה, אצלנו לא מוותרים על שום תיק כבר טיפלנו בתיקים גדולים, שונים ומאתגרים, ורוצים לעזור גם לכם מהניסיון הרחב שצברנו ! העשייה שלנו בתחום התחילה כמו כולם, כמועסקים שכירים במשרדי רו"ח גדולים ומשם, לאחר שכבר למדנו את רזי המקצוע כמו שצריך ואת אופן הניהול של משרד עצמאי, פתחנו משרד גדול ומכובד המשגשג קרוב ל10 שנים וברוך השם אנו רואים הצלחה ענקית במעשה ידינו ולכם נותר רק לזכות בה גם.

פריסת פיצויי פרישה

זהירות! כאן רואים חשבון!

התחום של הקמת חברה חדשה הינו מקצוע המצריך מאוד רגישות יתירה ומאוד דורש הקפדה על זהירות ושיקול דעת נכון, כיון שהוא תמיד יהיה עוסק סביב הכסף של האנשים ולכן אנחנו בוחרים בקפידה את העובדים שלנו ולוקחים רק את המומחים וההגונים ביותר, כי אם אין אמינות אז גם אין הצלחה! ומשום כך שורות לקוחותינו הן ארוכות כי כל אחד רוצה לדעת שהוא מוסר את נתוניו הפרטיים לאדם ישר הגון ומקצועי שיבצע לו שרות מושלם מבחינת כל הקריטריונים הנ"ל. ואם נרצה לסכם את הנאמר לעיל במשפט אחד אין ספק שהמשפט הנבחר יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויצביעו על כך הלקוחות הרבים והמרוצים!!

הקמת חברה חדשה- למה מתי ואיך?

הקמת חברה חדשה הינו מהלך מאוד חיוני וחשוב בטרם קבלת משכנתא מהבנק כי בלי זה אפשר להגיע במהירות לסכומים גבוהים שהיה אפשר לחסוך אותם ע"י הייעוץ. אז אם הינכם זקוקים בנוסף לשרות זה אנחנו הכתובת המתאימה כדי לספק זאת במקצועיות ובהצלחה. ישנם כאלה השואלים האם לגשת לייעוץ זה באמת מצמצם באופן משמעותי את העלות, ואנחנו עונים להם ואף מספרים לכם שברור שיש הבדל משמעותי בין הסכום ללא לקיחת ייעוץ בעניין לבין העלות עם הייעוץ. וע"כ לא מומלץ לוותר על כך בכלל,כי זה נועד לכם לחסוך לכם כמה שיותר. אנו מתחייבים להעניק לכם עבודה מושלמת ואיכותית עד הפרטים הקטנים והשוליים, ולעולם לא נותיר לכם עבודה שהיא לא גמורה עד הסוף כי אם נוודא ונדאג שהכול אבל הכול יהיה מסודר בצורה המושלמת ביותר שניתן כדי שתצאו הכי אבל הכי מרוצים!
מיכאל גבאי רואה חשבון בחדרה / בפייסבוק