הקמת חברה בע"מ

הקמת חברה בע"מ – הקמת חברה חדשה

מהו הקמת חברה בע"מ?

משמעות ההגדרה של הקמת חברה בע"מ היא נתינת ביקורת על כל הדו"חות הכספיים של לקוחות המשרד. לכן העוסקים בתחום זה צריכים להצטייד בצורת חשיבה אנליטית הכוללת בתוכה יכולת תחקור משפטי, ובקיאות עצומה בכל הנושאים הקשורים לתחום. ולכן גם רכישת המקצוע היא תהליך יחסית ארוך, על מנת להכשיר בצורה מושלמת את הלומדים למקצוע זה. כמו שציינו, התפקידים של רואה חשבון הם העברת ביקורת על דוחות כספיים, חישובים של רווחים והפסדים של הלקוח, סיכום וחישוב הוצאות והכנסות של העסק וחישובי שכר למיניהם.כשאומרים את המשמעות של תפקיד רואה חשבון: נתינת חו"ד על דו"חות שונים, זה יכול להתפרש כדבר פעוט ולא מסובך אבל מי שעוסק במקצוע הזה יודע בהחלט שזה דורש הרבה וזה תמיד יכול למנות בתוכו סעיפים רבים שבהם הוא חייב לשלוט ולהפגין מקצועיות ללא פשרות וטעויות!.

רואה חשבון

לפתוח עוסק מורשה

מעל הממוצע מכול הבחינות!

אנחנו בשרותי הקמת חברה בע"מ מתנהלים עם ציבור רחב של לקוחות העוסקים בתחומים שונים ומגוונים ומספקים לכל אחד ואחד שרות איכותי ומקצועי באופן שלא מן המניין ויצביעו על שורות לקוחותינו הרבים שאנו המובילים והמקצועיים ביותר בשוק העבודה. כמו כן המקצוע הנ"ל צורך התעדכנות שוטפת בכל התוכנות הקשורות לראיית חשבון, שהולכות ומשתדרגות עם הזמן, וזה חוץ מהתוכנות הבסיסיות והמוכרות. וכל זה כדי לייעל ולשפר יותר את השרות ואת העבודה. ואנו תמיד מתעדכנים ומשתכללים כמה שאפשר. במשרדנו יש עיקרון ברור שהוא חד משמעי לכולם: "אם הלקוח צריך אותנו", ישר ניגשים לטפל במבוקשו! אנחנו יודעים את הנחיצות של הלקוח שיהיה לו רו"ח זמין ופנוי כשיצטרך וירצה ואנו ללא כל ספק עונים על דרישה זו.

משופשפים ומנוסים מאוד בכל הנוגע הקמת חברה בע"מ

אנו במקצוע של הקמת חברה בע"מ כבר קרוב לעשרים שנה, שבהן עסקנו רבות בתחום, והענקנו מענה מקצועי לאתגרים שונים ומגוונים.אנו אוהבים ללמוד תיקים חדשים ולדאוג להם כי הניסיון והידע רב שלנו למדו אותנו המון. כל תיק באשר הוא, גם כאלה שכבר הרימו ידיים מהם, יכול להתקבל בברכה, אנו לא נרתעים משום דבר כבר עסקנו בתיקים גדולים, שונים ומאתגרים, ומעוניינים לתרום גם לכם מהניסיון הרחב שצברנו ! העשייה שלנו בתחום זה החלה כמו כולם, כשכירים במשרדים גדולים ומשם, אחרי שכבר למדנו את מהלך העבודה במעשיות שלה כמו שצריך ואת צורת הניהול של משרד עצמאי, הקמנו משרד גדול ומכובד שמצליח ומשגשג קרוב לעשר שנים וב"ה אנו רואים הצלחה גדולה במעשה ידינו ולכם נשאר רק ליהנות ממנה גם.

פריסת פיצויים

הרווחים שלכם חשובים לנו ביותר!

הקמת חברה בע"מ הינו תחום העוסק בכל הקשור לכספם של הלקוחות, ועל כן אנחנו דואגים מאוד על כך שעבודתנו תבוצע באופן מדויק וזהיר ביותר, כי לנו חשוב מאוד שלקוח שהוא אצלנו לעולם לא יפסיד ולא תיגרם לו שגיאה שנעשתה על ידינו. ולא לחינם הלקוחות שלנו מאמינים בנו וסמוכים ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מניחים את הכסף שלהם במקום לא אחראי ומהימן אלא מניחים אותו במקום עם ידיים אמינות ומוסמכות ביותר, שיודעות לחלוטין את מלאכתן ועושות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. ואם נרצה לסכם את הנאמר למעלה במשפט אחד אין ספק שהוא יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויעידו ע"כ עשרות לקוחות מרוצים!!

לקיחת הלוואה ללא הקמת חברה בע"מ זה פשוט להוציא ולשלם יותר!

אנו מעניקים בנוסף שרותי הקמת חברה בע"מ הדואג להורדת הריביות מההלוואה ותפקידנו הוא להתנהל במקומכם באופן הנכון מול רשויות הבנק השונות כדי לעזור לכם לקחת הלוואה בהכי פחות כסף. בנוסף אנו דוגלים בשיטה של נתינת מועמדות לשני בנקים כך אנחנו יוצרים מכרז בנקאי. ישנם כאלה השואלים האם לגשת לייעוץ זה אכן מצמצם באופן משמעותי את העלות, ואנו עונים להם ואף אומרים לכם שברור שקיים הבדל עצום בין העלות ללא הייעוץ לבין העלות עם קבלת הייעוץ. וע"כ אל תתלבטו,כי זה נועד עבורכם לחסוך לכם כמה שיותר. אין ספק שאנחנו מובילים מכל הבחינות האפשריות: מקצועיות עם ניסיון, שרות ומענה אישי, והבטחה על אחראיות ויושר. יש להדגיש שאצלנו העלות, לא מופקעת ולא גבוהה כלל. מה שנשאר לכם זה רק לבוא ולגלות הכול בעצמכם.
רואה חשבון בחדרה / דף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
9 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אלאור בהרב
אלאור בהרב
12/03/2022 13:35

היי שאלה לגבי מחיר איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה

מנשה ארקין
מנשה ארקין
30/12/2022 13:49

הי מיכאל אפשר לקבל המלצה על איך להקים חברה

ליה בהרב
ליה בהרב
03/08/2022 05:12

מיכאל אפשר לקבל המלצה על איך לפתוח עוסק מורשה

אהד אקוניס
אהד אקוניס
12/04/2022 15:53

שלום כמה עולה איך לפתוח עוסק פטור ממס

אחיהו איכילוב
אחיהו איכילוב
09/08/2022 23:34

הי מיכאל אנחנו צריכים איך לפתוח עמותה

משי אינטרטור
משי אינטרטור
24/05/2022 20:23

הי אנחנו צריכים איך פותחים עוסק מורשה

אביאל גרטי
אביאל גרטי
04/08/2022 04:42

מיכאל לגבי איך פותחים עוסק מורשה זעיר

אורטל לנדס
אורטל לנדס
01/12/2022 17:55

היי מיכאל לגבי איך פותחים עוסק פטור באינטרנט

אחיאל גנס
אחיאל גנס
07/02/2022 12:53

היי כמה עולה איך פותחים תיק עוסק פטור