הנהלת חשבונות עוסק פטור

הנהלת חשבונות עוסק פטור – הנהלת חשבונות חיצונית

מהו הנהלת חשבונות עוסק פטור?

הנהלת חשבונות עוסק פטור- הוא מי שהוסמך על פי החוק לעבוד בתחום החשבונאות ותפקידו הוא לבדוק את התקינות של הדו"חות הכספיים השונים ונתינת חוות דעת עליהם. לרואה חשבון מצויה שליטה מקיפה בתחומים רבים כדוגמאת: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר ותחומים נוספים, הנדרשים בהזדמנויות רבות לביצוע עבודתו. כפי שהזכרנו, התפקידים של רואה חשבון הם נתינת ביקורת על דוחות כספיים, חשבון רווח מול הפסד של כל לקוח, סיכום וחישוב הוצאות והכנסות של העסק וחישובי שכר למיניהם.אדם רגיל מן השורה שלא התמקצע בתחום הזה, וודאי שהוא לא שולט בכל החוקים הקשורים למקצוע ומקרה הצורך יש לפנות לרו"ח שיעשה בשבילך את העבודה. אבל נחוץ מאוד לגשת לרו"ח מומחה ומקצועי שיעשה לכם עבודה מושלמת לכן גם מומלץ ביותר לשמוע מלקוחות נוספים שאכן הם מסופקים מהעבודה והמקצועיות, כי אנחנו מדברים כאן על כספכם ואכפת לנו שלא תינזקו או תפסידו אף פעם.

הנהלת חשבונות עוסק פטור

הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה

לקצור הצלחה זה אנחנו!

שרותי הנהלת חשבונות עוסק פטור מספקים שרות גם לפטורים וגם למורשים, בין שורות לקוחותינו תוכלו למצוא סוגים שונים של עמותות, חברות מפורסמות ונותני שירותים שונים, אך כמובן שבתחום זה לא בודקים את היקף הכמות אלא בודקים את האיכות, וברור ביותר שבמשרד שלנו תמצאו גם כמות – לקוחות רבים שמתווספים מיום ליום והכי חשוב איכות מדהימה במקצועיות ובשרות. כמקצוע המתבסס בעיקר על תוכנות המחשב, חשוב לנו, שכל הזמן נלך על התוכנות הכי משודרגות ומעודכנות כדי להקל ולהועיל גם מעל הלקוח וגם מעלינו. עסק מצליח זה עסק שמבין ויודע כיצד להתנהל מול לקוחותיו אם זה מאופן הפניות שלו ובין אם זה מבחינת האופן של נתינת השרות : יעיל אדיב מקצועי ואישי לכל לקוח וכיוצא בזה, והצלחה היא השם השני שלנו – בפרט מהבחינות שפרטנו לעיל.

20 שנה נמצאים בתחום הנהלת חשבונות עוסק פטור

ותק הינו מצרך הכרחי מאוד במיוחד בתחום כמו שלנו, מקצוע הנהלת חשבונות עוסק פטור, בו חייב להשתפשף הרבה בהבנת מהלך העבודה, מאחורינו עומדות עשרים שנה העמוסות בעשייה של עבודה, שללא ספק ייעלו אותנו והובילו אותנו למקום של הישגים מרשימים בו אנו נמצאים כיום בשאיפה ובתקווה להמשיך ולהתקדם כמה שיותר.אנו אוהבים לבדוק ולחקור תיקים מעניינים ולדאוג להם כי הניסיון והידע רב שלנו שפשפו אותנו המון. כל סוג של תיק, אפילו כאלה שהרבה כבר הרימו ידיים מהם, יכול להתקבל בברכה, אצלנו לא מוותרים על שום דבר כבר עסקנו בתיקים גדולים, שונים ומאתגרים, ומעוניינים לעזור גם לכם מניסיוננו הרב ! מצבור של ניסיון לא נהיה ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנחנו התחלנו כעובדים שכירים אצל רו"ח גדולים ומוכרים ומשם התפתחנו והקמנו משרד משגשג ומצליח שמגיעים אליו עשרות לקוחות מרוצים.

הרווח וההצלחה שלכם משמעותיים לנו מאוד!

-במשרדנו יש פתגם ידוע: "הספרה אפס היא גם מספר", כלומר, בתחום כשלנו, תחום הנהלת חשבונות עוסק פטור ההקפדה בדיוק ואחראיות מאוד הכרחיים כיון שטעות קטנה ואפילו בספרה אחת עלולה להוביל להפסד גדול ללקוח. ומשום כך אנו מעסיקים רק עובדים בעלי ניסיון ומוסריים שמבינים את חשיבות הדבר ועושים עבודה מקצועית ומדויקת ללקוח. ולכן לא לחינם לקוחותינו בטוחים בנו ורגועים לגבנו כי הם יודעים שהם לא מפקירים את כספם במקום לא אחראי ומהימן אלא מפקידים אותו בידיים אמינות ומוסמכות ביותר, שיודעות לחלוטין את מלאכתן ומבצעות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. ואם תלכו לברר אצל הלקוחות שלנו במה המשרד שלנו במיוחד מתאפיין, חוץ מההיבט המקצועי, אין ספק שהם יאמרו לכם שאנו עומדים בראש בכל הנוגע והקשור ליושר הוגנות ואמינות!

הנהח ללא נייר

הנהלת חשבונות עוסק פטור- למה מתי ואיך?

משרדינו מעניק שרותי הנהלת חשבונות עוסק פטור האחראי לצמצום הריביות באחוזי המימון והעיקרון המרכזי של העבודה הוא לייצג אתכם מול סניפי הבנק השונים ע"מ לעזור לכם לקבל הלוואה בהכי פחות עלויות. כמו כן אנו נוקטים בדרך פעולה של הגשת מועמדות לשני בנקים כך אנחנו מרוויחים יצירת מכרז בנקאי. כנראה ברגע זה זה נדמה כהוצאה אך אח"כ היא תתברר כחיסכון ענק! בין אם מדובר בשרות לייעוץ משכנתאות ואם זה בחשבונאות, אנחנו ניתן בכל עת ובכל זמן את השרות המקצועי והמושלם ביותר שאפשר כי לקוח אצלנו לעולם אבל לעולם לא מרגיש מאוכזב!
רו"ח בחדרה / דף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אורלי ביחובסקי
אורלי ביחובסקי
15/09/2022 01:18

הי כמה עולה הנהלת חשבונות מיקור חוץ

אביעזר אליאך
אביעזר אליאך
07/07/2022 00:19

אפשר לקבל המלצה על הנהלת חשבונות עוסק פטור

גלי גרציאני
גלי גרציאני
10/12/2022 19:21

שלום לגבי שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

אוריאנה בהרב
אוריאנה בהרב
18/09/2022 23:08

לגבי הנהלת חשבונות חיצונית

אביאל ביחובסקי
אביאל ביחובסקי
04/03/2022 19:14

אנחנו צריכים שירות הנהלת חשבונות

ארי בייר
ארי בייר
05/03/2022 17:55

שלום אנחנו צריכים שירותי הנהלת חשבונות

מור לוי
מור לוי
16/06/2022 02:32

שלום פרטים בענייני הנהלת חשבונות לעוסק מורשה