הנהלת חשבונות לעצמאים

הנהלת חשבונות לעצמאים או שירותי הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לעצמאים – תפקידיו והגדרתו.

הנהלת חשבונות לעצמאים- הינו מי שהתמנה על פי החוק לעבוד בתחום החשבונאות ותפקידו העיקרי הוא לבדוק ולאשר את תקינותם של הדו"חות הכספיים ומתן חוות דעת עליהם. לרו"ח מצויה התמצאות רחבה בנושאים שונים כדוגמאת: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת וכדומה, הדרושים למילוי תפקידו. כפי שהזכרנו, פעילותיו המרכזיים של כל רו"ח הם פיקוח על דוחות כספיים, חשבון רווחים והפסדים של כל לקוח, חישוב הוצאות והכנסות של העסק או החברה וחשבון תקבולים ותשלומים.אדם מן השורה שלא התמקצע בתחום הזה, וודאי שהוא אינו מתמצא בכל החוקים הקשורים למקצוע ובשביל זה יש לגשת לרו"ח שיעשה לך את העבודה. אולם חשוב מאוד לגשת לרו"ח מומחה ומקצועי שייתן לכם עבודה מקצועית ומושלמת לכן גם כדאי מאוד לברר אצל לקוחות נוספים האם הם מסופקים מהשרות ומהמקצועיות, כי מדובר כאן על כספכם ואכפת לנו שלא תינזקו או תפסידו לעולם.

הנהלת חשבונות לעצמאים

הנהלת חשבונות

לקצור הצלחה זהו שמנו!

השרותים של הנהלת חשבונות לעצמאים מספקים מענה לכל סוגי העסקים, בין שורות לקוחותינו תוכלו למצוא עמותות רבות, חברות מפורסמות ונותני שירותים שונים, אך אין ספק שבמקצוע זה לא בודקים את הכמות אלא מסתכלים על האיכות את המקצועיות, וברור ביותר שאצלנו תוכלו למצוא גם היקף וכמות – קליינטים רבים שמתווספים מיום ליום וכמובן כמובן עבודה מקצועית ואיכותית ללקוח. כמקצוע המתבסס בעיקר על תוכנות המחשב, משמעותי לנו מאוד, שכל הזמן נלך על התוכנות הכי משודרגות ומעודכנות כדי להקל ולהועיל גם על הלקוחות וגם עלינו. משרד מצליח זה משרד שמבין ויודע כיצד לעבוד עם לקוחותיו אם זה מבחינת הזמינות שלו ואם זה מבחינת האופן של מתן השרות : יעיל אדיב מקצועי ואישי לכל לקוח ולקוח וכיוצא בזה, והצלחה היא השם השני שלנו – בייחוד מהבחינות הנ"ל.

מנוסים ביותר בכל הנוגע הנהלת חשבונות לעצמאים

-לא כל אחד מסוגל להכריז על עצמו שהוא בתחום כבר עשרים שנה: הניסיון שנצבר במהלך כל השנים הללו לימד ומקצע אותנו המון, והפך אותנו למשרד מבוקש שרבים נוהרים לפתחו.- אנחנו טיפלנו ומטפלים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אבל כמובן שגם מקבלים את התיקים הקטנים יותר. ותבררו אצל כל לקוחותינו המרוצים על השרות המקצועי שהם נהנים ממנו, וכל זה, הודות ל20 שנות עשייה מבורכת בתחום! ותק לא נוצר בבת אחת פתאום, אנחנו בתחילה עבדנו כשכירים במשרדים גדולים ומוכרים ומשם התפתחנו ופתחנו משרד מתקדם ומצליח שבאים אליו עשרות לקוחות מרוצים.

אחראיות היא הבסיס להגיע לפסגה!

הנהלת חשבונות לעצמאים הוא תחום העוסק בכל הנוגע לכספם של אנשים, ומשום כך אנו דואגים מאוד על כך שעבודתנו תבוצע באופן מדויק וזהיר ביותר, כי משמעותי לנו מאוד שלקוח שהוא אצלנו לעולם לא לא יצא בהפסד ולא תיגרם לו שגיאה שקרתה ואפילו בטעות, בגללנו. ובגלל זה הלקוחות שלנו רבים כי לכל אחד חשוב לדעת שהוא מוסר את תיקו האישי עם פרטיו האישיים לאדם ישר הגון ומקצועי שיבצע לו עבודה מושלמת מבחינת כל הקריטריונים הללו. ואם תשאלו את הלקוחות שלנו במה משרדנו הכי מתאפיין, חוץ מהפן המקצועי, ברור לנו כשמש שהם יענו לכם שאנו עומדים בראש בכל הקשור ליושר הוגנות ואמינות!

הנהח ללא נייר

הנהלת חשבונות לעצמאים – חיסכון ענק למענכם!

הנהלת חשבונות לעצמאים הוא דבר מאוד חיוני ונחוץ בטרם בקשת הלוואה מהבנק כי בלי זה ניתן להעפיל במהירות לריביות גבוהות שהיה ניתן לחסוך אותם ע"י הייעוץ. אז אם הינכם זקוקים בנוסף לייעוץ על ההלוואות שלכם משרדנו מספק זאת במקצועיות ובהצלחה. כנראה זה מרגיש כהוצאה אך אח"כ היא תתברר כחיסכון ענק! אנחנו מתחייבים לתת לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרטים הקטנים והשוליים, ואף פעם לא נשאיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד הסוף אלא נדאג שהכול אבל הכול יסודר בצורה המושלמת ביותר שאפשר כדי שתצאו הכי אבל הכי מרוצים!
רו"ח מיכאל גבאי בחדרה / צרו קשר בדף פייסבוק