הנהלת חשבונות לעסקים

הנהלת חשבונות לעסקים / https://cpahadera.co.il/הנהלת-חשבונות-מיקור-חוץ/">הנהלת חשבונות מיקור חוץ

הנהלת חשבונות לעסקים – משמעות העניין

הנהלת חשבונות לעסקים- הוא מי שהורשה על פי החוק לעסוק בתחום החשבונאות ותפקידו העיקרי הוא לבדוק את תקינותם של הדו"חות הכספיים ונתינת חו"ד עליהם. לרו"ח מצויה שליטה רחבה בנושאים שונים כגון: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת וכיוצא בזה, הנדרשים לביצוע עבודתו. תפקידיו המרכזיים של רואה חשבון הנותן שרותים של ראיית חשבון הם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. כמו כן יש עוד סוגים שונים של דיני עבודה שבהם הרו"ח חייב לגלות בקיאות מירבית.ולכן צריך גם לשים לב אל מי פונים, חובה לשכור רואה חשבון בקיא ומקצועי מאוד, שעסק בתחום לא מעט שנים ומתמצא בו כמו שצריך – ומשרדנו בהחלט עונה על ההגדרות הללו.

הנהלת חשבונות לעסקים

הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה

מעל הממוצע מכול הבחינות!

אצלנו מספקים שירותים של הנהלת חשבונות לעסקים ושירותים נוספים למגוון רחב של עסקים כגון: סיטונאים, קמעונאים, יצרנים, יצואנים, קבלנים ובעלי מקצועות חופשיים. וכולם ,אחד לאחד, מרוצים מהשירות המקצועי והייחודי בהתקשרותו עם הלקוח אם זה בנגישות וזמינות שלא מוצאים בכל מקום ובין אם זה מדובר בליווי מקצועי שנעשה בגובה עיניים ובהתאמה מלאה, ובין אם זה מדובר בהכוונת הלקוח להשגת יעדים והעלאת הרווחים של העסק והחברה. כמו כן המקצוע הנ"ל צורך השתדרגות והתעדכנויות שוטפות בכל התוכנות, שהולכות ומשתדרגות עם הזמן, וזה חוץ מהתוכנות הבסיסיות והמוכרות. וכל זה בשביל לייעל ולשפר כמה שיותר את השרות ואת העבודה. ואנו תמיד מתעדכנים ומשתדרגים ככל האפשר. אצלנו יש כלל ברור ומפורש לכולם: "שהלקוח רוצה משהו", ישר נפנים לטפל במבוקשו! אנו יודעים כמה זה נחוץ ללקוח שיהיה לו רואה חשבון זמין אליו מתי שירצה ואנחנו בהחלט עונים על דרישה זו.

20 שנה נמצאים בתחום הנהלת חשבונות לעסקים

-לא כל אחד יכול להעיד על עצמו שהוא נמצא בתחום כבר עשרים שנה: הותק שנרכש במשך כל השנים הללו שפשף אותנו רבות, והפך אותנו למשרד מבוקש שרבים נוהרים לפתחו.- אנו טיפלנו ומטפלים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אך כמובן שאנחנו גם מקבלים לידינו את הלקוחות עם התיקים הקטנים יותר. ותבררו אצל כל הלקוחות המרוצים שלנו על השרות המומחה והמקצועי שהם נהנים ממנו, והכל נזקף לזכותן של 20 שנות עבודה מבורכת בתחום! מצבור של ניסיון לא נהיה ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנחנו בתחילה עבדנו כעובדים שכירים במשרדים ותיקים ומוכרים ומשם התקדמנו והקמנו משרד משלנו מתקדם ומצליח שבידו לקוחות רבים ומרוצים.

הרווח וההצלחה שלכם משמעותיים לנו ביותר!

הנהלת חשבונות לעסקים הינו מקצוע המתעסק בכל הקשור לכספם וממונם של אנשים, ועל כן אנחנו עומדים על כך שהעבודה תיעשה בצורה מדוקדקת ומדויקת ביותר, כי לנו חשוב ביותר שהלקוח אף פעם לא יפסיד ולא תמצא לו תקלה שקרתה ואפילו בטעות, בגללנו. ולא לחינם לקוחותינו מאמינים בנו ורגועים לגבנו כי הם יודעים שהם לא מניחים את כספם במקום לא אחראי ומהימן אלא מניחים אותו בידיים אמינות ואחראיות ביותר, שיודעות לגמרי את מלאכתן ועושות אותה באופן המדויק והמקצועי ביותר. ואם תלכו לברר אצל הלקוחות שלנו במה המשרד שלנו במיוחד מצטיין ומתבלט, מלבד הפן המקצועי, אין ספק שהם יאמרו לכם שאנו עומדים בראש בכל הנוגע והקשור ליושר ולאמינות!

הנהלת חשבונות לחברה בעמ

לקיחת הלוואה בלי הנהלת חשבונות לעסקים זה פשוט לשלם יותר!

משרדינו מעניק שרותי הנהלת חשבונות לעסקים הדואג להורדת הריביות מההלוואה ותפקידנו הוא להתנהל במקומכם באופן הנכון מול רשויות הבנק השונות ע"מ לסייע לכם לקחת משכנתא בהכי פחות כסף. כמו כן אנו דוגלים בטכניקה של הגשת מועמדות לכמה בנקים כך אנחנו מרוויחים יצירת מכרז בנקאי. לכל המסופקים למיניהם המתלבטים אם זה כדאי ללכת על ייעוץ או לא, אנחנו כאן להודיע להם בערבות מלאה שלא רק שזה שווה וכדאי כי אם גם ממש חובה, לפני שניגשים לקבל משכנתא, ורק אחד שנמצא במקצוע זה, יכול להבין את חשיבות העניין. אין ספק שמשרדנו מוביל מכל הבחינות האפשריות: עבודה מקצועית, שרות ומענה אישי, והבטחה על אחראיות ויושר. חשוב לציין שאצלנו בנוסף לכול העלות, לא מופקעת ולא מופרזת כלל. מה שנשאר לכם זה רק לבוא וליהנות מהכול.
רואה חשבון בחדרה / גבאי רואה חשבון במפות

0 0 votes
Article Rating
7 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אחיהו בן הרוש
אחיהו בן הרוש
01/04/2022 16:56

שלום פרטים בענייני הנהלת חשבונות מיקור חוץ

איתיאל אהרונוב
איתיאל אהרונוב
05/04/2022 16:58

היי אנחנו צריכים הנהלת חשבונות עוסק פטור

לאל איציק
לאל איציק
25/07/2022 16:36

שלום לגבי מחיר שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

אחיעזר גנס
אחיעזר גנס
03/07/2022 19:35

הי כמה עולה הנהלת חשבונות חיצונית

אהרן לוריא
אהרן לוריא
23/11/2022 05:07

לגבי שירות הנהלת חשבונות

אביה כהן
אביה כהן
15/07/2022 00:45

הי כמה עולה שירותי הנהלת חשבונות

לידור אליאש
לידור אליאש
30/06/2022 11:05

היי אנחנו צריכים הנהלת חשבונות לעוסק מורשה