הנהלת חשבונות לעמותות

הנהלת חשבונות לעמותות – הנהלת חשבונות חיצונית

מהו הנהלת חשבונות לעמותות?

ההגדרה של הנהלת חשבונות לעמותות היא פיקוח על דו"חות כספיים שונים של לקוחות המשרד. משום כך העוסקים במקצוע זה צריכים להצטייד בצורת חשיבה אנליטית הכוללת בתוכה יכולת תחקור משפטי, וידע והשכלה רחבים בכל הנוגע בתחום זה. ולכן גם לימודי המקצוע הם תהליך יחסית ארוך, כדי להכשיר באופן מושלם את המתמקצעים בו. תפקידיו המרכזיים של רואה חשבון המספק שרותים של חשבונאות הם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. כמו כן יש עוד סוגים רבים של דיני עבודה שבהם הוא חייב לגלות בקיאות מירבית.אדם מן השורה שלא רכש השכלה בתחום הזה, וודאי שהוא אינו מכיר את כל החוקים הנוגעים למקצוע ואחד שצריך מוכרח לגשת לרו"ח שיעשה בשבילך את העבודה. אולם נחוץ מאוד לקחת רואה חשבון מקצועי שיעשה לכם עבודה מקצועית ומושלמת לכן גם רצוי ביותר לשמוע מלקוחות אחרים האם הם שבעי רצון מהעבודה והמקצועיות, כי מדובר כאן על כספכם ואכפת לנו שלא תפסידו אף פעם.

הנהלת חשבונות לעמותות

הנהלת חשבונות לעצמאים

מקצועיות ואיכות – בהתחייבות!

אנחנו מספקים שירותים של הנהלת חשבונות לעמותות ושירותים נלווים למגוון רחב של עסקים כגון: סיטונאים, קמעונאים, יצרנים, יצואנים, קבלנים ובעלי מקצועות חופשיים. וכל הלקוחות ,ללא יוצא מן הכלל, מסופקים ומרוצים מהשירות המקצועי והמיוחד ביחסו ללקוח אם זה בזמינות מדהימה שאין בכל מקום ואם זה בליווי מקצועי שנעשה בגובה עיניים ובהתאמה אישית, ובין אם זה בייעוץ פרטי לכל הלקוח להשגת יעדים והעלאת רווחי העסק והחברה. כמו כן אנחנו עובדים עם התוכנות אינטרנטיות המעודכנות ביותר, על מנת שללקוחות שלנו יהיה נוח ופשוט יותר. כמו למשל האפליקציה לחשבוניות וקבלות ללא צורך בנייר וכולי. ואנו עושים את כל זה כדי להקל מעליכם כמה שאפשר. מתן השרות שלנו הוא מעל הממוצע בשוק העבודה, השם דגש על זמינות ללקוחות בכל עת ובכל מצב, על כל שאלה או צורך בהכוונה שהינכם צריכים, ואפילו הקטנים ביותר, תמיד תוכלו לגשת אלינו ולקבל מענה ישיר ומקצועי.

הנהלת חשבונות לעמותות ניסיון וותק חובה!

-לא כל משרד מסוגל להעיד על עצמו שהוא נמצא בתחום כבר 20 שנה: הניסיון שנצבר במשך כל העשרים השנים הללו שפשף אותנו רבות, והפך אותנו למשרד מבוקש שלקוחות רבים מגיעים לפתחו.אנחנו אוהבים ונהנים ללמוד מקרים של תיקים מעניינים ולטפל בהם כי הותק והניסיון שלנו שפשפו אותנו מאוד. כל סוג של תיק, גם כאלה שכבר פרשו מהם, יתקבל כאן בברכה, אנו לא מוותרים על שום תיק כבר עסקנו במקרים רבים, שונים ומגוונים, ומעוניינים להעניק גם לכם מניסיוננו הרב ! מצבור של ניסיון לא נוצר ביום אחד וגם לא בשנה אחת, אנו התחלנו כשכירים אצל רו"ח ותיקים ומוכרים ומשם התפתחנו ופתחנו משרד משלנו מתקדם ומצליח שמגיעים אליו עשרות לקוחות מרוצים.

זהירות! כאן רואים חשבון!

הנהלת חשבונות לעמותות הינו מקצוע המתעסק בכל מה ששייך לכספם וממונם של אנשים, ועל כן אנו מקפידים מאוד על כך שהעבודה תבוצע באופן מדויק וזהיר ביותר, כי לנו חשוב ביותר שלקוח שהוא שלנו לעולם לא לא יצא בהפסד ולא תמצא לו תקלה שנעשתה ואפילו בטעות, בגללנו. ומשום כך הלקוחות שלנו רבים כי כל אחד רוצה לדעת שהוא מגיש את תיקו האישי עם פרטיו האישיים לרו"ח אמין הגון ומקצועי ביותר שייתן לו עבודה מושלמת מכול הבחינות הנ"ל. ואם אנחנו רוצים לתמצת את הנאמר למעלה במשפט אחד אין ספק שהמשפט הנבחר יהיה: "אמינות זה השם השני שלנו"! ויצביעו על כך הלקוחות הרבים והמרוצים!!

הנהלת חשבונות לחברה בעמ

קבלת משכנתא ללא הנהלת חשבונות לעמותות זה פשוט להוציא ולשלם יותר!

משרדינו מעניק שרותי הנהלת חשבונות לעמותות הדואג לצמצום הריביות באחוזי המימון ותפקידנו הוא לייצג אתכם מול גופי הבנק השונים כדי לעזור לכם לקבל משכנתא בכמה שפחות כסף. בנוסף אנו נוקטים בשיטה של נתינת מועמדות לכמה בנקים בו זמנית כך אנחנו מרוויחים יצירת מכרז בנקאי. ישנם כאלה החוקרים האם לגשת לייעוץ זה באמת חוסך בכסף, ואנו משיבים להם וגם מספרים לכם שברור שקיים הבדל משמעותי בין העלות ללא הייעוץ לבין העלות עם קבלת הייעוץ. ולכן אל תתלבטו,כי זה נועד בשבילכם לחסוך לכם כמה שיותר. ברור לנו ביותר שמשרדנו מוביל מכל הבחינות האפשריות: מקצועיות עם ניסיון, שרות ומענה אישי, והתחייבות על אחראיות ויושר. יש להדגיש שגם עלות השרות, לא מופקעת ולא מופרזת בכלל. מה שנותר לכם זה רק לבוא ולגלות הכול בעצמכם.
מיכאל גבאי רואה חשבון בחדרה / גבאי רואה חשבון בגוגל עסקים

0 0 votes
Article Rating
6 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אביחי לוק
אביחי לוק
22/08/2022 22:51

הי לגבי הנהלת חשבונות מיקור חוץ

אלה אברהם סופר
אלה אברהם סופר
31/10/2022 04:20

היי אפשר לקבל המלצה על הנהלת חשבונות עוסק פטור

אחיקם אפרון
אחיקם אפרון
19/11/2022 04:25

אנחנו צריכים שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

אציל גילוץ
אציל גילוץ
28/05/2022 20:37

אנחנו צריכים הנהלת חשבונות חיצונית

אריה בירב
אריה בירב
22/11/2022 05:37

הי כמה עולה שירות הנהלת חשבונות

לימור לוק
לימור לוק
20/03/2022 15:18

היי פרטים בענייני שירותי הנהלת חשבונות