הנהלת חשבונות לחברה

הנהלת חשבונות לחברה – הנהלת חשבונות לעוסק פטור

הנהלת חשבונות לחברה – פעולותיו והסבר הגדרתו.

הנהלת חשבונות לחברה- הינו מי שהורשה על פי החוק לעבוד במקצוע החשבונאות ותפקידו העיקרי הוא לבדוק את התקינות של הדו"חות הכספיים השונים ונתינת חו"ד עליהם. לרואה חשבון נדרשת שליטה מקיפה בעניינים רבים כדוגמאת: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת ותחומים נוספים, הנצרכים למילוי תפקידו. כפי שהזכרנו, התפקידים של כל רו"ח הם פיקוח על דוחותיו של הלקוח, חשבון רווחים והפסדים של כל לקוח, חישוב הוצאות והכנסות של העסק וחישובי שכר למיניהם.כשאומרים את ההגדרה של תפקיד רואה חשבון: נתינת חו"ד על דו"חות שונים, זה יכול להתפרש כעניין פעוט ולא מסובך אך מי שעוסק במקצוע הזה יודע בהחלט שזה לא פשוט כ"כ כמו שזה נשמע וזה תמיד יכול למנות בתוכו סעיפים רבים שבהם הוא מוכרח להיות שולט ובקיא ללא פשרות וטעויות!.

הנהלת חשבונות לחברה

הנהלת חשבונות וחשבי שכר

גבוה הממוצע בהכול!

השרותים של הנהלת חשבונות לחברה מספקים שרות גם לפטורים וגם למורשים, בין קהל לקוחותינו ניתן למצוא סוגים שונים של עמותות, חברות ידועות ונותני שירותים שונים, אך אין ספק שבתחום זה לא מסתכלים על הכמות אלא מסתכלים על האיכות, וברור ביותר שאצלנו תוכלו למצוא גם כמות – קליינטים רבים שמתווספים מיום ליום והכי חשוב עבודה מקצועית ואיכותית ללקוח. כתחום המסתמך בעיקר על תוכנות המחשב, חשוב לנו, שכל הזמן נלך על התוכנות הכי משודרגות ומעודכנות בשביל להקל גם מעל הלקוח וגם מעלינו. משרד מצליח זה משרד שמבין ויודע כיצד להתנהל מול לקוחותיו בין אם זה מאופן הפניות שלו ואם זה באופן נתינת השרות : ייעילות, אדיבות, ליווי אישי לכל לקוח ולקוח וכדומה, והצלחה היא הכותרת הראשית שלנו – בפרט מהבחינות שפרטנו לעיל.

הנהלת חשבונות לחברה ניסיון וותק חובה!

ותק הוא דבר נחוץ ביותר בפרט במקצוע כשלנו, מקצוע הנהלת חשבונות לחברה, בו צריך להשתפשף הרבה בהבנת אופן התנהלות העבודה, מאחורינו עומדות עשרים שנה המלאות בעשייה של עבודה, שללא ספק הזניקו אותנו והביאו אותנו למקום של הישגים מרשימים בו אנחנו נמצאים כיום בשאיפה ובתקווה להמשיך ולהתקדם עוד ועוד.הניסיון שלנו בשטח זה מוכיח את עצמו לכולם בכל הזדמנות שוב ושוב מחדש בכל מיני סוגים של תיקים, והוא בהחלט מומנט הצלחתנו: כל פעם לומדים לטפל במקרים חדשים ותיקים אתגריים כי רק מי שמבוסס על שנים מוצלחות בתחום יצלח את האתגרים הנ"ל. תחילת דרכנו בתחום החלה כמו כל המשרדים המוכרים, כשכירים במשרדי רו"ח ידועים ומשם, לאחר שכבר השגנו את מהלך העבודה במעשיות שלה היטב ואת צורת הניהול של משרד עצמאי, הקמנו משרד גדול שמצליח ומשגשג קרוב ממש ל10 שנים וב"ה אנו רואים סיעתא דשמיא של הצלחה גדולה בכל עמלנו ולכם נותר רק לזכות בה גם.

זהירות! כאן צריך דיוק!

תחום הנהלת חשבונות לחברה הינו מקצוע מאוד רגיש ומאוד דורש זהירות ודיסקרטיות, מכיון שהוא תמיד אבל תמיד יהיה עוסק סביב הכסף ולכן אנחנו מבררים היטב לפני שמקבלים את עובדי הצוות ולוקחים רק את המומחים וההגונים ביותר, כי ללא היושר והאמינות אין הצלחה ואין שום דבר! ומשום כך כל לקוח שבא לקבל שרות אצלנו מודע לגמרי בוודאות מוחלטת שהוא מוסר ומפקיד את כל ענייניו ופרטיו האיניטימים בידיים הכי טובות שיש והכי אמינות שאפשר! ואם נרצה לתקצר את כל האמור לעיל במשפט אחד ברור לנו שהוא יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויצביעו ע"כ הלקוחות הרבים והמרוצים!!

הנהלת חשבונות לחברה בעמ

קבלת משכנתא בלי הנהלת חשבונות לחברה זה פשוט לשלם יותר!

לכל בנק יש עניין בהענקת הלוואה ללקוחותיו – הוא קוצר מכך לא מעט אחוזים… ומשום כך תפקידנו כשרות של הנהלת חשבונות לחברה הוא לחפש את נקודת האיזון בין רשות הבנק ללקוח על ידי החישוב האמיתי של עלות הלוואה. ישנם כאלה השואלים האם לגשת ליועץ משכנתא זה אכן חוסך בכסף, ואנו עונים להם ואף אומרים לכם שברור שיש הבדל משמעותי בין העלות ללא הייעוץ לבין הסכום עם הייעוץ. ולכן לא מומלץ לוותר על כך בכלל,כי זה נועד עבורכם לחסוך לכם כמה שיותר. אנו מתחייבים לתת לכם עבודה מושלמת ואיכותית עד הפרטים הקטנים והשוליים, ואף פעם לא נשאיר לכם עבודה שהיא לא גמורה עד הסוף כי אם נדאג שהכול אבל הכול יטופל על הצד הטוב ביותר שאפשר כדי שתצאו הכי אבל הכי מרוצים!
רואה חשבון בחדרה מיכאל גבאי / רו"ח מיכאל גבאי בגוגל עסקים

0 0 votes
Article Rating
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
לוי אידר
לוי אידר
23/09/2022 16:01

שלום אנחנו צריכים הנהלת חשבונות מיקור חוץ

גפן בן דרור
גפן בן דרור
06/01/2023 14:57

היי לגבי הנהלת חשבונות עוסק פטור

לירי גץ
לירי גץ
09/08/2022 22:55

אנחנו צריכים שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

אהבה אנסקי
אהבה אנסקי
07/05/2022 14:25

היי אנחנו צריכים הנהלת חשבונות חיצונית

אמתי בונים
אמתי בונים
26/08/2022 05:21

היי אנחנו צריכים שירות הנהלת חשבונות

אבישג אברמוב
אבישג אברמוב
07/09/2022 13:13

הי לגבי מחיר שירותי הנהלת חשבונות

איתמר בייר
איתמר בייר
27/02/2022 16:51

אפשר לקבל המלצה על הנהלת חשבונות לעוסק מורשה

אמוץ אברבאיה
אמוץ אברבאיה
22/02/2022 08:33

הי פרטים בענייני הנהלת חשבונות וחשבות שכר