הנהלת חשבונות לחברה בע"מ

הנהלת חשבונות לחברה בע"מ או שירות הנהלת חשבונות

הנהלת חשבונות לחברה בע"מ – משמעות העניין

לימודי הנהלת חשבונות לחברה בע"מ הם מהסוג לימודים שמחייבים את המתמחה בהם המון הן מהמובן של ההתאמצות וההשקעה הפיזית בלימודים ובסטאז' והן מבחינת אורך הזמן הנדרש בשבילם, וזה לא לחינם, מקצוע זה דורש מבעליו בקיאות וידע רחבים בכל הנוגע לחוקי המס, ולשלב יחדיו את השכל הישר יחד עם היצירתיות והחשיבה של מחוץ לקופסא, בכל מיני מצבים שונים שעל ידי זה יהיה ניתן לעזור ולסייע ללקוח מול נציגי המס. כמו שציינו, התפקידים של רואה חשבון הם פיקוח על דוחותיו של הלקוח, חישובים של רווח מול הפסד של כל לקוח, סיכום וחישוב הוצאותיו או הכנסותיו של העסק או החברה וחישובי שכר למיניהם.ולכן גם צריך לשים לב למי לפנות, חובה לשכור רואה חשבון בקיא ומשופשף מאוד, שעבד בתחום לא מעט שנים ומנוסה בו היטב – ואנחנו בהחלט עונה על הקריטריונים האלה.

הנהלת חשבונות לחברה בעמ

הנהלת חשבונות לעצמאים

מעל הממוצע בהכול!

אנחנו כמשרד של הנהלת חשבונות לחברה בע"מ מתעסקים עם קהל רחב של לקוחות העוסקים בתחומים שונים ומעניקים לכולם שרות הולם ומקצועי ללא יוצא מן הכלל ויצביעו על הלקוחות הרבים שאנחנו המומחים והמקצועיים ביותר בשוק העבודה. בנוסף אנחנו מצוידים בתוכנות אינטרנטיות העדכניות ביותר, על מנת שללקוחות שלנו יהיה קל ונוח יותר. כמו למשל היישומון לניהול חשבוניות ללא צורך בנייר וכולי. וכל זה כדי להקל מעליכם כמה שאפשר. מתן השרות אצלנו הוא מעל הממוצע בשוק העבודה, השם דגש על זמינות ללקוח בכל עת ובכל מצב, על כל שאלה או צורך בהכוונה שאתם מעוניינים, ואפילו השוליים ביותר, תמיד אפשר לגשת אלינו ולקבל מענה ופתרון ישיר ומקצועי.

הנהלת חשבונות לחברה בע"מ ניסיון וותק חובה!

משרדנו בתחום הנהלת חשבונות לחברה בע"מ כבר קרוב לעשרים שנה, בהן עסקנו המון בתחום, וסיפקנו שרות ומענה מקצועיים לעניינים מאתגרים שונים ומגוונים.הותק שלנו בשטח זה מוכיח את עצמו לכולם כל פעם שוב ושוב מחדש בכל מיני סוגים של תיקים, והוא בהחלט גורם ההצלחה שלנו: אנו יכולים ומסוגלים להכיר מקרים מעניינים ותיקים אתגריים כי רק משרד שממוסד על הרבה שנים מוצלחות בתחום זה יעבור ויצלח את האתגרים הנ"ל. אנחנו התחלנו כעובדים שכירים, ולאחר תקופה לא מידי ארוכה, שהרגשנו כבר מספיק מנוסים התפתחנו כעצמאים עם משרד חדשני וגדול, ומאז נסללה הדרך שלנו לקטיפת ההצלחה והשגת המטרות. והיום ברשותנו מספר לא מבוטל של לקוחות רבים ומגוונים המסופקים ומרוצים ביותר מהשרות המקצועי הניתן להם. ואנחנו קוראים גם לכם להיות חלק מקהל הלקוחות שלנו.

הרווחים שלכם משמעותיים לנו ביותר!

-במשרדנו יש סיסמא קבועה: "אפס זה גם מספר", כלומר, בתחום כשלנו, תחום הנהלת חשבונות לחברה בע"מ הדייקנות ואחראיות מאוד נחוצים מכיון שטעות קטנה ואפילו במספר אחד יכולה לגרום להפסד ללקוח. ובגלל זה אנו מעסיקים רק אנשים מקצועיים עם מוסריות גבוהה שקולטים את נחיצות הדבר ועושים שרות מקצועי ומדויק ללקוח. ולא לחינם לקוחותינו מאמינים בנו ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מניחים את הכסף שלהם במקום לא אחראי ומהימן אלא מפקידים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שמכירות לחלוטין את עבודתן ועושות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. אז אם חשוב לכם שיעניקו לכם שרות מקצועי אמין ואחראי על תיקיכם, במקום שאכפת לו וחשוב לו שהלקוח שלו ייצא ברווח ואף פעם לא ההיפך, אז אנו בהחלט הכתובת התאימה!

הנהלת חשבונות כפולה

הנהלת חשבונות לחברה בע"מ – לחסוך המון בשבילכם!

משרדינו מעניק שרותי הנהלת חשבונות לחברה בע"מ האחראי להורדת העלות של הריביות מההלוואה והעיקרון המרכזי של העבודה הוא להתנהל במקומכם באופן הנכון מול רשויות הבנק השונות כדי לעזור לכם לקבל משכנתא בהכי פחות כסף. כמו כן אנו נוקטים בשיטה של נתינת מועמדות לכמה בנקים בו זמנית כך אנחנו יוצרים מכרז בנקאי. לכל המהססים למיניהם המתלבטים האם זה כדאי ללכת על ייעוץ או לא, אנו כאן להצהיר להם בפה מלא שזה לא רק כדאי ורצוי כי אם גם חובה של ממש, לפני שניגשים לקבל הלוואה, ורק מי שנמצא במקצוע הזה, מבין את חשיבות העניין. אנו מבטיחים להעניק לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרט האחרון, ואף פעם לא נותיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד הסוף כי אם נדאג שהכול אבל הכול יטופל בצורה המושלמת ביותר שאפשר כדי שאתם תצאו הכי הכי מרוצים!
מיכאל גבאי רואה חשבון בחדרה / דף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אליקים בן מרדכי
אליקים בן מרדכי
18/10/2022 15:46

שלום פרטים בענייני הנהלת חשבונות מיקור חוץ

אוריה לוריא
אוריה לוריא
15/04/2022 21:51

לגבי מחיר הנהלת חשבונות עוסק פטור

גאליה אטיאס
גאליה אטיאס
12/12/2022 09:52

שלום אנחנו צריכים שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

לִי לוי
לִי לוי
09/07/2022 17:26

שלום לגבי מחיר הנהלת חשבונות חיצונית