הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה

הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה / הנהלת חשבונות חיצונית

מהו הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה?

הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה- הינו מי שהתמנה לפי החוק לעסוק בתחום החשבונאות ותפקידו הוא לבדוק ולאשר את התקינות של הדו"חות הכספיים השונים ונתינת חוות דעת עליהם. לרואה חשבון מצויה בקיאות מקיפה בתחומים רבים כגון: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר וכיוצא בזה, הנצרכים לביצוע עבודתו. כפי שהזכרנו, התפקידים של רואה חשבון הם פיקוח על דוחותיו של הלקוח, חישובים של רווחים והפסדים של כל לקוח, סיכום וחישוב הוצאות והכנסות של העסק וחישובי שכר למיניהם.ולכן צריך גם לדעת אל מי פונים, יש לקחת רו"ח בקיא ומשופשף מאוד, שעבד במקצוע הזה הרבה שנים ומנוסה בו היטב – ואנחנו ללא ספק עונה על ההגדרות האלה.

הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה

הנהלת חשבונות חד צידית

לקצור הצלחה זה אנחנו!

משרדינו מספק שירותים של הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה ושירותים נוספים למגוון רחב של עסקים כגון: סיטונאים, קמעונאים, יצרנים, יצואנים, קבלנים ובעלי מקצועות חופשיים. וכולם ,ללא יוצא מן הכלל, שבעי רצון מהשירות המקצועי והמיוחד בהתקשרותו עם הלקוח בין אם מדובר בזמינות מדהימה שלא מוצאים בכל משרד ובין אם זה מדובר בליווי מקצועי שנעשה בגובה עיניים ובהתאמה אישית, ובין אם זה בייעוץ פרטי לכל הלקוח לקצירת הצלחות והעלאת רווחי העסק והחברה. כמקצוע המסתמך הרבה על המחשב ותוכנותיו, חשוב לנו, שתמיד נשתמש בתוכנות הכי מעודכנות כדי להקל גם על הלקוח וגם עלינו. עסק מצליח זה עסק שמבין ויודע איך לעבוד עם הלקוחות שלו אם זה מאופן הזמינות שלו ואם זה באופן מתן השרות : ייעילות, אדיבות, ליווי אישי לכל לקוח ולקוח וכדומה, וקצירת הצלחה היא ללא ספק הכותרת הראשית שלנו – בייחוד מהבחינות הנ"ל.

משופשפים ומנוסים מאוד בכל הקשור הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה

-לא כל אחד יכול להכריז על עצמו שהוא נמצא בתחום כבר 20 שנה: הותק שנרכש במהלך כל השנים האלו לימד ומקצע אותנו רבות, ונהיינו למשרד פופולארי ומבוקש שרבים נוהרים לפתחו.אנחנו אוהבים לבדוק ולחקור תיקים חדשים ולטפל בהם כי הותק והניסיון שלנו למדו אותנו המון. כל תיק באשר הוא, אף כאלה שכבר התייאשו מהם, יכול להתקבל בברכה, אצלנו לא נרתעים משום תיק כבר עסקנו במקרים רבים, שונים ומאתגרים, ומעוניינים לעזור גם לכם מניסיוננו הרב ! תחילת דרכנו בתחום זה התחילה כמו כולם, כמועסקים שכירים במשרדים ידועים ומשם, לאחר שכבר השגנו את רזי המקצוע היטב ואת צורת הארגון והניהול של עסק עצמאי, פתחנו משרד גדול ומכובד שמצליח ומשגשג קרוב ל10 שנים וברוך השם אנחנו רואים סיעתא דשמיא של הצלחה גדולה במעשה ידינו ולכם נותר רק ליהנות ממנה גם.

אחראיות ואמינות הן הבסיס להצלחה!

תחום הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה הינו מקצוע המצריך מאוד רגישות יתירה ומאוד דורש הקפדה על זהירות ודיסקרטיות, משום שהוא תמיד אבל תמיד יהיה עומד סביב הכסף ולכן אנחנו בוחרים בקפידה את העובדים שלנו ומצרפים אלינו רק את המומחים וההגונים ביותר, כי ללא היושר והאמינות אין הצלחה ואין שום דבר! ועל כן כל לקוח שמגיע אלינו יודע בוודאות שהוא מוסר ומפקיד את כל ענייניו ופרטיו האישיים בידיים הכי טובות שיש והכי אמינות שאפשר! ואם נרצה לסכם את הנאמר לעיל במשפט קצר אין ספק שהמשפט הנבחר יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויעידו על כך עשרות לקוחות מרוצים!!

הנהלת חשבונות לעסקים

לקיחת הלוואה ללא הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה זה פשוט להוציא ולשלם יותר!

משרדינו מעניק שרותי הנהלת חשבונות חד צידית או כפולה הדואג להורדת הריביות מההלוואה והעיקרון המרכזי של העבודה הוא להתנהל במקומכם באופן הנכון מול רשויות הבנק השונות כדי לסייע לכם לקחת הלוואה בהכי פחות כסף. כמו כן אנחנו נוקטים בדרך פעולה של הגשת מועמדות לכמה בנקים בו זמנית כך אנו יוצרים מכרז בנקאי. יש החוקרים האם לפנות לייעוץ זה אכן חוסך בכסף, ואנחנו משיבים להם ואף אומרים לכם שברור שיש הבדל עצום בין העלות ללא הייעוץ לבין הסכום עם קבלת הייעוץ. וע"כ לא מומלץ לוותר על כך בכלל,כי זה נועד עבורכם לחסוך לכם כמה שיותר. אנו מבטיחים לתת לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרט האחרון, ואף פעם לא נשאיר לכם עבודה שהיא לא גמורה עד הסוף כי אם נוודא ונדאג שהכול יהיה מסודר על הצד הטוב ביותר שאפשר כדי שאתם תצאו הכי הכי מרוצים!
רו"ח בחדרה / גבאי רואה חשבון בגוגל

0 0 votes
Article Rating
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אחוה אלגזי
אחוה אלגזי
09/05/2022 05:46

הי לגבי הנהלת חשבונות מיקור חוץ

אסא לוריא
אסא לוריא
21/03/2022 23:07

כמה עולה הנהלת חשבונות עוסק פטור

שי אלרואי
שי אלרואי
09/10/2022 22:43

לגבי שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

אבינדב בלבן
אבינדב בלבן
19/08/2022 21:13

הי אפשר לקבל המלצה על הנהלת חשבונות חיצונית