הנהלת חשבונות חברה

הנהלת חשבונות חברה – שירות הנהלת חשבונות

למה צריך הנהלת חשבונות חברה?

ההגדרה של הנהלת חשבונות חברה היא נתינת ביקורת על דו"חות כספיים שונים של הלקוחות. לכן העוסקים בתחום זה מוכרחיים להצטייד בצורת חשיבה אנליטית עם יכולת ניתוח משפטי, וידע רב בכל הסוגיות הקשורות לתחום. ובגלל זה גם רכישת המקצוע היא תהליך די ארוך, כדי להכין בצורה מושלמת את הלומדים למקצוע זה. כמו שהזכרנו, פעולותיו הדומיננטיים של כל רו"ח הם נתינת ביקורת על דוחותיו של הלקוח, חישובים של רווח מול הפסד של הלקוח, סיכום וחישוב הוצאות והכנסות של העסק או החברה וחישובי שכר למיניהם.כשאומרים את ההגדרה של תפקיד רו"ח: העברת ביקורת על דו"חות שונים, זה עלול להתקבל כדבר פשוט ביותר ולא מורכב כלל אך מי שעוסק במקצוע הזה יודע בהחלט שזה דורש הרבה וזה תמיד יכול למנות בתוכו סעיפים רבים שבהם הוא חייב לשלוט ולהפגין מקצועיות ללא פשרות וטעויות!.

הנהלת חשבונות חברה

הנהלת חשבונות חברה

לקצור הצלחה זהו שמנו!

השרותים של הנהלת חשבונות חברה נותנים שרות לכל סוגי העסקים, בין קהל לקוחותינו ניתן למצוא סוגים שונים של עמותות, חברות ידועות ונותני שירותים שונים, אך כמובן שבמקצוע זה לא מסתכלים על הכמות אלא מסתכלים על האיכות, ואין ספק שבמשרד שלנו תמצאו גם כמות – לקוחות רבים ומרוצים וכמובן כמובן איכות מדהימה במקצועיות ובשרות. בנוסף אנחנו עובדים עם התוכנות אינטרנטיות העדכניות ביותר, ע"מ שללקוחות יהיה קל ופשוט יותר. כדוגמת היישומון לניהול חשבוניות מבלי להזדקק לנייר וכולי. וכל זה כדי להקל מעליכם כמה שאפשר. במשרדנו יש יסוד ברור ומפורש לכולם: "שהלקוח צריך משהו", מיד ניגשים אליו! אנו מבינים את הנחיצות של הלקוח שיהיה לו רו"ח זמין אליו כשיצטרך וירצה ואנו בהחלט לא מאכזבים מהבחינה הזו.

20 שנה בתחום הנהלת חשבונות חברה

-לא כל משרד יכול להכריז על עצמו שהוא עוסק במקצוע כבר במשך עשרים שנה: הניסיון שנצבר במשך כל השנים האלו שפשף אותנו המון, והפך אותנו למשרד מבוקש שלקוחות רבים נוהרים לפתחו.הניסיון שלנו בתחום מוכיח את עצמו לכולם כל פעם מחדש עם סוגי התיקים השונים, והוא בהחלט מרכיב הצלחתנו: כל פעם לומדים להכיר מקרים חדשים ואתגרים מאתגרים כי רק משרד שממוסד על הרבה שנים טובות בתחום זה יצלח את האתגרים הנ"ל. העשייה שלנו בתחום זה החלה כמו כולם, כשכירים במשרדי רו"ח ידועים ומשם, לאחר שכבר הבנו ולמדנו את רזי המקצוע כמו שצריך ואת צורת הארגון והניהול של משרד עצמאי, הקמנו משרד גדול המשגשג קרוב ל10 שנים וב"ה אנו רואים הצלחה ענקית בכל עמלנו ולכם נשאר רק ליהנות ממנה גם.

אחראיות ואמינות הן המפתח להגיע לפסגה!

הנהלת חשבונות חברה הוא תחום העוסק בכל מה ששייך לכספם וממונם של אנשים, ומשום כך אנו עומדים על כך שעבודתנו תיעשה באופן מדויק וזהיר ביותר, כי משמעותי לנו מאוד שהלקוח אף פעם לא יפסיד ולא תיגרם לו שגיאה שקרתה על ידינו. ובגלל זה הלקוחות שלנו רבים כי לכל אחד חשוב לדעת שהוא מגיש את תיקו האישי עם פרטיו האישיים לאדם ישר הגון ומקצועי ביותר שיבצע לו שרות מושלם מכול הבחינות הנ"ל. ואם נרצה לתקצר את הנאמר למעלה במשפט אחד אין ספק שהוא יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויצביעו על כך עשרות לקוחות מרוצים!!

הנהלת חשבונות לחברה בעמ

הנהלת חשבונות חברה- מדוע כיצד ובאיזה אופן?

הנהלת חשבונות חברה הוא מהלך מאוד חיוני ונחוץ בטרם קבלת הלוואה מהבנק כי ללא זה עלולים להעפיל במהירות לריביות גבוהות שהיה אפשר לצמצם בהרבה ע"י הייעוץ. אז אם הינכם צריכים בנוסף לייעוץ על ההלוואות שלכם משרדנו מספק זאת במקצועיות רבה. לכל המסופקים למיניהם המתלבטים האם זה שווה זאת או לא, אנו כאן להודיע להם בפה מלא שלא רק שזה שווה וכדאי כי אם גם חובה של ממש, לפני שניגשים לקבל משכנתא, ורק מי שמתעסק בתחום הזה, מבין את משמעות הנחיצות של הדבר. אנחנו מתחייבים לתת לכם שרות מושלם ואיכותי עד הפרטים הקטנים והשוליים, ולעולם לא נשאיר לכם דבר שהוא אינו גמור עד הסוף כי אם נוודא ונדאג שהכול אבל הכול יסודר על הצד הטוב ביותר שניתן כדי שאתם תצאו הכי אבל הכי מרוצים!
רואה חשבון בחדרה / עקבו אחרינו

0 0 votes
Article Rating
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מתן גיטלין
מתן גיטלין
16/07/2022 01:34

היי כמה עולה הנהלת חשבונות מיקור חוץ

אראל אפרון
אראל אפרון
26/12/2022 11:02

הי לגבי הנהלת חשבונות עוסק פטור

אחינועם בהרב
אחינועם בהרב
22/12/2022 17:59

שלום פרטים בענייני שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים

מוריה בירן
מוריה בירן
16/05/2022 00:25

היי אנחנו צריכים הנהלת חשבונות חיצונית