החזר מס הכנסה לשכירים

החזר מס הכנסה לשכירים או החזר מס על תרומות מקוון

למה צריך החזר מס הכנסה לשכירים?

החזר מס הכנסה לשכירים- הינו מי שהתמנה על פי החוק לעסוק בתחום ראיית חשבון ותפקידו הוא לבדוק ולאשר את תקינותם של הדו"חות הכספיים ונתינת חוות דעת עליהם. לרואה חשבון מצויה בקיאות מלאה בנושאים רבים כגון: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר וכדומה, הדרושים בהזדמנויות רבות לביצוע עבודתו. כפי שהזכרנו, פעילותיו המרכזיים של רואה חשבון הם פיקוח על דוחותיו של הלקוח, חישובים של רווח מול הפסד של הלקוח, חישוב הוצאות והכנסות של העסק וחשבון תקבולים ותשלומים.ובשביל זה חשוב גם לשים לב אל מי פונים, יש לשכור רואה חשבון בקיא ומשופשף ביותר, שהתעסק בתחום הרבה שנים ומנוסה בו כמו שצריך – ואנחנו ללא ספק עונה על הקריטריונים האלה.

החזר מס הכנסה לשכירים

מומחיות ומקצועיות – בהתחייבות!

משרדינו מספק שרותי החזר מס הכנסה לשכירים ושירותים נלווים למגוון רחב של עסקים בין פטורים בין מורשים. וכולם ,ללא יוצא מן הכלל, מסופקים ומרוצים מהשירות האיכותי והמיוחד ביחסו ללקוח בין אם מדובר בזמינות מדהימה שלא מוצאים בכל משרד ואם זה בליווי הלקוח שנעשה בגובה עיניים ובהתאמה אישית, ובין אם זה בייעוץ פרטי לכל הלקוח לקצירת הצלחות והעלאת הרווחים של העסק. כתחום המסתמך בעיקר על תוכנות המחשב, חשוב לנו, שכל הזמן נקח את התוכנות הכי משודרגות ומעודכנות בשביל להקל ולהועיל גם על הלקוח וגם מעלינו. אצלנו יש כלל ברור שהוא חד משמעי לכולם: "שהלקוח רוצה אותנו", ישר נפנים לטפל במבוקשו! אנחנו מבינים את הנחיצות של הלקוח שיהיה לו רואה חשבון זמין אליו מתי שירצה ואנחנו בהחלט לא מאכזבים מהבחינה הזו.

החזר מס על קרן השתלמות

20 שנה בתחום החזר מס הכנסה לשכירים

-לא כל משרד יכול להכריז על עצמו שהוא בתחום כבר במשך עשרים שנה: הניסיון שנרכש במהלך כל השנים הללו לימד ומקצע אותנו רבות, ונהיינו למשרד מבוקש שרבים מגיעים לפתחו.אצלנו אוהבים ללמוד מקרים של תיקים חדשים ולדאוג להם כי הניסיון והידע רב שלנו שפשפו אותנו המון. כל תיק באשר הוא, גם כאלה שכבר הרימו ידיים מהם, יתקבל כאן בברכה, אנו לא נסוגים משום דבר כבר עסקנו במקרים רבים, שונים ומגוונים, ורוצים לעזור גם לכם מניסיוננו הרב ! אנו התחלנו כעובדים שכירים, ובהמשך עם הזמן התפתחנו כעצמאים עם משרד חדשני ופורץ דרך, ומאז נסללה דרכנו לקצירת ההצלחה והשגת היעדים. והיום נמצאים ברשותינו מספר גדול מאוד של לקוחות שונים ומגוונים המרוצים ביותר מהשרות המקצועי הניתן להם. ואנו מזמינים גם אתכם להצטרף להמון הלקוחות שלנו.

החזר מס 2020 מס הכנסה

אחראיות היא הבסיס להגיע לפסגה!

תחום החזר מס הכנסה לשכירים הוא שטח המצריך מאוד רגישות יתירה ומאוד דורש זהירות ודיסקרטיות, כיון שהוא תמיד יהיה עומד סביב הכסף ולכן אנחנו בוחרים בקפידה את עובדי הצוות ומצרפים אלינו רק את המקצועיים וההגונים ביותר, כי אם אין אמינות אז גם אין הצלחה! ומשום כך שורות לקוחותינו הן ארוכות כי לכל אחד חשוב להיות רגוע על כך שהוא מגיש את תיקו האישי עם פרטיו האישיים לרו"ח אמין הגון ומקצועי שייעשה לו שרות מושלם מבחינת כל הקריטריונים הללו. ואם תלכו לברר אצל לקוחותינו במה המשרד שלנו הכי מתאפיין, חוץ מהפן המקצועי, ברור לנו כשמש שהם יאמרו לכם שאנו מובילים בכל הקשור ליושר הוגנות ואמינות!

החזר מס הכנסה לשכירים – חיסכון ענק בשבילכם!

לכל בנק יש אינטרסים בנתינת הלוואה ללקוחותיו – הוא מקבל מכך אחוזים לא קטנים בכלל… ומשום כך תפקידנו בשרותי החזר מס הכנסה לשכירים הוא למצוא את נקודת האיזון בין רשות הבנק ללקוח על ידי הערכה האמיתית של עלות המשכנתא. בטח עכשיו זה נדמה כהוצאה אך לאחר מכן היא תתברר כחיסכון עצום! אם זה בייעוץ משכנתאות ובין אם זה בשרותי חשבונאות, אנחנו ניתן בכל עת ובכל זמן את השרות המקצועי והמושלם ביותר שאפשר כי לקוח שלנו לעולם אבל לעולם לא יוצא מאוכזב!
רו"ח בחדרה / רו"ח מיכאל גבאי בגוגל עסקים