הגשת דוח שנתי

הגשת דוח שנתי או הגשת דוח שנתי לעצמאי

למה צריך הגשת דוח שנתי?

הגשת דוח שנתי- הינו מי שהוסמך על פי החוק לעסוק במקצוע ראיית חשבון והתפקיד שלו הוא לבדוק את תקינותם של הדו"חות הכספיים השונים ונתינת חוות דעת עליהם. לרו"ח נדרשת שליטה מלאה בתחומים שונים כדוגמאת: חשבונאות, מיסים, מימון, ביקורת ותחומים נוספים, הדרושים לביצוע עבודתו. תפקידיו העיקריים של רואה חשבון המעניק שרותי ראיית חשבון הינם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. כמו כן ישנם עוד סוגים רבים של דינים וחוקים שבהם הוא צריך לגלות בקיאות מירבית.כשמסבירים את ההגדרה של תפקידו של רו"ח: נתינת חו"ד על דו"חות שונים, זה יכול להיתפס כעניין פעוט ולא מסובך אך מי שנמצא בתוך המקצוע יודע בהחלט שזה דורש הרבה וזה יכול להקיף בתוכו סעיפים רבים בהם הוא חייב לשלוט ולהפגין מקצועיות באופן מוחלט ביותר!.

הגשת דוח שנתי

הגשת הצהרת הון מקוון

מומחיות ומקצועיות – בהתחייבות!

משרדינו מספק שרותי הגשת דוח שנתי ושירותים נלווים לסוגים רבים של עסקים כגון: סיטונאים, קמעונאים, יצרנים, יצואנים, קבלנים ובעלי מקצועות חופשיים. וכל הלקוחות ,אחד לאחד, שבעי רצון מהשירות האיכותי והמיוחד בהתקשרותו עם הלקוח אם זה בזמינות מדהימה שלא מוצאים בכל משרד ובין אם זה מדובר בליווי מקצועי צעד אחר צעד ובהתאמה מלאה, ובין אם זה מדובר בייעוץ פרטי לכל הלקוח לקצירת הצלחות והעלאת הרווחים של העסק. כתחום המסתמך בעיקר על המחשב ותוכנותיו, משמעותי לנו מאוד, שכל הזמן נשתמש בתוכנות הכי מעודכנות בשביל להקל ולהועיל גם על הלקוח וגם עלינו. עסק מצליח זה עסק שמבין ויודע איך לעבוד עם לקוחותיו בין אם זה מבחינת הזמינות שלו ובין אם זה מבחינת האופן של נתינת השרות : ייעילות, אדיבות, ליווי אישי לכל לקוח וכיוצא בזה, והצלחה היא השם השני שלנו – במיוחד מהבחינות האלה.

20 שנה בתחום הגשת דוח שנתי

-לא כל משרד יכול להעיד על עצמו שהוא בתחום כבר במשך 20 שנה: הניסיון שנרכש במהלך כל העשרים השנים הללו שפשף אותנו המון, והפך אותנו למשרד מבוקש שלקוחות רבים מגיעים לפתחו.הותק והניסיון שלנו בתחום מוכיח את עצמו בכל הזדמנות מחדש בכל מיני סוגים של תיקים, והוא ללא כל ספק גורם הצלחתנו: כל פעם לומדים לטפל במקרים מעניינים ואתגרים מאתגרים כי רק מי שממוסד על הרבה שנים מוצלחות בתחום יעבור ויצלח את האתגרים הנ"ל. מצבור של ניסיון לא נוצר בבת אחת פתאום, אנחנו בתחילה עבדנו כשכירים במשרדים ותיקים ומפורסמים ומשם התפתחנו והקמנו משרד משגשג ומצליח שמגיעים אליו עשרות לקוחות מרוצים.

מס הכנסה הגשת דוח שנתי מקוון

הרווח וההצלחה שלכם חשובים לנו מאוד!

-במשרד שלנו יש פתגם קבוע: "אפס זה גם מספר", הכוונה, בתחום כשלנו, תחום הגשת דוח שנתי הדייקנות והזהירות מאוד הכרחיים מכיון שטעות קטנה ואפילו בספרה אחת יכולה לגרום להפסד גדול ללקוח. ומשום כך אנחנו מעסיקים רק אנשים מקצועיים עם מוסריות גבוהה שמבינים את נחיצות העניין ועושים עבודה מקצועית ומדויקת ללקוח. ומשום כך הלקוחות שלנו רבים כי לכל אחד חשוב לדעת שהוא מוסר את תיקו האישי עם פרטיו האישיים לאדם ישר הגון ומקצועי ביותר שייתן לו שרות מושלם מכול הבחינות הנ"ל. ואם אנחנו רוצים לתמצת את הנאמר למעלה במשפט קצר ברור לנו שהוא יהיה: "אחראיות ואמינות הם המוטו שלנו"! ויצביעו ע"כ הלקוחות הרבים והמרוצים!!

הגשת דוח שנתי – לחסוך המון למענכם!

לכל בנק יש אינטרסים בהענקת משכנתא ללקוחותיו – הוא קוצר מכך לא מעט אחוזים… ועל כן תפקידנו בשרותי הגשת דוח שנתי הוא לחפש את האיזון בין הבנק ללקוח ע"י החישוב האמיתי של עלות המשכנתא. לכל המהססים למיניהם המתלבטים אם זה שווה זאת או לא, אנו כאן להודיע להם בערבות מלאה שלא רק שזה שווה וכדאי כי אם זה גם חובה של ממש, לפני בקשת משכנתא, ורק אחד שנמצא בתחום הזה, יכול להבין את משמעות הנחיצות של הדבר. אנחנו מתחייבים להעניק לכם עבודה מושלמת ואיכותית עד הפרטים הקטנים והשוליים, ולעולם לא נותיר לכם עבודה שהיא לא גמורה עד תום אלא נדאג שהכול אבל הכול יהיה מסודר על הצד הטוב ביותר שניתן כדי שתצאו הכי הכי מרוצים!
מיכאל גבאי רואה חשבון בחדרה / מיכאל גבאי רו"ח בדף העסקי