הגשת דוח שנתי לשכיר

הגשת דוח שנתי לשכיר / הגשת דוח שנתי 2022

הגשת דוח שנתי לשכיר – פעולותיו והגדרתו.

הגשת דוח שנתי לשכיר- הוא מי שהתמנה לפי החוק לעסוק בתחום החשבונאות ותפקידו העיקרי הוא לבדוק ולאשר את תקינותם של הדו"חות הכספיים השונים ונתינת חוות דעת עליהם. לרו"ח מצויה בקיאות מקיפה בעניינים שונים כגון: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר וכיוצא בזה, הדרושים לביצוע עבודתו. התפקידים העיקריים של רואה חשבון הנותן שרותים של ראיית חשבון הינם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. כמו כן יש עוד סוגים שונים של דינים וחוקים שבהם הרו"ח חייב להיות בקיא ביותר.ובשביל זה צריך גם לשים לב אל מי פונים, חובה לקחת רו"ח מוסמך ומקצועי מאוד, שעבד בתחום הרבה שנים ומתמצא בו כמו שצריך – ומשרדנו בהחלט עונה על הקריטריונים הללו.

הגשת דוח שנתי לשכיר

הגשת דוח שנתי שכיר

לקטוף הצלחה זה אנחנו!

אצלנו מספקים שירותים של הגשת דוח שנתי לשכיר ושירותים נלווים למגוון רחב של עסקים כגון: סיטונאים, קמעונאים, יצרנים, יצואנים, קבלנים ובעלי מקצועות חופשיים. וכל הלקוחות ,ללא יוצא מן הכלל, מסופקים ומרוצים מהשירות המקצועי והמיוחד ביחסו ללקוח בין אם מדובר בנגישות וזמינות שלא מוצאים בכל משרד ובין אם זה מדובר בליווי מקצועי צעד אחר צעד ובהתאמה מלאה, ובין אם זה מדובר בייעוץ פרטי לכל הלקוח לקצירת הצלחות והעלאת רווחי העסק. כמו כן המקצוע הנ"ל צורך השתדרגות והתעדכנויות שוטפות בכל התוכנות, שהולכות ומשתדרגות עם הזמן, וזה מלבד התוכנות הבסיסיות והמוכרות. וכל זה כדי לייעל ולשפר כמה שיותר את השרות ואת העבודה. ואנחנו תמיד משדרגים ומשתדרגים כמה שאפשר. משרד מצליח זה משרד שמבין ויודע כיצד להתנהל מול לקוחותיו בין אם זה מאופן הפניות שלו ובין אם זה מבחינת האופן של נתינת השרות : ייעילות, אדיבות, ליווי אישי לכל לקוח וכדומה, וקצירת הצלחה היא ללא ספק השם השני שלנו – בפרט מהבחינות הנ"ל.

משופשפים ומנוסים מאוד בכל הקשור הגשת דוח שנתי לשכיר

אנו במקצוע של הגשת דוח שנתי לשכיר כבר עומדים קרוב לשני עשורים, בהן עסקנו רבות בתחום, והענקנו שרות ומענה מקצועיים לאתגרים רבים.- אנו טיפלנו ומטפלים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אך כמובן שאנחנו גם מקבלים את הלקוחות עם התיקים הקטנים יותר. ותבדקו אצל כל הלקוחות המרוצים שלנו על מענה השרות המקצועי שהם נהנים ממנו, והכל נזקף לזכותן של 20 שנות עשייה רבה בתחום! תחילת דרכנו בתחום זה החלה כמו העצמאיים למינהם, כשכירים במשרדי רו"ח ידועים ומשם, לאחר שכבר למדנו את מהלך העבודה במעשיות שלה היטב ואת צורת הארגון והניהול של עסק עצמאי, הקמנו משרד גדול המשגשג קרוב לעשר שנים וב"ה אנחנו רואים סיעתא דשמיא של הצלחה רבה בכל עמלנו ולכם נשאר רק ליהנות ממנה גם.

הגשת דוח שנתי לעוסק מורשה

הרווחים שלכם חשובים לנו מאוד!

הגשת דוח שנתי לשכיר הוא מקצוע העוסק בכל מה ששייך לכספם של אנשים, ועל כן אנחנו עומדים על כך שהעבודה תבוצע בצורה מדוקדקת ומדויקת ביותר, כי משמעותי לנו ביותר שלקוח שהוא אצלנו לעולם לא לא יצא בהפסד ולא תמצא לו תקלה שקרתה ואפילו בטעות, בגללנו. ולכן לא לחינם לקוחותינו מאמינים בנו ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מפקירים את כספם בידיים לא אחראיות ומהימנות אלא מניחים אותו בידיים אמינות ומוסמכות ביותר, שיודעות לגמרי את עבודתן ועושות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. אז אם חשוב ומשמעותי לכם שיעניקו לכם שרות מקצועי אמין ואחראי על תיקיכם, במקום שאכפת לו וחשוב לו שהלקוח שלו ייצא ברווח וחלילה לא ההיפך, אז אנו ללא ספק המקום המתאים והראוי!

הגשת דוח שנתי לשכיר- מדוע כיצד ובאיזה אופן?

הגשת דוח שנתי לשכיר הינו דבר מאוד הכרחי וחשוב בטרם קבלת משכנתא מהבנק כי בלי זה אפשר להגיע בקלות לסכומים גבוהים שהיה אפשר לצמצם בהרבה בעזרת הייעוץ. אז אם הינכם צריכים בנוסף לשרות זה משרדנו מספק זאת במקצועיות ובהצלחה. אם הינכם מתלבטים אם יש אפשרות אולי לחסוך ולמנוע את העלות של השרות, אנו ממליצים לכם לא לבחור באפשרות זו כי אולי חסכתם עלות קטנה של שרות הייעוץ, אבל בסוף תגלו שבמקום זה קבלתם הוצאה ענקית ביותר שהייתם יכולים למנוע מעצמכם בהרבה. אם זה בייעוץ משכנתאות ואם זה בשרותי חשבונאות, אנחנו נספק תמיד אבל תמיד את השרות המקצועי והמושלם ביותר שאפשר כי לקוח אצלנו לעולם אבל לעולם לא יוצא מאוכזב!
רואה חשבון בחדרה מיכאל גבאי / גבאי רואה חשבון בגוגל עסקים

0 0 votes
Article Rating
4 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מרים ארלוזורוב
מרים ארלוזורוב
27/04/2022 16:15

הי שאלה פרטים בענייני הגשת דוח שנתי עוסק פטור

אורי לוריא
אורי לוריא
24/04/2022 03:09

מיכאל לגבי הגשת דוח שנתי לעצמאי

איתיאל אלגזי
איתיאל אלגזי
22/07/2022 06:40

היי שאלה אפשר לקבל המלצה על הגשת דוח שנתי לעצמאים

מיכל לויט
מיכל לויט
16/06/2022 17:37

שלום לגבי מחיר הגשת דוח שנתי 2023