אישור רואה חשבון בנק הפועלים

אישור רואה חשבון בנק הפועלים – איך פותחים עוסק מורשה

אישור רואה חשבון בנק הפועלים – פעולותיו והגדרתו.

אישור רואה חשבון בנק הפועלים- הוא מי שהוסמך על פי החוק לעסוק במקצוע החשבונאות והתפקיד שלו הוא לבדוק ולאשר את תקינותם של הדו"חות הכספיים השונים ונתינת חוות דעת עליהם. לרואה חשבון מצויה בקיאות רחבה בתחומים רבים כגון: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר ותחומים נוספים, הנדרשים לביצוע עבודתו. כמו שציינו, פעילותיו המרכזיים של רואה חשבון הם העברת ביקורת על דוחות כספיים, חשבון רווח מול הפסד של כל לקוח, חישוב הוצאות והכנסות של העסק וחישובי שכר למיניהם.כשאומרים את ההגדרה של תפקיד רואה חשבון: העברת ביקורת על דו"חות כספיים, זה יכול להיתפס כדבר פשוט ביותר ולא מורכב כלל אך מי שנמצא בתוך המקצוע יודע בהחלט שזה דורש הרבה וזה יכול להכיל בתוכו סעיפים רבים שבהם הוא חייב לשלוט ולהפגין מקצועיות ללא פשרות וטעויות!.

אישור רואה חשבון בנק הפועלים

איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה

לקצור הצלחה זהו שמנו!

אנחנו בשרותי אישור רואה חשבון בנק הפועלים מתנהלים עם ציבור רחב של לקוחות העובדים בענפי מקצוע שונים ומספקים לכל אחד ואחד שרות הולם ומנוסה באופן שלא מן המניין ויצביעו על כך הלקוחות הרבים שאנחנו המומחים והמנוסים ביותר בשוק. יתר על כן תחום זה דורש התעדכנות שוטפת בכל התוכנות הקשורות לראיית חשבון, שהולכות ומשתדרגות עם הזמן, וזה מלבד התוכנות הידועות והבסיסיות. וכל זה כדי לייעל ולשפר כמה שיותר את העבודה. ואנו תמיד משדרגים ומשתכללים כמה שאפשר. אצלנו יש עיקרון ברור שהוא חד משמעי לכולם: "שהלקוח רוצה אותנו", מיד נפנים אליו! אנחנו יודעים את הנחיצות של הלקוח שיהיה לו רו"ח זמין אליו כשיצטרך וירצה ואנחנו בהחלט עונים על דרישה זו.

20 שנה נמצאים בתחום אישור רואה חשבון בנק הפועלים

ניסיון הינו דבר הכרחי ביותר בפרט במקצוע כשלנו, תחום אישור רואה חשבון בנק הפועלים, בו צריך להשתפשף כמה שיותר בהבנת מהלך העבודה, לפניכם ניצבות עשרים שנה הגדושות בעשייה, שבהחלט הזניקו אותנו והובילו אותנו למקום של הישגים מרשימים בו אנחנו נמצאים היום ברצון להמשיך ולהתקדם עוד ועוד.אצלנו אוהבים ונהנים לבדוק ולחקור תיקים חדשים ולדאוג להם כי הניסיון והידע רב שלנו שפשפו אותנו המון. כל סוג של תיק, גם כאלה שהרבה כבר פרשו מהם, יכול להתקבל בברכה, אנחנו לא נסוגים משום תיק כבר עסקנו בתיקים גדולים, שונים ומאתגרים, ורוצים להעניק גם לכם מהניסיון הרחב שצברנו ! אנחנו התחלנו את דרכנו כשכירים בתחום, ולאחר תקופה לא מידי ארוכה, שהרגשנו כבר מספיק מנוסים נעשינו לעצמאיים עם משרד חדשני ופורץ דרך, ומאז נפרצה הדרך לקצירת ההצלחה והשגת המטרות. וכיום ברשותנו מספר לא מבוטל של לקוחות שונים ומגוונים המסופקים ומרוצים ביותר מהשרות המקצועי הניתן להם. ואנחנו קוראים גם לכם להיות חלק מקהל לקוחותינו המרוצים.

פריסת פיצויים מס הכנסה

זהירות! כאן צריך דיוק!

אישור רואה חשבון בנק הפועלים הינו מקצוע העוסק בכל מה ששייך לכספם של הלקוחות, ועל כן אנחנו מקפידים מאוד על כך שהעבודה תבוצע באופן מדויק וזהיר ביותר, כי לנו חשוב ביותר שלקוח שהוא אצלנו לעולם לא לא יצא בהפסד ולא תיגרם לו שגיאה שנעשתה ואפילו בטעות, בגללנו. ועל כן כל לקוח שמגיע אלינו יודע בוודאות שהוא מוסר ומפקיד את כל פרטיו האישיים בידיים הכי טובות שיש והכי אמינות שאפשר! ואם תשאלו את לקוחותינו במה משרדנו הכי מצטיין ומתבלט, חוץ מההיבט המקצועי, אין ספק שהם יאמרו לכם שאנו מובילים בכל הקשור לנקיות כפיים ולאמינות!

קבלת משכנתא ללא אישור רואה חשבון בנק הפועלים זה פשוט לשלם יותר!

אישור רואה חשבון בנק הפועלים הוא צעד מאוד הכרחי וחשוב בטרם בקשת משכנתא מהבנק כי בלי זה עלולים להגיע בקלות לריביות גבוהות שהיה ניתן לחסוך אותם בעזרת הייעוץ. אז אם אתם צריכים בנוסף לשרות זה אנחנו הכתובת המתאימה כדי לספק זאת במקצועיות ובהצלחה. יש השואלים האם לפנות לייעוץ זה באמת חוסך בכסף, ואנחנו עונים להם וגם מספרים לכם שברור שקיים הבדל משמעותי בין העלות ללא הייעוץ לבין הסכום עם קבלת הייעוץ. ולכן לא מומלץ לוותר על כך בכלל,כי זה נועד לכם לחסוך לכם כמה שיותר. בין אם מדובר בשרות לייעוץ משכנתאות ואם זה בחשבונאות, אנו נספק בכל עת ובכל זמן את השרות המקצועי והמושלם ביותר שאפשר כי לקוח שלנו לעולם אבל לעולם לא מרגיש מאוכזב!
רו"ח מיכאל גבאי בחדרה / דף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אריאל לויט
אריאל לויט
04/07/2022 01:24

שלום כמה עולה איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה