איך להקים חברה

איך להקים חברה – איך לפתוח עוסק מורשה

למה צריך איך להקים חברה?

איך להקים חברה- הוא מי שהתמנה על פי החוק לעבוד בתחום החשבונאות והתפקיד שלו הוא לבדוק את תקינותם של הדו"חות הכספיים השונים ומתן חוות דעת עליהם. לרו"ח מצויה שליטה מקיפה בעניינים רבים כגון: ייעוץ מס, הנהלת חשבונות, חשבות שכר וכיוצא בזה, הנצרכים בהזדמנויות רבות לביצוע עבודתו. תפקידיו המרכזיים של רו"ח המעניק שרותי חשבונאות הינם: מיסוי, הנהלת חשבונות ושכר, החזרים, ייעוץ פיננסי וייעוץ מס. בנוסף יש עוד סוגים רבים של דינים וחוקים שבהם הוא צריך לגלות בקיאות מירבית.ולכן חשוב גם לשים לב אל מי פונים, יש לקחת רואה חשבון מוסמך ומשופשף ביותר, שהתעסק בתחום לא מעט שנים ומנוסה בו היטב – ומשרדנו ללא ספק עונה על הקריטריונים האלה.

איך להקים חברה

להקים חברה

לקטוף הצלחה זה אנחנו!

אנו בשרותי איך להקים חברה מתנהלים עם ציבור רחב של לקוחות העוסקים בענפי מקצוע שונים ומגוונים ומספקים לכל אחד ואחד שרות איכותי ומנוסה ללא יוצא מן הכלל ויצביעו על שורות לקוחותינו הרבים שאנחנו המובילים והמקצועיים ביותר בשוק. כתחום המסתמך בעיקר על תוכנות המחשב, משמעותי לנו מאוד, שתמיד נשתמש בתוכנות הכי מעודכנות בשביל להקל ולהועיל גם מעל הלקוח וגם מעלינו. עסק מצליח זה עסק שמבין ויודע איך להתנהל מול הלקוחות שלו בין אם זה מאופן הזמינות שלו ובין אם זה מבחינת האופן של נתינת השרות : יעיל אדיב מקצועי ואישי לכל לקוח ולקוח וכדומה, והצלחה היא השם השני שלנו – בפרט מהבחינות האלה.

עשרים שנה בתחום איך להקים חברה

-לא כל אחד מסוגל להכריז על עצמו שהוא בתחום כבר עשרים שנה: הניסיון שנצבר במהלך כל העשרים השנים הללו שפשף אותנו המון, והפך אותנו למשרד מבוקש שרבים נוהרים לפתחו.- אנו עסקנו ועוסקים עם לקוחות כבדים וגדולים ביותר, אך כמובן שאנחנו גם לוקחים את הלקוחות עם התיקים הקטנים יותר. ותשאלו את כל לקוחותינו המרוצים על מענה השרות המומחה והמקצועי שהם נהנים ממנו, והכל נזקף לזכותן של 20 שנות עשייה רבה במקצוע זה! אנחנו התחלנו את דרכנו כשכירים בתחום, ומשם התפתחנו כעצמאים עם משרד חדש וגדול, ומאותו זמן נפתחה הדרך לקצירת ההצלחה והשגת היעדים. וכיום נמצאים ברשותינו מספר גדול מאוד של לקוחות רבים ומגוונים המרוצים ביותר מהעבודה המקצועית הניתנת. ואנו מזמינים גם אתכם להיות חלק מקהל הלקוחות שלנו.

פריסת פיצויים חייבים במס

זהירות! כאן עושים חשבון!

-אצלנו יש סיסמא ידועה: "אפס זה גם מספר", ז"א, בתחום כשלנו, תחום איך להקים חברה הדייקנות והזהירות מאוד אבל מאוד נדרשים מכיון שטעות קטנה ואפילו בספרה אחת עלולה לגרום להפסד ללקוח. ולכן אנחנו מעסיקים רק עובדים בעלי ניסיון עם מוסריות גבוהה שקולטים את נחיצות הדבר ועושים שרות מקצועי ומדויק ללקוח. ולא לחינם הלקוחות שלנו בטוחים בנו ורגועים לגבנו כי הם מבינים ויודעים שהם לא מפקירים את הכסף שלהם במקום לא אחראי ומהימן אלא מפקידים אותו במקום עם ידיים אמינות ואחראיות ביותר, שיודעות לגמרי את עבודתן ומבצעות אותה באופן האמין והמקצועי ביותר. אז אם חשוב לכם שיעניקו לכם עבודה מקצועית עם הבטחה על אחראיות מלאה על תיקיכם, במשרד שדואג וחושב על כל לקוח שלו שהוא רק ייצא ברווח ואף פעם לא ההיפך, אז אנו בהחלט המקום המתאים והראוי!

איך להקים חברה- למה מתי ואיך?

לכל בנק יש עניין בהענקת משכנתא לאנשיו – הוא קוצר מכך אחוזים לא קטנים בכלל… ועל כן עבודתנו בשרותי איך להקים חברה הוא למצוא את האיזון בין הבנק ללקוח ע"י החישוב האמיתי של עלות הלוואה. אולי ברגע זה זה נראה כהוצאה אך לאחר מכן היא תתברר כחיסכון גדול! ברור לנו ביותר שאנחנו מובילים מכל הבחינות האפשריות: מקצועיות עם ניסיון, שרות עם יחס אישי, והתחייבות על אמינות ויושר. יש להדגיש שאצלנו העלות, לא מוגזמת ולא גבוהה בכלל. מה שנותר לכם זה פשוט לבוא ולגלות הכול בעצמכם.
רו"ח מיכאל גבאי בחדרה / דף פייסבוק

0 0 votes
Article Rating
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אוריאל בן חמו
אוריאל בן חמו
15/02/2022 07:16

פרטים בענייני איך להגיש דוח שנתי למס הכנסה

אלימלך גרציאני
אלימלך גרציאני
03/06/2022 03:29

שלום שאלה לגבי מחיר איך להקים חברה

לבונה לוריא
לבונה לוריא
15/03/2022 13:37

מיכאל לגבי מחיר איך לפתוח עוסק מורשה